Saabel Garage: #FinnTyphoon

Aloittaja Keme, 27 helmikuu, 2023, 13:54

« edellinen - seuraava »

Keme

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 02 huhtikuu, 2024, 19:32Mitäs siihen tuli Turbotweakin tilalle?

Jaa tämmöstä vissiin. Minä en noista mitään ymmärrä, tehtaalla ovat jo valmiiksi minun autoon jotain laittaneet.

Joo, Maxxecu. Nyt tän saa toimimaan niin kuin kuuluu ja samalla saa konehuoneen siistittyä. Tommosen orggis vesivälijäähyn kun jostain löytäisi ni olis todella jees.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Keme - 02 huhtikuu, 2024, 21:28Joo, Maxxecu. Nyt tän saa toimimaan niin kuin kuuluu ja samalla saa konehuoneen siistittyä. Tommosen orggis vesivälijäähyn kun jostain löytäisi ni olis todella jees.
Ei luulisi olevan tekemätön paikka, LS-swappien ym. myötä. Mullakin vähän vuotaa se ylempi kenno niin katellut semmosta, rahaahan ne pyytää kyllä.

Ebayn lisäksi FB:n SyTy-ryhmät (paljon huijareita kyllä) ja sportmachines.com hyviä hankintapaikkoja. Ehkä sytyregistry.com foorumi myös, mutta eipä ole tullut siellä pyörittyä kun se oli ihan kuollut paikka jossain vaiheessa. Mutta siellä ei luulis huijaireita niinkään olevan.
Tiukasti aisalinjalla.

Keme

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 02 huhtikuu, 2024, 22:26Ei luulisi olevan tekemätön paikka, LS-swappien ym. myötä. Mullakin vähän vuotaa se ylempi kenno niin katellut semmosta, rahaahan ne pyytää kyllä.

Ebayn lisäksi FB:n SyTy-ryhmät (paljon huijareita kyllä) ja sportmachines.com hyviä hankintapaikkoja. Ehkä sytyregistry.com foorumi myös, mutta eipä ole tullut siellä pyörittyä kun se oli ihan kuollut paikka jossain vaiheessa. Mutta siellä ei luulis huijaireita niinkään olevan.

Tälläi oon kans ynnäillyt ja voi olla, et saatavuuden ja tarjonnan myötä voi jäädä haaveeksi. Nykypäivänä noi ostoilmoihin tarjoavat kusettajat on ihan hiton iso riesa, mut pitääpä hieman tutkiskella aihetta.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Keme - 03 huhtikuu, 2024, 09:05Tälläi oon kans ynnäillyt ja voi olla, et saatavuuden ja tarjonnan myötä voi jäädä haaveeksi. Nykypäivänä noi ostoilmoihin tarjoavat kusettajat on ihan hiton iso riesa, mut pitääpä hieman tutkiskella aihetta.
Ite olin ostattelemassa sitä imukanavaa putsarilta turbolle kun oma on vähän heikossa hapessa. Myyjältä pyysin kuvia molemmista päistä jotka tunnetusti rispaantuu kun ilmoituksessa oli vain yksi kuva koko tötteröstä. Kyseli vaan että otatko bro sen vai et, kohta hävis koko ilmo ja käyttäjä ryhmästä... Eli tuo lisäkuvien pyytäminen vähän helpottaa ja jos näkee että on ollut aktiivinen ryhmässä pidempään.
Tiukasti aisalinjalla.

Keme

Hemmetti. Eihän tästä saanutkaan helposti triggausta jakajasta, kun ei tätä saakkaan teurastettua 6-1 muotoon. Olisikin ollut ihan liian helppoa. Pitää siis rakentaa kampuralle asentoanturi, vaikkei se ollut alunperin suunnitelmissa.


Keme

Tohon sit tarvis kylkeen taikinoida joku triggerikehä ja askarrella anturille teline lohkoon. Anturiteline ny ei sinällään oo temppu, mut jostain vaan tarvii löytää tohon liki sopiva kehä


Keme

Sit tarvis enää vähä sorvia ja hitsiä, ni kampuralla olis triggaus.


Keme

Vielä ei tiedä kovin tarkkaan mihin loput anturit laittaa, mutta johtosarjaa piti saada valmiimmaksi. Piti sit tehdä ratkaisuja. Takimmaiseen liittimeen tuli vedettyä valmiiksi moottoriöljyn ja askiöljyn lämmönmittaukset, kolmiolaippaan E85 anturin vaatimat narut ja lähimpään sit öljynpaineen ja vedenpaineen mittaukset. Noista on helppo tehdä sit pienet johtosarjat antureille asti ja saa kerralla oikean mittaiset piuhat. Toki noi lämpö- ja painemittaukset ny voi kytkeä mittaamaan mitä haluaa, mut ekalla ajatuksella tollai.