Miitti 12-14.8 Joutseno

Aloittaja rb, 12 huhtikuu, 2022, 22:38

« edellinen - seuraava »

rb

Ehkä pähkäillään sitten täällä.
@Therealsamppa :lla oli ajatus, että ennen kylvöjä semmonen pitäisi järjestää, eli se olis sit viimeistään milloin?
Viittaako joku muu, vai jatketaanko siitä mihin syksyllä jäätiin?

Siis ihan mielusti voidaan välillä jossakin muuallakin olla, mutta jos kenelläkään ei nyt tähän hätään ole ideaa, niin ryypiskellään sitten Somerolla. 



Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: rb - 12 huhtikuu, 2022, 22:38Ehkä pähkäillään sitten täällä.
@Therealsamppa :lla oli ajatus, että ennen kylvöjä semmonen pitäisi järjestää, eli se olis sit viimeistään milloin?
Viittaako joku muu, vai jatketaanko siitä mihin syksyllä jäätiin?

Siis ihan mielusti voidaan välillä jossakin muuallakin olla, mutta jos kenelläkään ei nyt tähän hätään ole ideaa, niin ryypiskellään sitten Somerolla. 




Sanotaanko että viimeistään toukokuun puolivälissä pitäis siementä ruveta laskemaan vakoon  ;D  Jos sais sitä reissua varten tuon 164 volvon laitettua leimalle
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 12 huhtikuu, 2022, 22:49Sanotaanko että viimeistään toukokuun puolivälissä pitäis siementä ruveta laskemaan vakoon  ;D  Jos sais sitä reissua varten tuon 164 volvon laitettua leimalle

    Sullon ollu koko talvi aikaa laskea sitä siementä sinne vakoon. Naapuripitäjiä myöten on sakoluvulla retosteltu . Miittiin se ei saa enää vaikuttaa paskan vertaa.

Rotteni78

Juu, jooo. Järkestäkää vaan ihmeessä.
Olen paikalla, tai jos en, niin sit en ole!

Miun mökille voi sit tulla käymää halukkaat vaik ekat kymmene ja loput innokkaat eräjormat/ telttailijat.
Joku viikonloppu.
Et mennää sen kanssa vaikka sillein "epävirallisesti".
Tietysti jos ketä kaikkii kiinnostaa, nii voi ilmaista halukkuutta.
Joko viikko pari ennen juhannusta, juhannus treenit, ns.
Tai sit elokuun alkuun?!
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Stige

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 13 huhtikuu, 2022, 10:50Juu, jooo. Järkestäkää vaan ihmeessä.
Olen paikalla, tai jos en, niin sit en ole!

Miun mökille voi sit tulla käymää halukkaat vaik ekat kymmene ja loput innokkaat eräjormat/ telttailijat.
Joku viikonloppu.
Et mennää sen kanssa vaikka sillein "epävirallisesti".
Tietysti jos ketä kaikkii kiinnostaa, nii voi ilmaista halukkuutta.
Joko viikko pari ennen juhannusta, juhannus treenit, ns.
Tai sit elokuun alkuun?!


Himos V8 o viikko ennen juhannusta aina eli ei sillon ainaskaa.

Mikkis83

Piettään ees minimiitti parin viikon päästä classic motor show'n mainingeissa?
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Rotteni78

No perkele, mitä näitä tuumimaan.
Mökkeillään, tai ainakin minä
Elokuun 12,13,14pvä pe-su
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

2885

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 13 huhtikuu, 2022, 11:17Piettään ees minimiitti parin viikon päästä classic motor show'n mainingeissa?
kahdestaan?  :iwantit:

rb

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 12 huhtikuu, 2022, 22:49Sanotaanko että viimeistään toukokuun puolivälissä pitäis siementä ruveta laskemaan vakoon 
Eli toi tarkoittaisi, että viimeistään 6 - 8 päivä viikonloppu?
Näyttää olevan äitienpäivä.
Haittaaks se...

Rotteni78

Lainaus käyttäjältä: rb - 13 huhtikuu, 2022, 12:07Eli toi tarkoittaisi, että viimeistään 6 - 8 päivä viikonloppu?
Näyttää olevan äitienpäivä.
Haittaaks se...

Mie en pääse, 40v pippalot joihin olen kutsuttu!?
Mutta, ikinä ole sellaista päivää / viikonloppua, et kaikille passaa!!
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Mikkis83

Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

rb

Lainaus käyttäjältä: Rotteni78 - 13 huhtikuu, 2022, 11:32No perkele, mitä näitä tuumimaan.
Mökkeillään, tai ainakin minä
Elokuun 12,13,14pvä pe-su
Noni!
Se oli selkeetä, eli loppukesän miitti sovittu. :)

Ehkä mäkin sit nuijin 6 - 8 toukokuuta, jos se viikonloppu vielä @Therealsamppa :lle kävi?


Therealsamppa

Joo kyllä se passaa, mukava olis pitkästä aikaa sosialisoitua  ;D  Ja hankkia huono olo hyvässä seurassa, vai toisin päin ;D
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

rb


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: rb - 14 huhtikuu, 2022, 13:23Noni!
Se oli selkeetä, eli loppukesän miitti sovittu. :)

Ehkä mäkin sit nuijin 6 - 8 toukokuuta, jos se viikonloppu vielä @Therealsamppa :lle kävi?

No prkl.

Mulla silloin Siipimutteri, mutta luulen että saan sen järkättyä hoitoon. Mutta 6.5 on myös duunin "virkistäytymispäivä" mihin oon jo ilmoittautunut (=ilmaista viinaa  ;D ), mutta lauantaina voisin mahdollisuuksien mukaan yrittää vääntäytyä paikalle.

Ei kyllä haittais jos joku täältä vantaan suunnilta ois kans vasta silloin tulossa, ja vois hypätä samoille jousille?  ;D

Ja Rottenin mökkeilyjen aikaan olen kyllä kesälomalla, joten ehdoton ehkä siihenkin.  :thinking:
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.