Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Poke - 09 marraskuu, 2025, 20:09Jay Leno näkyy ajelevan kaikenkokosia vehkeitä tv-sarjassaan. Ei aina näytä kovin miellyttävältä se meno.
Edd China ja 500 Hiivatti... Muistelen että istu kuskin paikalla ja takaikkunan aukosta sääti kaasaria. No ehkä takapenkiltä mutta kuulosti paremmalta noin.

Bantam

Jäi mieleen joku avo-auto missä se istu mp-ajolasit päässä kun pää oli tuulilasin yläpuolella.

Kyrpov

Sinä vain

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 09 marraskuu, 2025, 22:22https://www.tori.fi/32727615 kolmipyöräveto  :iwantit:
No johan on vehe. Moottori ainakin on hyvä, luokkaa ikuinen.
 Ostaisin ja miettisin myöhemmin mitä sillä tekis.
Ilo ilman Dieseliä on teeskentelyä!

LPR

Hinta ei oo paha, puutarhakottikärrynä hyvä. Pieni pintapaine ei riko nurtseja, eikös tuo ole golfkentän bunkkerilana alkujaan. On vaan dieseli karissut pois ja bensakone tullut tilalle. Oletettavasti on ollut 2- tai 3-pyttyinen Kubota alkujaan. On noita bensakoneellakin ollut, mutta ainakin kaikki golfkoneet mitä meillä ex. työpaikalla kävi huollossa, oli dieseleitä. Tuollaisellakin olen useamman kerran ajanut, taisi olla kyllä Jacobsen.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

LPR

Poweri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 09 marraskuu, 2025, 23:05Hinta ei oo paha, puutarhakottikärrynä hyvä. Pieni pintapaine ei riko nurtseja, eikös tuo ole golfkentän bunkkerilana alkujaan. On vaan dieseli karissut pois ja bensakone tullut tilalle. Oletettavasti on ollut 2- tai 3-pyttyinen Kubota alkujaan. On noita bensakoneellakin ollut, mutta ainakin kaikki golfkoneet mitä meillä ex. työpaikalla kävi huollossa, oli dieseleitä. Tuollaisellakin olen useamman kerran ajanut, taisi olla kyllä Jacobsen.
En olis ihan heti arvannu mihin tehty alunperin. Moottori ei siihen hommaan ehkä enää riittäiskään.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 09 marraskuu, 2025, 19:15^ käsittämättömän ahdas auto. Kerran kiinnostuin kun olin huutokaupassa, siis sellaisessa missä ollaan fyysisesti läsnä, ja menin istumaan siihen. Sain itteni ängettyä kuskin jakkaralle, polvet suussa ja ratti rintamuksessa kiinni. Pois piti tulla kaatumalla sivuttain ja kiskoa katosta, vähän niinku nascar kuskit tulee ikkunan kautta ulos, mutta ovesta. Pitäs kuskin jakkara ottaa vittuun sieltä ja ajaa takapenkiltä  :wc:
pari kertaa olen tommosella ajanu. En ole oikeen ymmärtäny noitten hienoutta, no onhan se pieni ja kevyt koppa johonkin kilpahommaan.

LPR

Tuollainen kolmipyöräinen bunkkerikone on ihan älyttömän ketterä. Ainakin niissä mitä huolsin, kääntyi etupyörä 90 astetta poikittain ja kun se oli vetävä pyörä, niin sillä pystyi kääntymään tai lähtemään vaikka paikaltaan niin jyrkästi, eikä se hangotellut vastaan.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: LPR - 09 marraskuu, 2025, 23:07Dieselinä oli menny 7400 kurnulla.

https://www.klaravik.se/auktion/produkt/533348-bunkerkratta-ransomes-super-rake/

Bunkkeriharava Ransomen superharava

Tiedot nykyiseltä omistajalta:

Käytettäessä voi esiintyä löysyyttä ja vuotoja

Tunnetut ongelmat ja bugit:

Hieman vaikea aloittaa
Sinä vain

sämpy

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 09 marraskuu, 2025, 20:50Aloin miettiä, että enkö mä ole ikinä istunut Dartissa? Mun kaveripiirissä on kuitenkin ollut niitä useita. Mullakin on -66, mutta ostin sen valmiiksi purettuna, joten en ole istunut sisusta asennettuna.

Olis varmaan jäänyt mieleen, kun mä olen aika suunnaton: 192cm, 135kg, pitkä (kipeä) selkä, lyhyet jalat, likinäkö ja huono itsetunto.

Onneksi meillä kaikilla on pöyhkeä runsas hiuskuontalo, mitä muut saa kadehtia.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Poke

Vielä tuli yksi namu. Kiva että näitä P2:kin on säästynyt. 12V päivitys on kyllä asiaa, jos on asiallisesti tehty.

Autoon on joskus vaihdettu 12 volttiajärjestelmä.

https://www.nettiauto.com/opel/rekord/15403305

LPR

Tuo on noista vanhoista Rekordin koreista sopusuhtaisin mitoiltaan ja linjoiltaan, mutta tuo maski on jotenkin liian suuri ja yksinkertainen. Ihan kuin suu auki irvistäis. Jotain pitäis olla, vaikka -55 tai -56 Chevyn tyyliin. Ei kuitenkaan liikaa, niin kuin 50-luvun lopun jenkeissä, ei sopis tuohon koppaan. Ihan vaikka paksummat reunalistat ja  reilun kokiset parkit ja vähän paksumpi puskuri.

Poweri