4a-fe syö öljyä

Aloittaja pekka karvonen, 01 toukokuu, 2022, 15:02

« edellinen - seuraava »

pekka karvonen

Lämpöisenä ainakaan ei savuttanut tyhjäkäynnillä eikä oikeastaan ajossakaan sauhua näkynyt. Parkissa kun kaasutteli niin sauhu oli ennemmin mustaa kuin sinistä. Tulppien elektrodit terveet, kierteet kierroksen pari mustassa karstassa.

Jos männänrenkaat pitää niin uskoisin että öljyrenkaatkin vielä toimii. Tämä tosin vaan yhden t7 saabin kokemuksella missä kaikki renkaat oli för mitättömät.
Ai mää vai? Näillä ripuliranteilla kö?

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: pekka karvonen - 06 toukokuu, 2022, 12:36Lämpöisenä ainakaan ei savuttanut tyhjäkäynnillä eikä oikeastaan ajossakaan sauhua näkynyt. Parkissa kun kaasutteli niin sauhu oli ennemmin mustaa kuin sinistä. Tulppien elektrodit terveet, kierteet kierroksen pari mustassa karstassa.

Jos männänrenkaat pitää niin uskoisin että öljyrenkaatkin vielä toimii. Tämä tosin vaan yhden t7 saabin kokemuksella missä kaikki renkaat oli för mitättömät.

Jos paikallaan kaasutellessa sauhuttaa mustaa, niin seos on kyllä tosi paksulla/ei sytytä kunnolla.


Haiseeko öljy bensalle?

pekka karvonen

Lainaus käyttäjältä: A.Naali - 06 toukokuu, 2022, 22:48Jos paikallaan kaasutellessa sauhuttaa mustaa, niin seos on kyllä tosi paksulla/ei sytytä kunnolla.


Haiseeko öljy bensalle?

Mustahko pöläytys sieltä tuli kun kaasutteli oikein reippaasti, tyhjäkäynnillä ei savuta. Öljy ei mielestäni haissut bensalle.
Ai mää vai? Näillä ripuliranteilla kö?

Kyrpov

Mites öljyjen ja tulppien lisäksi huollettu? Käy ja toimii? Ei noi ruiskuvehkeet sais mustaa työntää.
Sinä vain

pekka karvonen

Ilmanputsaria on vaihdettu, venojen säädöstä ei tietoa, jakopäätä vaihdeltu. Lämpöanturien antamat tiedot pitäisi alkaa mittaamaan koska vaikuttavat ruiskun toimintaan ja varmaan termari vaihtaa. Talvella lämpiäminen meinaa kestää.
Ai mää vai? Näillä ripuliranteilla kö?

Kyrpov

Ja ap letkut onko ehjät.
Sinä vain

Janne-Pekka

Venoja ei tarvii säädellä ekaan 800tkm.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Toyopet

Ja jos jostain syystä olisi venttiileillä säätötarvetta, niin sen kyllä kuulee.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

sössö

käykö se muuten kunnolla ja ottaa kierroksia nopeesti niinkun tojotan kuuluukin vaikka pöläytteleekin?

pekka karvonen

Lainaus käyttäjältä: sössö - 08 toukokuu, 2022, 22:56käykö se muuten kunnolla ja ottaa kierroksia nopeesti niinkun tojotan kuuluukin vaikka pöläytteleekin?
Käy se mielestäni tasaisesti. Sekä ottaa kierroksia ja kiertää niin että vävykokelaalta loppuu usko motarin rampilla. Tossahan ei ole kiekkamittaria niin meinas kokelasta irvistyttää kun sanoin että annappa mennä 2. vaihteella likemmäs satasta  ;D
Ai mää vai? Näillä ripuliranteilla kö?

pekka karvonen

Sen verran päivittelen notta venttiilinvarren kumet vaihdettu tällä päivämäärällä. Isäukko vaihdatti ne nyrkkipajalla, olivat kuulema olleet kivikovat. Jäämmä seuraamaan tilannetta.
Ai mää vai? Näillä ripuliranteilla kö?

Kyrpov

Kivikovatkin vähän paremman pitää öljyä kun ei kumeja lainkaan  ;D
Sinä vain

Dohc

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 12 toukokuu, 2022, 22:06Kivikovatkin vähän paremman pitää öljyä kun ei kumeja lainkaan  ;D
Jos laittais turbon ,niin säästäis venttiilinkummeissa, kas kun ylipainetta imu-ja pakosarjassa! Tai mää mittään venttiilinkummei turbo Bemareissa käyttäny! ;D
Aina ei voi  onnistua, mutta aina voi epäonnistua!

sössö

ja ajaa lämä tiskissä koko ajan että paineita on :o

Dohc

Lainaus käyttäjältä: sössö - 12 toukokuu, 2022, 22:26ja ajaa lämä tiskissä koko ajan että paineita on :o
Se oli sitä surutonta nuoruusaikaa!
Asiaan liittyen,omasta mielestäni hienon biisin laitan! :+1:
Aina ei voi  onnistua, mutta aina voi epäonnistua!