GM-tuotteen vanteet

Aloittaja Poju, 25 toukokuu, 2021, 09:42

« edellinen - seuraava »

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Poju - 26 toukokuu, 2021, 17:57Ovatko missä kunnossa?
muistaakseni ok,  suorat vaan ei uuden veroset. Oon tosin nähnyt ne ehken 10v sitten...
All lives matters.
Let's go Brandon

Poju

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 toukokuu, 2021, 18:09muistaakseni ok,  suorat vaan ei uuden veroset. Oon tosin nähnyt ne ehken 10v sitten...

Kelpaa.
Voidaan noista enemmänkin maksaa kuin kahvipaketin verran...

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Poju - 26 toukokuu, 2021, 19:39Kelpaa.
Voidaan noista enemmänkin maksaa kuin kahvipaketin verran...
jos mä koitan vkl käydä kattelee niitä,  maksat mitä haluat, katotaan sitten ku se kunto tarkentuu.
All lives matters.
Let's go Brandon

Poju

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 26 toukokuu, 2021, 19:52jos mä koitan vkl käydä kattelee niitä,  maksat mitä haluat, katotaan sitten ku se kunto tarkentuu.

Passaa hyvin.  :+1:

Poju

Talvirenkaat ja -vanteet ilmeisesti löytyi, joten kesäkumeille tarvii 15" pelti- tai turbiinivanteet.

Poju


Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Poju - 29 toukokuu, 2021, 23:03@Caprice305

Mites ne vanteet/renkaat?
käväsen huomenna kun on menoa sinne suunnille.  En unohtanut
All lives matters.
Let's go Brandon

Poju

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 29 toukokuu, 2021, 23:08käväsen huomenna kun on menoa sinne suunnille.  En unohtanut

👍🏻

Tänään hain lukkoperän ja oon kaverilla saunomassa/humaltumassa, etten olisi päässytkään ostamaan niitä.

Caprice305



Tommoset vanteet ja renkaat.  Renkaat 2001 että uutta huutaa, näköjään vanteetkin jo vähän kärsineet. Keskikuppeja ei ole,  ja merkki on compomotive. Ja kuvassa siis likasena, jotain noista irtonee


@Poju
All lives matters.
Let's go Brandon

sössö

hyvät renkaat, menee hienosti märällä asfaltilla lukkoperän kanssa poikittain vaikkei koneena ole kun 305.

Helpoin tapa saada lisää voimaa on ostaa huonoimmat renkaat t. jenkkiguru.

Poju

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 30 toukokuu, 2021, 14:22

Tommoset vanteet ja renkaat.  Renkaat 2001 että uutta huutaa, näköjään vanteetkin jo vähän kärsineet. Keskikuppeja ei ole,  ja merkki on compomotive. Ja kuvassa siis likasena, jotain noista irtonee


@Poju

Ehtiikö joku arki-ilta hakemaan?

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Poju - 30 toukokuu, 2021, 20:00Ehtiikö joku arki-ilta hakemaan?
riippuu miten myöhään oot liikkeellä? Mua ei haittaa vaikka vähä myöhempään tulet, päivistä en osaa sanoa kun alkaa uus töimaa aamulla. Mutta oletuksena on että teen suht normi päiviä,  eli 07.00-15.30
All lives matters.
Let's go Brandon

Poju

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 30 toukokuu, 2021, 20:03riippuu miten myöhään oot liikkeellä? Mua ei haittaa vaikka vähä myöhempään tulet, päivistä en osaa sanoa kun alkaa uus töimaa aamulla. Mutta oletuksena on että teen suht normi päiviä,  eli 07.00-15.30

Olisko klo 19-20?
Hätyyttelen viestillä, ennenn kuin tulen.

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Poju - 30 toukokuu, 2021, 20:07Olisko klo 19-20?
Hätyyttelen viestillä, ennenn kuin tulen.
käy hyvin  :+1:
All lives matters.
Let's go Brandon

Caprice305

Kannattaa muuten tulla muuralan k-raudan suunnasta, toisesta suunnasta käännyttäessä tänne, on liikenteenjakaja  ::)


E: no ei vaines, se on väärällä puolella
All lives matters.
Let's go Brandon