RIP OD -miitti, Syyskuu 2020 [PÄIVITETTY 17.08]

Aloittaja Stige, 27 toukokuu, 2020, 00:37

« edellinen - seuraava »

Aamupalahalukkaat?

La aamu
1 (7.7%)
Su aamu
1 (7.7%)
Molemmat aamut
11 (84.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Äänestys päättynyt: 27 syyskuu, 2020, 22:09

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 21 syyskuu, 2020, 19:47Noo hö  >:(
Jää naama näkemättä

Ei muutaku vedät naamat hänenkin puolestaan  ;D
Korjasitko sä sen rikki?

rb


cdi

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 21 syyskuu, 2020, 14:26Voi Viddu. En pääse miittiin sittenkään. Muistin et sukukokous olis ollu sunnuntaina. Postissa tuli tänään kirje et la 26.9 klo 11 alkaen. Voi perkeles >:(


     Onko tämä nyt sitä paljon puhuttua sukurutsausta?

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 21 syyskuu, 2020, 20:12Ei muutaku vedät naamat hänenkin puolestaan  ;D

Ei uskalla jos säkin tuut ... kun muistaa vielä  ;)
Vtu tää hymyily sattuu

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 22 syyskuu, 2020, 11:52Ei uskalla jos säkin tuut ... kun muistaa vielä  ;)

Tikulla silmään sitä joka vanhoja miittejä muistelee!  ;D
Korjasitko sä sen rikki?

Rotteni78

Lainaus käyttäjältä: Mighty Moparman - 23 syyskuu, 2020, 00:47Tikulla silmään sitä joka vanhoja miittejä muistelee!  ;D
Jos mie jotain pöljäilen, oon iha samaa mieltä, muistelu loppuu su aamuna klo 09.23
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

rb

Nii! ...... Kyydeistä:

Koska olen täällä Jyväskylästäkin katsottuna Jumalan selän takana, niin pohojaanmaa lupasi ystävällisesti tehdä mutkan matkaan ja noukkia minut Suomi nostalgian kyytiin.
Garya meinasin alun perin asialla vaivata,  mutta kun kartalta katsoin, niin sillehän olisi tullut ihan v......moinen lenkki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 23 syyskuu, 2020, 19:41Nii! ...... Kyydeistä:

Koska olen täällä Jyväskylästäkin katsottuna Jumalan selän takana, niin pohojaanmaa lupasi ystävällisesti tehdä mutkan matkaan ja noukkia minut Suomi nostalgian kyytiin.
Garya meinasin alun perin asialla vaivata,  mutta kun kartalta katsoin, niin sillehän olisi tullut ihan v......moinen lenkki.
Mistähän hevon kuusesta sut ois oikeen pitäny noutaa?!? :o
Jokihaarasta vai?
Ei ois ollu kaukana.. :rotfl:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 syyskuu, 2020, 19:54Jokihaarasta vai?
Just se.. 

On tää kyllä aika keskellä ei mitään,  mut kiva kun on järvi ihan rannassa... :)

Kalan kalaa en oo kyllä saanu, vaikka tänään pari tuntia yritin.

Camino79

Juu eihän tuo ois ollu pahakaan koukkaus tosin ite joudun olemaan tähän tietoon klo 16sta asti duunissa ni kyllähän se sitä saapumista viivästyttää  ???
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Mikkis83

Tällä hetkellä näyttää siltä, et pääsee ehken lähtemään joskus 1700-1800 huitteissa. Tiioksi etenkii @Wilburi lle
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 23 syyskuu, 2020, 21:13Tällä hetkellä näyttää siltä, et pääsee ehken lähtemään joskus 1700-1800 huitteissa. Tiioksi etenkii @Wilburi lle

Jätä edselin ovet auki ni kömmin sinne sammumaan ni en unohu matkasta minnekkää puskaan
Vtu tää hymyily sattuu

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 23 syyskuu, 2020, 21:16Jätä edselin ovet auki ni kömmin sinne sammumaan ni en unohu matkasta minnekkää puskaan

Enpä minä ees tiiä, miten ne lukitaan.
Paskallakin on tekijänsä:

Volvoja, voorteja, volkkari, sysleri, tatsuni.

SVK #02580

Jussi

Lainaus käyttäjältä: rb - 23 syyskuu, 2020, 19:41Nii! ...... Kyydeistä:

Koska olen täällä Jyväskylästäkin katsottuna Jumalan selän takana, niin pohojaanmaa lupasi ystävällisesti tehdä mutkan matkaan ja noukkia minut Suomi nostalgian kyytiin.
Garya meinasin alun perin asialla vaivata,  mutta kun kartalta katsoin, niin sillehän olisi tullut ihan v......moinen lenkki.
Mäkin oon vielä ihan epäselvä aikataulustani, mökkiraksalta pitäs vaihtaa lennosta miitti-modeen ja muijakin möksöttää ku eihän mua oo himassa näkyny.... Vaikka ihan iten tän raksan keksi.
En varmasti oo.