Mopar hilppeitä

Aloittaja Gary Grand, 03 huhtikuu, 2022, 10:44

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Imperial 1967 etuakseliston osia.
Hyvät ylä- ja alatukivarret 50€/kpl
Tukivarsista ylemmät käy ainakin 1967-1972 Imperialeihin. Varaosanumero 2535376-7

Etujouset, varaosanumero joko 2535510-1 perusmalli tai 2535516-7 HD-malli.
HD-jouset on samat -67-72.
Eli käyvät joka tapauksessa -67-72 välille, mutta jousien jäykkyydessä on ehkä jotain eroa. -70-71 malleissa jousien numerot on 2535512-1 ja -72 2535512-3

Valiant -64-65 4D ovet. Vaalean ruskeat, suorat ja muuten kovat mutta kuprua kuskin etuoven alareunassa. ::)

Muutama sarana löytyy mukaan.









Ovet noudettuna Petäjävedellä 30€/kpl tai 100€ koko setti.
04578813138
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Imperialin etupalkki ja simpukka mulle, kuten myös kallistuksenvakaaja, jos kukaan ei puhelun jälkeen ole ehtinyt sitä ostaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 15 huhtikuu, 2022, 15:07Imperialin etupalkki ja simpukka mulle, kuten myös kallistuksenvakaaja, jos kukaan ei puhelun jälkeen ole ehtinyt sitä ostaa.

Joo, ei.. :o
Siis ole ostajia ollu jonoksi asti noille.

Katotaas sitä noutohommaa vielä. Nää saattaisi tulla sinne nurkille jonkun kurssilaisen kyydissäkin.. ::)
@Camino79
Eihän nää niin mahdottomasti tilaa vie, etteikö astraali-ooppelissa kulkisi..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 huhtikuu, 2022, 15:18Joo, ei.. :o
Siis ole ostajia ollu jonoksi asti noille.

Katotaas sitä noutohommaa vielä. Nää saattaisi tulla sinne nurkille jonkun kurssilaisen kyydissäkin.. ::)
@Camino79
Eihän nää niin mahdottomasti tilaa vie, etteikö astraali-ooppelissa kulkisi..



Juu ja firman autolla mä kuljen, eli voin kysellä sit jonkun farkkupasaatin ni mahtuu kyllä  :D  tarvii sit vaan grandin pakata ne hyvin ni ei tuu fiksareilta vittuilua  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 15 huhtikuu, 2022, 15:20Juu ja firman autolla mä kuljen, eli voin kysellä sit jonkun farkkupasaatin ni mahtuu kyllä  :D  tarvii sit vaan grandin pakata ne hyvin ni ei tuu fiksareilta vittuilua  :))
:o
Mä R-A-K-A-S-T-A-N paskaa.. pakkaamista. :shitfan:
No, onpahan vähemmän poltettavaa pahviroskaa. :P
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

@Gary Grand

Pistä Caminon kyytiin vielä toi Aspenin raidetanko.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 15 huhtikuu, 2022, 20:47@Gary Grand

Pistä Caminon kyytiin vielä toi Aspenin raidetanko.
Oho?
Joo.
Laitetaan kyytiin. ;D
Laitan myös RB:n käytettyjä keinuvipuja yhden setin, kun unohdin antaa mukaan koneen noudon yhteydessä. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 huhtikuu, 2022, 21:17Oho?
Joo.
Laitetaan kyytiin. ;D
Laitan myös RB:n käytettyjä keinuvipuja yhden setin, kun unohdin antaa mukaan koneen noudon yhteydessä. ::)

 :iwantit:
Jee!

Pertti K

Ei sulla pussihousu-Imperialiin mitään olis? Ja mulla mitään mitä sinä haluaisit tilalle?
Tiukasti aisalinjalla.

Poju

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 16 huhtikuu, 2022, 11:41Ei sulla pussihousu-Imperialiin mitään olis? Ja mulla mitään mitä sinä haluaisit tilalle?

Tukivarsista ei virtuaalikätelty kauppoja...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 16 huhtikuu, 2022, 11:41Ei sulla pussihousu-Imperialiin mitään olis? Ja mulla mitään mitä sinä haluaisit tilalle?
Tukivarret, jousisauvat/niiden takapalkki on Imperialin joutilasta irto-osaa nyt enää jäljellä.

Jaa..
Onhan mulla ehjä tuulitunnelikin Imperialista. :thinking: Ja jännitteensäädin.
Voi olla muutakin, mutta ei heti tule mieleen mitä siitä on irrotellu ja korvannu toisilla osilla.
Sehän oli periaatteessa täydellinen auto, mutta purettuna osittain.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 huhtikuu, 2022, 11:26Tukivarret, jousisauvat/niiden takapalkki on Imperialin joutilasta irto-osaa nyt enää jäljellä.

Jaa..
Onhan mulla ehjä tuulitunnelikin Imperialista. :thinking: Ja jännitteensäädin.
Voi olla muutakin, mutta ei heti tule mieleen mitä siitä on irrotellu ja korvannu toisilla osilla.
Sehän oli periaatteessa täydellinen auto, mutta purettuna osittain.
Osaatko sanoa onko nuo käypäsiä 70:iin? Enhän mää niitä nyt just tarvi, mutta aina noita voi haalia vastaisen varalle jos hinta on kohillaan  ;) Tosin eipä nuo nyt taida olla potentiaalisimpia rikki menijoitä paisti jännitteensäädin.
Tiukasti aisalinjalla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 17 huhtikuu, 2022, 12:36Osaatko sanoa onko nuo käypäsiä 70:iin? Enhän mää niitä nyt just tarvi, mutta aina noita voi haalia vastaisen varalle jos hinta on kohillaan  ;) Tosin eipä nuo nyt taida olla potentiaalisimpia rikki menijoitä paisti jännitteensäädin.
1970 taitaa olla jo elektronisella säätimellä.
Sopivuudet ainakin loppuu -69. :thinking:
Näissä vanhemmissa siis tuollainen:


1970 on tuo:


Jousista ja tukivarsista taitaa olla selkein tieto
@Poju lla, joka on kävelevä tietosanakirja Imperialeista.. :mosh:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 huhtikuu, 2022, 13:191970 taitaa olla jo elektronisella säätimellä.
Sopivuudet ainakin loppuu -69. :thinking:
Näissä vanhemmissa siis tuollainen:


1970 on tuo:


Jousista ja tukivarsista taitaa olla selkein tieto
@Poju lla, joka on kävelevä tietosanakirja Imperialeista.. :mosh:

Jouset on samat 67-73, kuten 127" akselivälikin. Tukivarsien sopivuus on todennäköistä, mutta en aivan satavarmasti uskalla sanoa, koska jarrut ei oo mun vahvinta alaa. Pertin autossa on kuitenkin aika varmasti Kelsey-Hayesin jarrut ja ~67-69 1/2 oli Buddin nykyään hunajaa maksavat etulevyt, joita ei muissa 5×5" pulttijaon omaavissa laitteissa tainnut olla.

Gary Grand

Muokkasin myynti-ilmotusta..

 ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement