Square bodyn läpivirtaustuuletus

Aloittaja Jarona, 05 joulukuu, 2024, 17:57

« edellinen - seuraava »

Jarona

Onko täällä muita samaisen mallin omaavia jokka on huomanneet heikon ilmanvaihdon?
Olen vuosia ihmetellyt miksi mun Chevyssä ikkunat huurtuu, vaihdoin jopa uuden puhaltimen moottorin mutta auttanut ei.
Niinkuin ilma ei pääsisi ovien ulosmenoaukoista ulos vaan kun ikkunaa raottaa niin homma toimii.
Tarkistin jo aikaa sitten että ulosmenoventtiilit ovat puhtaat ja oikeinpäin mutta nyt olen kohta epätoivoinen ja poraan reikiä kopan takakulmiin. :(
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 05 joulukuu, 2024, 17:57Onko täällä muita samaisen mallin omaavia jokka on huomanneet heikon ilmanvaihdon?
Olen vuosia ihmetellyt miksi mun Chevyssä ikkunat huurtuu, vaihdoin jopa uuden puhaltimen moottorin mutta auttanut ei.
Niinkuin ilma ei pääsisi ovien ulosmenoaukoista ulos vaan kun ikkunaa raottaa niin homma toimii.
Tarkistin jo aikaa sitten että ulosmenoventtiilit ovat puhtaat ja oikeinpäin mutta nyt olen kohta epätoivoinen ja poraan reikiä kopan takakulmiin. :(
Mulla oli Blazerissa aikanaan sama ongelma. Vähän isommassa purkamisessa selvis et tehtaan asentajalla oli menny tulipellin äänieristeet tuulilasin puhalluskanaviin tukkeeksi.
En varmasti oo.

1purehell

Mä sain omaan crewcabiin yllättävän hyvän ilmanvaihdon, kun tiivistin kaikki lämppärin koteloiden liitokset, puhdistin ne kumiset läpät ovista ja sitten, tärkeimpänä se rele puhaltimen maksiminopeudelle. Tai ainakin siinä 90-mallisessa johtosarjassa, mitä käytin, se oli jo valmiiksi. Se lisäisi puhaltimen tehoa niin paljon, että laitoin samanlaisen releen mun Bel Airiinkin.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Jarona

Jahka saan Subben pois tallista niin jatkan tutkimuksia.
Kiitokset hyvistä vinkeistä! :)
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato