Lahjoitetaan, noutajalle ilmaiseksi

Aloittaja Gary Grand, 11 tammikuu, 2020, 07:35

« edellinen - seuraava »

cdi

Minin ovi ja konepelti saattaa olla puskurikin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 21 toukokuu, 2022, 07:54Joku sota-aikuinen lantakärryn akseli. Alumiinivanteilla, rengaskoko 6.00x16. Olisko renkaitten väli ehkä 140cm? Kaventamalla komea pullokärryjen akseli tms.. Ai niin renkaat on rikki!



Sitten olisi jotain vintage käytettyjä puolivyörenkaita ruosteisilla kromimangelseilla, Remington yms. Olisko koko 15" ja leveys milleinä 235 tai sinnepäin. Sekä 15"x 10" itselevitetyt umpi peltivanteet tautisilla renkailla, F50?? 2kpl. Katson tarkemmin noita renkaita jos kiinnostusta. Jako 4,5" Mopessa olleet.

tais tuolla edelleen olla yks n. 65-69 B-bodyn kutos etukelkkakin romukasassa, pelkkä K-palkki.

Hämeenlinnan tuuloksessa. Laita yksäri tai tekstaa nolneljäsattoo 517245. Ei soittoja tai vätsäppiä.

Niin ja pienehkön kuorma-auton lavan runkoaisat. Ehkä 4-5 metriä pitkät. ehkä 70-luvulta. Tästä haluan kilohinnan. Tarkempia tietoja kun saan kaivettua esiin.

Olis edelleen se Commer Cobinkin täysmätä raato... Pakoputkisto Slantille yhdellä vaimentajalla. Pienet peltiset peräkärryn lokasuojat, alle 13" pyörille. Pari kpl jotain itä-eurooppalaisia (?) pikkulasten kolmipyöriä. Sekalaisia Volvon tai Saabin 15" vanteita renkaineen 70-luvulta. (?)


Näiden lisäksi olisi tällainen vanhahko perus kassakone. Joskus murtauduttu joten kassalokeron etulevy pitää asennella takaisin. Virtajohto murentunut. Tiettävästi ollut ihan toimiva ja käytössä ennen murtoa.


Nyt oli aika paljon mielenkiintoista tavaraa.. :P
Mitäs jos sinne suunnistaisi rahatukon ja trailerin kanssa kattelemaan paikkoja?

Tuo B-bodyn kutospalkki, Sekä 15"x 10" itselevitetyt umpi peltivanteet tautisilla renkailla, F50?? 2kpl. Katson tarkemmin noita renkaita jos kiinnostusta. Jako 4,5" Mopessa olleet.
Nyt ainakin moparistina houkuttaa sen verran että noutamaan olis tultava.

Commar Cob taas pitäis ehdottomasti pihan perältä löytyä jokaiselta vanhalta autoilijalta. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 toukokuu, 2022, 08:05Nyt oli aika paljon mielenkiintoista tavaraa.. :P
Mitäs jos sinne suunnistaisi rahatukon ja trailerin kanssa kattelemaan paikkoja?

Tuo B-bodyn kutospalkki, Sekä 15"x 10" itselevitetyt umpi peltivanteet tautisilla renkailla, F50?? 2kpl. Katson tarkemmin noita renkaita jos kiinnostusta. Jako 4,5" Mopessa olleet.
Nyt ainakin moparistina houkuttaa sen verran että noutamaan olis tultava.

Commar Cob taas pitäis ehdottomasti pihan perältä löytyä jokaiselta vanhalta autoilijalta. :o
Commer cob löytyy.  :D
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

sämpy

Garylle kuvaa pyöristä ym.

Palkki on joo jostain vanhemmasta, pallonivel-apusimpukalla.

Renkaat onkin 14". pari kpl messevät M50-14 !!! Näyttä vanne kapealta.. jossain vaihtokaupassa nää tuli, ei tietoa onko levitetyt vanteet suorat tai mitenkään käyttökelpoiset.

Pihakoristeeseen minä näitä ajattelin, jonkun pikkufiiun alle..

Ja noita toisia pitäis olla 2+2kpl, nekin 14" vanteilla. Melko nostalgisia gummeja vaan koristeeksi johonkin..







(ajorampit ei ole hukkauslistalla)
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

sämpy

70-luvun pikkuSuzukin valoja ja muuta sekalaista pärräsälää. Keltainen linssi taitanee olla lasia.

Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

sämpy

No mainitaan nytten että tuollainen takki on menossa roskiin. 80-luvulta (?), tosi pientä kokoa ja aika loppuun käytetty. Olen siis itse 170cm ja minulle pieni eritoten hartioista. Joskus nuorena tuo meni, jotenkuten. Hoikalle naiselle olisi varmaan sopiva. Jos ei ole liikaa rinnanympärystä.. (TÄMÄ MENI JO ROSKIKSEEN)

Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 14 kesäkuu, 2022, 19:33No mainitaan nytten että tuollainen takki on menossa roskiin. 80-luvulta (?), tosi pientä kokoa ja aika loppuun käytetty. Olen siis itse 170cm ja minulle pieni eritoten hartioista. Joskus nuorena tuo meni, jotenkuten. Hoikalle naiselle olisi varmaan sopiva. Jos ei ole liikaa rinnanympärystä..


@Camino79 hukkuis tuollaseen.. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 14 kesäkuu, 2022, 20:12@Camino79 hukkuis tuollaseen.. :o

Siinä ois majoitus valmiina viimeistään ku Juli menis kyykkyyn.  ;D
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Murikka

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 14 kesäkuu, 2022, 22:34Siinä ois majoitus valmiina viimeistään ku Juli menis kyykkyyn.  ;D
Kuva tilanteesta

Chevyman

[quote author=sämpy link=msg=477383 date=1653202253
Renkaat onkin 14". pari kpl messevät M50-14 !!! Näyttä vanne kapealta.. jossain vaihtokaupassa nää tuli, ei tietoa onko levitetyt vanteet suorat tai mitenkään käyttökelpoiset.
Pihakoristeeseen minä näitä ajattelin, jonkun pikkufiiun alle..
Ja noita toisia pitäis olla 2+2kpl, nekin 14" vanteilla. Melko nostalgisia gummeja vaan koristeeksi johonkin..




[/quote]

Hienot nostalgiapyörät! Oispa ollut Chevyn jaolla.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 22 toukokuu, 2022, 09:50Renkaat onkin 14". pari kpl messevät M50-14 !!! Näyttä vanne kapealta.. jossain vaihtokaupassa nää tuli, ei tietoa onko levitetyt vanteet suorat tai mitenkään käyttökelpoiset.

Pihakoristeeseen minä näitä ajattelin, jonkun pikkufiiun alle..

Ja noita toisia pitäis olla 2+2kpl, nekin 14" vanteilla. Melko nostalgisia gummeja vaan koristeeksi johonkin..







(ajorampit ei ole hukkauslistalla)
Nuo renkaat olisi kyllä komeat, ihan vaan rekvisiitaksikin.

@LowCrow
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 19 kesäkuu, 2022, 10:08Nuo renkaat olisi kyllä komeat, ihan vaan rekvisiitaksikin.

@LowCrow

Nuohan olis kyllä hienot
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

sämpy

Huono kuva, mutta 4kpl pienehköjä juuttuvakurkkuisia kaasuttimia. Ei tietoa mihin imusarja sopii. Ja jokin 60-luvun Dodgen pyyhkijänmoottori. Vesipumppu on Fiat 850.



Olisi myös pienehkö omilla jaloillaan seisova insinöörin piirustuslauta viivoitinmekanismeineen.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

spike

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 22 toukokuu, 2022, 09:50




Olis kyllä käyttöä parille tollaselle yhteen pihakoristeeseen mikä on suunnitteilla. Tuli yhdessä tallintyhjennyksessä vastaan jotkut etumoottoridragsterin "katteet". Niille meinasin tehdä huoneklauputkesta rungon ja eturenkaat on jo. Polkupyörän renkaat tulee eteen. Noi olis täydelliset takarenkaiks. Moottorikin olis. Tai oikeastaan kaksi. Nyt kun viellä olis menoja tuolla suunnalla niin vois hakea pari noista.

sämpy

Päivitetääs sen verta että tuota kaasutin-postausta lukuunottamatta kaikki aiemmat tavarat on lahjoitettu tai toimitettu kaatopaikalle.

Pari jotain vanhaa irtorengasta makaa rehkossa, voin kattoa onko ne "riittävän vanhoja".
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.