Monaco Raatovagoni

Aloittaja signet, 10 syyskuu, 2023, 23:12

« edellinen - seuraava »

rb

Nii..... Onkohan tuossa jotain sääntöjä, että siviiliauto ei kelpaa?
No mut jos ei mitään lupia kysele, niin kaippa Rovastikin ymmärtää pysyä hiljaa..

Camino79

Lipeää kyllä pahasti ot:ksi mutta pitäsköhän alkaa ajamaan randomeja hauturikyytejä harrastajille? Tuntus olevan kysyntää kun ei kerran mersut ja volvot kelpaa  :spend:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pande

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 12 syyskuu, 2023, 15:15Tuntus olevan kysyntää
Mutta paljonko ruumisautolla on merkitystä, kun ei sitä nykyään välttämättä edes omaiset ja saattoväki näe? Olen ollut viiden vuoden sisällä järjestävän seuran edustajana kolmissa hautajaisissa, enkä ole vilaustakaan nähnyt että millä kalustolla kuljetukset ovat tapahtuneet.

Tietty sellaisissa hautajaisissa asialla on merkitystä jos kappelista siirrytään ruumisauton perässä hautausmaalle ja lasketaan arkku niin hyvä jos kalusto ja toiminta on kaikinpuolin arvokasta.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Gary Grand

Oli noista ruumisauton vaatimuksista joskus edesmenneellä keskustelua.
Ainakin värivaatimus oli; musta tai valkoinen ja auton piti olla edustava. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 syyskuu, 2023, 15:53auton piti olla edustava. :thinking:


Eikös tää oo vähän niinku kauneus on katsojan silmissä  :rolleyes:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 11 syyskuu, 2023, 16:33Mie sanoin eukolle ettei minua millään voyagerilla kuskata viimeistä matkaa. Setä kuskattiin semmoisella.
Mersu, Volvo tai Pösö sen olla pitää!
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 12 syyskuu, 2023, 15:15Lipeää kyllä pahasti ot:ksi mutta pitäsköhän alkaa ajamaan randomeja hauturikyytejä harrastajille? Tuntus olevan kysyntää kun ei kerran mersut ja volvot kelpaa  :spend:
Onhan siinä selkee markkinarako, kaikkihan hääkyytejä ajelee.
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 syyskuu, 2023, 15:53Oli noista ruumisauton vaatimuksista joskus edesmenneellä keskustelua.
Ainakin värivaatimus oli; musta tai valkoinen ja auton piti olla edustava. :thinking:
Oli kyllä joskus ysärillä mutta kotopuolessa taksiyrittäjä ajoi keikkaa hautausperävaunulla, vetyrina oli ainaki Olssin Delta ehkä joskus jotain muutakin. Harmaita molemmat.
Tiukasti aisalinjalla.

Pande

Mun mielestäni värivaatimus oli musta, valkoinen tai hopeanharmaa.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 syyskuu, 2023, 18:24Mun mielestäni värivaatimus oli musta, valkoinen tai hopeanharmaa.
Hyvin mahdollista.. :thinking:
Joka tapauksessa edustava ja siisti.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Wilburi

Laitoinpa siskon pojalle vinkkiä et tällänen olis kun vähä tällästä kuulemma ettii  ;D  sen kans ku sattuu jo olee vähä sopimusta et se sais ajoon mun vanin , ni mä voisinnsit vaihdossa sit ajella tällä  ^-^
Vtu tää hymyily sattuu

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 12 syyskuu, 2023, 21:21Laitoinpa siskon pojalle vinkkiä et tällänen olis kun vähä tällästä kuulemma ettii  ;D  sen kans ku sattuu jo olee vähä sopimusta et se sais ajoon mun vanin , ni mä voisinnsit vaihdossa sit ajella tällä  ^-^
Pitäskö tässä olla kuva? Ei näy. On nyt ollu kyllä useempi muukin viesti, jossa selkeesti pitäs olla kuva, mutta ei näy.
En varmasti oo.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 13 syyskuu, 2023, 03:30Pitäskö tässä olla kuva? Ei näy. On nyt ollu kyllä useempi muukin viesti, jossa selkeesti pitäs olla kuva, mutta ei näy.

Huomenta Jussi! Ei tässä ketjussa ole kuvia ollut, mutta aloituksessa oli linkki tuon Monacon nettiauto ilmoitukseen https://www.nettiauto.com/dodge/monaco/13837986?utm_source=share-app&utm_medium=social&utm_campaign=social-ad-share
Diesel on puhtaampi

sössö


Kyrpov

Sinä vain