O Suzuki RM250 käypänen moottori

Aloittaja Pertti K, 20 kesäkuu, 2021, 13:05

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Mistähän vois löytää -98 RM250 sukisukiin moottorin? Saa olla vaikka laatikkovikainen jos moottorin puoli ehjä. Muutkin vuosimallit käy jos täydellinen ja käy runkoon ilman modausta (ei tietoa onko edes tuollaista vaihtoehtoa)

o4o 578 363 kax
Tiukasti aisalinjalla.

palontie

Onko repeli laittanut rossipyörän?
Eniten vituttaa kaikki.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 21 kesäkuu, 2021, 14:11Onko repeli laittanut rossipyörän?
Lankomies hommas jälkikasvulleen ja heti piti rikkoa.

Minen sähköfillaria hurjempiin 2-pyöräisiin sekaannu, henkiriepu sen verta mieluinen.
Tiukasti aisalinjalla.

stana


Musta78

V!tu ku uima.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: stana - 22 kesäkuu, 2021, 05:40Menikö lohkot vai?
Mää luulen että ne olis vielä käyttökelpoiset mitä ymmärsin, mutta pytty ja liikkuvat osat ei niinkään. Ja kuulemma osat hakusessa. Jos on vinkkejä osaputkista niin niitäkin otetaan vastaan
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 22 kesäkuu, 2021, 12:51Mää luulen että ne olis vielä käyttökelpoiset mitä ymmärsin, mutta pytty ja liikkuvat osat ei niinkään. Ja kuulemma osat hakusessa. Jos on vinkkejä osaputkista niin niitäkin otetaan vastaan
Mä olen käytettyjä crossin osia ostanu lähinnä UK:sta.
Nyt kannattaa kyllä katella jenkeistä kun brexitti sotki lähikaupan.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

stana

Pytty pinnoitukseen ja loput uutta.. Mutta kisakone, mp- pitstop myy osina, sieltäkin katsoo. https://www.purkuosat.net/lista.htm   https://www.kisakone.com/offroad-osat-c-57.html

NV-550

-02 250 RMZ löytyis nurkista,vävy kavereittensa kans vaihto männät+venttiilit eikä menny remontti pojilla putkeen..kiertokangen laakeri hajos ja mäntä vauhissa irti..
0453325461 soittele jos kiinnostaa niin laitan kuvia.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: NV-550 - 29 kesäkuu, 2021, 01:30-02 250 RMZ löytyis nurkista,vävy kavereittensa kans vaihto männät+venttiilit eikä menny remontti pojilla putkeen..kiertokangen laakeri hajos ja mäntä vauhissa irti..
0453325461 soittele jos kiinnostaa niin laitan kuvia.
Laitoin vinkkiä asianomistajalle.
Tiukasti aisalinjalla.

Peto

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 heinäkuu, 2021, 16:56Laitoin vinkkiä asianomistajalle.
RMZ on nelari ja RM kakstahti eli ei vaihtokelpoisia osia.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Peto - 04 heinäkuu, 2021, 19:48RMZ on nelari ja RM kakstahti eli ei vaihtokelpoisia osia.
Joo näin valisti minua asianomistajakin.
Tiukasti aisalinjalla.