delta 88 perä

Aloittaja jariha, 15 toukokuu, 2022, 05:01

« edellinen - seuraava »

Harri S

Pistin sille viestin...
Päätoiminen harrastaja

Gary Grand

Farkun perä on leveämpi kuin sedanin..
Samaten alatukivarsien korvakkeet on eri leveydellä.

Ei siis mitään mitä ei pikku askartelulla saisi korjattua.

Muoks.
Ilmeisesti vetarin pituudessa sedanin ja farkun välillä on alle puolen tuuman ero, kun kattelin vetarin pituudella. ::)
7.5", 8.2" ja 8.5" periä näkyy käytetyn kaikkia.. ;D
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 toukokuu, 2022, 08:09Joo.. Sitä en epäile, kun noita vanteita ei taida 5" jakoisina ollakaan.. :thinking: Voin kyllä erehtyä siinäkin. :)) Olssit on vähän sivuraiteella ollu mun(kin) harrastelussa.

Jos siellä 7.5" perä on, niin @Jussi G-bodyn perästä saisi ainakin sisuskalut.
Jos taas 8.5" perä, niin kaikista lankkufarkuista löytyy sisuskalut.

Noita henkilömallien periä on huonommin tarjolla, kuin farkkujen.
Ei oo toi mun 7.5 G-ruhosta, on lehtijousimallia. Mutta joo, sisukset on ehjät ja lukkokin korjattu. 2.73 välitys.
En varmasti oo.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 15 toukokuu, 2022, 14:57Ei oo toi mun 7.5 G-ruhosta, on lehtijousimallia. Mutta joo, sisukset on ehjät ja lukkokin korjattu. 2.73 välitys.
Perhana.. :o
Mä jostain oletin sen g-kopan akseliksi. :-[ No, sama sinänsä, kun ei kuitenkaan mene heittämällä Deltaan.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 toukokuu, 2022, 09:58Farkun perä on leveämpi kuin sedanin..
Samaten alatukivarsien korvakkeet on eri leveydellä.

Ei siis mitään mitä ei pikku askartelulla saisi korjattua.

Muoks.
Ilmeisesti vetarin pituudessa sedanin ja farkun välillä on alle puolen tuuman ero, kun kattelin vetarin pituudella. ::)
7.5", 8.2" ja 8.5" periä näkyy käytetyn kaikkia.. ;D
Niin no, jarrukilpien välinen sisämitta on g-koppafarkussa 130cm ja täysikokoisessa farkussa 149cm ja täysikokoisessa sedanissa vissiin nyt sitten siltä väliltä.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

jariha

jarrukilpien välinen mitta on 142cm, 10-pulttinen...
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle