Sampan kuihailut

Aloittaja Therealsamppa, 13 lokakuu, 2020, 15:51

« edellinen - seuraava »

redneck1

Joskus vielä ostan 1986-1991 Wagoneerin. Tällä hintakehityksellä en välttämättä ikinä, vaikka rahaa olisikin.


Muoks. Nyt menee hieman offtopik.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 lokakuu, 2020, 12:41Tästä ollaan samaa mieltä.

On vähän toisenlaisia "survivor"eita ne yli kympin Wagot.. ::)
Mutta vähenemään päin nuokin on, eikä ehjien hinnat tule ainakaan laskemaan. Joku 1989-91 Wagoneer Limited 360-koneella olis aika makea laite. 8)
Mulle tosin aika tärkeä tuossa autossa on pyöreät ajovalot. Kasarimallien kantikkaat pilas keulaa aika paljon. Toki -60-luvun tuplavalomaskilla olevat olis vielä hienompia, mutta niitä on aika vähän enää olemassa.
juu suomessahan tainnut noita siistejä kasarin lopun mennä 5-8k kaupaksi, nyt myynnissä oleva on tollanen yksi hintapompsin kokenut jos en väärin muista. Ja tovin sitä on jo tolla 15k tms hinnalla myyty ja tullaan myymään  ;D




Mut se on hienoa, että nuoret tekee eikä puhu, go @Therealsamppa
Sinä vain

Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 lokakuu, 2020, 12:41Mulle tosin aika tärkeä tuossa autossa on pyöreät ajovalot. Kasarimallien kantikkaat pilas keulaa aika paljon. Toki -60-luvun tuplavalomaskilla olevat olis vielä hienompia, mutta niitä on aika vähän enää olemassa.

Täysin samaa mieltä  ;D  Kuvia kun katsoo niistä 60 lukuisista niin lahje kastuu  ;D  Sen joku viisaampi sanoikin että pyöreä muoto on ainoa oikea valaisimessa, eihän aurinkokaan ole kanttinen!  ;D
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 16 lokakuu, 2020, 12:50Täysin samaa mieltä  ;D  Kuvia kun katsoo niistä 60 lukuisista niin lahje kastuu  ;D  Sen joku viisaampi sanoikin että pyöreä muoto on ainoa oikea valaisimessa, eihän aurinkokaan ole kanttinen!  ;D
mut eikös harppi keksitty viivottimen jälkeen? t. volvo rwd göteborg
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 16 lokakuu, 2020, 12:57mut eikös harppi keksitty viivottimen jälkeen? t. volvo rwd göteborg
Kaikki ennen 240:ä on vedetty vapaalla kädellä? :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 lokakuu, 2020, 13:12Kaikki ennen 240:ä on vedetty vapaalla kädellä? :o
unohtu 1xx sarja  ;D Sitä ennenhän mm pv volvoissa oli pyöreitä muotoja.




Jeeppiin palatakseni, kun 10v sitten alottelin jenkkiuraa niin noitahan oli tarjolle asti valmetin dieseleillä ja ilman. Vaan aikaa on kun tommosen olen liikenteessä nähnyt. Porissa ajeli yks mutta sekin noita 80-luvun lopun grandeja.




Vaan kuka on viimeksi nähnyt wagoneer xj:n ajossa?
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 16 lokakuu, 2020, 13:19unohtu 1xx sarja  ;D Sitä ennenhän mm pv volvoissa oli pyöreitä muotoja.

Jeeppiin palatakseni, kun 10v sitten alottelin jenkkiuraa niin noitahan oli tarjolle asti valmetin dieseleillä ja ilman. Vaan aikaa on kun tommosen olen liikenteessä nähnyt. Porissa ajeli yks mutta sekin noita 80-luvun lopun grandeja.

Vaan kuka on viimeksi nähnyt wagoneer xj:n ajossa?
Wilburi oli tuollasen eilen nähny Kuusamossa..

En mä unohtanu 100-sarjaa, mutta siinä on vielä vähän vapaan käden muotoa.. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Therealsamppa





Pikku tuskahiki meinas valua, yllättävän korkealle piti nostaa  ;D  4 pullotunkkia, nurkista nosto, palikkaa lisää väliin ja toisto  ;D
Pulling out is always the hardest one, isn't it?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 lokakuu, 2020, 13:12Kaikki ennen 240:ä on vedetty vapaalla kädellä? :o
ruotsissahan legendan mukaan oli kaksi viivotintehdasta 70- lvulla, toinen teki niitä pyöreitä kulmaviivaimia ja toinen normi viivottimia.

Ne pyöreet on menny saabille ja normaalit volvolle.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 16 lokakuu, 2020, 12:50Täysin samaa mieltä  ;D  Kuvia kun katsoo niistä 60 lukuisista niin lahje kastuu  ;D  Sen joku viisaampi sanoikin että pyöreä muoto on ainoa oikea valaisimessa, eihän aurinkokaan ole kanttinen!  ;D
tai kaukoputket, kiikarit, valonheittimet tms. missä vähänki tarvitaan jotain optiikkaa

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 lokakuu, 2020, 12:41Tästä ollaan samaa mieltä.

On vähän toisenlaisia "survivor"eita ne yli kympin Wagot.. ::)
Mutta vähenemään päin nuokin on, eikä ehjien hinnat tule ainakaan laskemaan. Joku 1989-91 Wagoneer Limited 360-koneella olis aika makea laite. 8)
Mulle tosin aika tärkeä tuossa autossa on pyöreät ajovalot. Kasarimallien kantikkaat pilas keulaa aika paljon. Toki -60-luvun tuplavalomaskilla olevat olis vielä hienompia, mutta niitä on aika vähän enää olemassa.
jooh, todella paska oli sekin wagoneeri kun oli mulla. Aattelin että olisin vaan hitsannu sen äkkiä ja leimalle mutta tökkäs siihen että en saanu särmäriltä takapalkkia, kun mulkku ei viittiny kertoa ettei hän tämmäsiä jaksas tai kerkee tehä, lopulta sain palkin mikä oli väärästä kohtaa särmätty, jätetty reijät painamatta ja oliko vielä väärän mittanenkin, kesäkin oli jo ohitte ja taas piti asua turussa. Vitutti jo siinä kohtaa sen verran että hävitin koko paskan.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 lokakuu, 2020, 14:15Wilburi oli tuollasen eilen nähny Kuusamossa..

En mä unohtanu 100-sarjaa, mutta siinä on vielä vähän vapaan käden muotoa.. :))
jaa xj wagoneerin? pic or it didnt happen  ;D
Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 16 lokakuu, 2020, 16:36jaa xj wagoneerin? pic or it didnt happen  ;D
Se perhana ei kuvannu sitä vaikka tarjottiin sille ostettavaksi!
Mutta malli on tuollainen:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 lokakuu, 2020, 16:40Se perhana ei kuvannu sitä vaikka tarjottiin sille ostettavaksi!
Mutta malli on tuollainen:

:rolleyes:
Sinä vain

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement