Huutokaupassa: Järeää kompuraa, rengaskonetta, hitsausvermeitä, koripenkkiä

Aloittaja Stige, 26 maaliskuu, 2023, 20:37

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Stige - 26 maaliskuu, 2023, 20:37https://huutokaupat.com/4073895/kaasuhitsaussarja
Onks noi pillit VP, eli Vakiopaineen tekeleitä? Vähän näyttäs samalta ku omat. Eli niillä ei oikeen tee mitään, ovat muuten harvinaisen paskat. Enää en oo aikoihin ihmetelly, miksi sain aikanaan uudet liki ilmaiseksi.
En varmasti oo.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 27 maaliskuu, 2023, 03:06Onks noi pillit VP, eli Vakiopaineen tekeleitä? Vähän näyttäs samalta ku omat. Eli niillä ei oikeen tee mitään, ovat muuten harvinaisen paskat. Enää en oo aikoihin ihmetelly, miksi sain aikanaan uudet liki ilmaiseksi.

Ei mitään hajua, selvinnee ens Pe ku takasi tuonne pääsee.

Edit: ja mä oon ihan tyytyväine vaik joku sen kympin niistä tarjoo ni ei tartte ite kuskata mihinkään.

Nikuzai

Toi koripenkki kiinnostais, onko siinä kaikki tarvittava mukana et opeli kiinni ja nyppimään suoraksi

vai sellainen puolet on kadonnut ja loput rosvottu

Stige

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 28 maaliskuu, 2023, 17:38Toi koripenkki kiinnostais, onko siinä kaikki tarvittava mukana et opeli kiinni ja nyppimään suoraksi

vai sellainen puolet on kadonnut ja loput rosvottu

Väitän et 99% tallessa ja varmasti extraakin.

Tuu viikonloppuna kahtomaan? Oon pe-la ainaski paikanpäällä.

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Stige - 28 maaliskuu, 2023, 20:01Väitän et 99% tallessa ja varmasti extraakin.

Tuu viikonloppuna kahtomaan? Oon pe-la ainaski paikanpäällä.


Pikkasen etäisyyttä liikaa  :panic:

Stige

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 28 maaliskuu, 2023, 20:10Pikkasen etäisyyttä liikaa  :panic:

Onko sul jotai kuvaa vastaavasta mis näkyis mitä siihe kuuluu? Voin toki aina tarkistella. Luulen et noista seinällä olevista osista ei puoletkaa tuu mukana paketissa.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 28 maaliskuu, 2023, 20:10Pikkasen etäisyyttä liikaa  :panic:

Tähän ku vertaa ni tuntus löytyvän kaikki vastaava ja paljon ylikin. Kuvan on vissiin 12V, toi mun näyttäs olevan paineilmatoiminen.


Käyt huutaa minimin ja noudat alle romuraudan kilohinnan pois sit ku kukaan muu ei huuda :D

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Stige - 28 maaliskuu, 2023, 20:16Onko sul jotai kuvaa vastaavasta mis näkyis mitä siihe kuuluu? Voin toki aina tarkistella. Luulen et noista seinällä olevista osista ei puoletkaa tuu mukana paketissa.

Ei kyllä

Aika vähäsen näyttäis tulevan tossa aloituspaketissa mukana  :o


@DX saattais osata sanoa mitä tollaseen kuuluu peruskaluina ja mitä pitää olla et saa muutakin ku puskuri pusua nypittyä

Stige

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 28 maaliskuu, 2023, 20:29Ei kyllä

Aika vähäsen näyttäis tulevan tossa aloituspaketissa mukana  :o


@DX saattais osata sanoa mitä tollaseen kuuluu peruskaluina ja mitä pitää olla et saa muutakin ku puskuri pusua nypittyä

Jep, ja tossa kuvassa mulla seinältä suurinosa kuuluu mukaan siihen, vatupassit yms, on siin aika paljon enemmän työkaluja, ja huomasin just et siinä kuvan alalaidas niitten rakennusteliden tms takana on kans viel jotai sinisiä osia.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 28 maaliskuu, 2023, 20:29Ei kyllä

Aika vähäsen näyttäis tulevan tossa aloituspaketissa mukana  :o


@DX saattais osata sanoa mitä tollaseen kuuluu peruskaluina ja mitä pitää olla et saa muutakin ku puskuri pusua nypittyä

Toihan on autorobotin tekele eli ei mikää kiinalaine ees, selvis tos ku joku soitti ja kyseli, osas kertoo enemmä ku minä sille  :o

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Stige - 30 maaliskuu, 2023, 21:18Toihan on autorobotin tekele eli ei mikää kiinalaine ees, selvis tos ku joku soitti ja kyseli, osas kertoo enemmä ku minä sille  :o

Toivottavasti ei lähde liian halvalla

Jotkut siitä näky jo huutaneenkin


Laita joku kaveri nostamaan se pariin tonniin tai vastaamaan todellista arvoa

Samalla tavalla kaikki krääsä firmatkin tekee, joku huutaa sen ensimmäisen huudon aina parissa tunnissa ja sitten seisookin viimeisille tunneille

Stige

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 30 maaliskuu, 2023, 23:06Toivottavasti ei lähde liian halvalla

Jotkut siitä näky jo huutaneenkin


Laita joku kaveri nostamaan se pariin tonniin tai vastaamaan todellista arvoa

Samalla tavalla kaikki krääsä firmatkin tekee, joku huutaa sen ensimmäisen huudon aina parissa tunnissa ja sitten seisookin viimeisille tunneille

Ei mua kiinnosta tommonen keinotekonen korottelu, mulle ihan sama kuhan lähtee tontilta pois ja saan ees jotain rahaa sen sijaan et pitäs ulos roudata se ite ja soitella romuukkoa hakemasn jne, nyt on enemmän vaivasta kyse ku muusta  ;D

Mä luulen et kompura ja rengaskoneet kattaa kyl kaikki kulut ihan huoletta, loput on sit plussaa jos jotain saa.
Tai siis kulut on jo periaattees katettu aikoja sit tolla Volvolla ja mitä oon veloista ja osarilla myyny rojua mutta ku ne ei näy taskussa vaan  :(

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: palontie - 31 maaliskuu, 2023, 16:47Toi on kyllä ihan paskaa,onneksi et lähde siihen.

outo ajatus kaiken kaikkiaan, kaikenlaista paskaa se tämä maa päällään kantaa. Reilu peli ei tänä päivänä ole enää reilua.