Porvoo Cruising

Aloittaja 1320, 26 huhtikuu, 2020, 22:29

« edellinen - seuraava »

1320

Porvoo Cruising on joka kuun viimeinen lauantai osoitteessa Ruiskumestarinkatu 9, Porvoo. Paikalle kannattaa saapua kuuden pintaan, koska porukkaa on yleensä aika runsaasti, mutta paikka alkaa tyhjentyä jo aika aikaisin.


Lähdettiin eilen kurvailemaan, ja ajateltiin, että tullaan katsomaan onko Porvoossa porukkaa. Olihan siellä jopa yllättävänkin paljon kalustoa paikalla. Voi olla että suhteellisen viileä kelikin verotti, mutta paikka alkoi tosiaan tyhjentyä melko aikaisin, joten mekin lähdettiin sitten kurvailemaan aika hyvissä ajoin poispäin.

Hienoa kalustoa oli liikenteessä. Tuolla jokunen kuva: Porvoo Cruising 25.4.2020


Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Lauantaina ajeltiin Porvooseen katselemaan kalustoa. Sitä olikin paikalla runsaasti ja tuttujakin näkyi paljon. Parkkis rupesi tyhjenemään kohtuu aikaisin, mut siihen kannattaa Porvoossa varautua. ;D 

Muutama kuva: Porvoo Cruising 25.7.2020


'

Burnisvideo:
Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Lauantaina käytiin taas Porvoossa ja hyvin oli porukkaa paikalla. Kuten Porvoossa aika useasti, niin parkkis tyhjeni taas melkoisen äkkiä, mut hienoa kalustoa siellä kuitenkin oli. Kannatti käydä. 8)

Tuolla on jotain kuvia: Porvoo Cruising 26.9.2020





Muutamat ihan näyttävät sudittelutkin näkyi burnissuoralla ennenkun kytät tuli pilaamaan hyvän tapahtuman... :shitfan:
Tradition Never Goes Out of Style!

1320

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 01 lokakuu, 2020, 20:17Oon tässä miettinyt että miksi stadilaiset (ja lähiseudulla asuvat) polttaa niin paljon kumia? ;D Saako renkaita jotenkin halvemmalla?


Ikinä en ole Länsi-Suomessa nähnyt että joku polttaisi kumia. :thinking: Eikä kuvissakaan.

Se on hauskaa hommaa, ei kai siihen muuta syytä tarvii. ;) 

Eikä välttämättä kallistakaan, itsellä on mennyt tänä vuonna useampi pari takarenkaita, mut nyt kun aloin miettimään niin noi polttokumit on olleet mulle täysin ilmaisia ja oikeastaan niitä on tarjottu sen verran, että on saanut valita mitkä ottaa itselle ja mitä ei. Varmaan ainoat tän kesäiset loppuun sulatetut takarenkaat mistä olen jotain maksanut, oli noi entiset ajorenkaat, ne maksoi kaljalaatikon verran.

Eli ei se renkaanpoltto välttämättä kallista ole, paitsi tietysti jos rikkoo autonsa siinä samalla, mut rikkoutumisen todennäköisyyttäkin voi pienentää aika paljon kun suddailee järjen kanssa...
Tradition Never Goes Out of Style!

Poju

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 01 lokakuu, 2020, 22:11Se on hauskaa hommaa, ei kai siihen muuta syytä tarvii. ;) 

Eikä välttämättä kallistakaan, itsellä on mennyt tänä vuonna useampi pari takarenkaita, mut nyt kun aloin miettimään niin noi polttokumit on olleet mulle täysin ilmaisia ja oikeastaan niitä on tarjottu sen verran, että on saanut valita mitkä ottaa itselle ja mitä ei. Varmaan ainoat tän kesäiset loppuun sulatetut takarenkaat mistä olen jotain maksanut, oli noi entiset ajorenkaat, ne maksoi kaljalaatikon verran.

Eli ei se renkaanpoltto välttämättä kallista ole, paitsi tietysti jos rikkoo autonsa siinä samalla, mut rikkoutumisen todennäköisyyttäkin voi pienentää aika paljon kun suddailee järjen kanssa...

Ainakin mun kokemuksella auto rikkoutuu, jos ei sudita...  :o  :)

1320

Lainaus käyttäjältä: ImpJay - 01 lokakuu, 2020, 23:45Ainakin mun kokemuksella auto rikkoutuu, jos ei sudita...  :o  :)

Joo, jos vaihtoehtoina on burnis tai liikenteenjakajan jyrääminen (ja sit yöllinen korjaus paikallisen huoltiksen pihassa), niin suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa. ;D
Tradition Never Goes Out of Style!

Poju

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 02 lokakuu, 2020, 05:46Joo, jos vaihtoehtoina on burnis tai liikenteenjakajan jyrääminen (ja sit yöllinen korjaus paikallisen huoltiksen pihassa), niin suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa. ;D

No niin...  ::)  ::)

jariha

hyvin kestää renkaat vielä ensikin vuonna kokokesän jos samalla tavalla pinta himmenee ;)  vielä jäi rapia 2mm sarkkeriin :o
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

deeäxä

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 01 lokakuu, 2020, 20:17Ikinä en ole Länsi-Suomessa nähnyt että joku polttaisi kumia. :thinking: Eikä kuvissakaan.

Siellä pelätään että se auto menee rikki tai sit ei osata.  ;)
Joka kumia säästää, se autoaan vihaa.  ;D

Pidetään ajo renkaat ja poltto renkaat erillään, vanhoja kumeja saa tosiaan ilmaiseksi kun vähän kyselee. Heitä ne eri vanteille ja peräkonttiin mukaan tunkin ja rengas avaimen kera, niin siinä se. Pääsee ajorenkailla kotiin, vaikka vetäis ne poltto kummit puhki asti.
Tosin itse en taida enää vetää puhki asti, kerran joutunut korjaamaan pyörä kaaren sen takia...
Chevrolet rodi -31
Lexus GS300 -06
Toyota Corolla DX -81 1,6 2T-TIC/W50/1030 ikuisuus projekti

1320

Lauantaina tuli avattua omalta osalta Porvoo Cruisingin kausi, kun ajeltiin maisemareittiä Porvooseen. Kohtuu viileä keli taisi vähän veroittaa kalustomäärää, mut olihan siellä silti kohtalaisesti tuttuja paikalla.

Tuossa jokunen kuva pelipaikoilta: Porvoo Cruising 24.4.2021



Ja parit pikaiset Burniksetkin nähtiin...
Tradition Never Goes Out of Style!

Murikka

Kai sitä pitäis vaivautua tuollaki pyörähtämään vähän useammin. Viimevuonna kävin jopa kerran.  :))

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Murikka - 28 huhtikuu, 2021, 15:18Kai sitä pitäis vaivautua tuollaki pyörähtämään vähän useammin. Viimevuonna kävin jopa kerran.  :))

mäki käyn useammin tuolla ja mul on sentään 150km/suunta väliä  :)

1320

Itselläkin on viime vuosina tullut käytyä vähän harvakseltaan Porvoossa. Tuntuu että on useasti sattunut jotain muuta ohjelmaa aina samalle päivälle, niin ei oo päässyt. Viime vuonna sit käytiin kolmesti ja hienoa kalustoa oli kyllä sen verran runsaasti, että täytyy koittaa tänäkin vuonna sattua paikanpäälle useammin kuin kerran vuodessa... ;D

Tosin nythän toinen puoli tuosta parkkiksesta oli jonkun autoliikkeen valtaama, et saattaa olla ahdasta jos kuukauden päästä sattuu kelit kohdalleen...
Tradition Never Goes Out of Style!

jariha

joo mä sitä talvella mietin et saka vei aikahyvin paikat kun muutti sieltä tientoiselta puolen... se on pian paikanvaihto edessä jälleen... viimevuonna käytiin kerran
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

1320

Hyvin oli porukkaa lauantaina, ajeltiin kolmen auton letkassa pikkuteitä Porvooseen ja vähän kuuden jälkeen oli jo parkkis ihan turvoksissa kalustoa. Uusia ja vanhoja tuttujakin näkyi aika hyvin paikalla, niin aika hyvinhän siellä viihtyi, taisi olla kahden jälkeen kun lähdettiin kurvailemaan kohti kotia.

Tuossa on jotain kuvia paikanpäältä: Porvoo Cruising 29.5.2021



Burnissuorallakin pallo paloi kohtuu ahkeraan:
Tradition Never Goes Out of Style!