Chevrolet Impala 327 vm.1963

Aloittaja Jarona, 15 elokuu, 2025, 18:05

« edellinen - seuraava »

Jarona

Kaveri tuosta kylältä omistaa moisen vempeleen, kävi just kylässä ja tuskaili että mistä hän sais uuden taka-akselin laakerin?
On jokseenkin englanninkielen taidoton ja tuli kysymään apua jokseenkin englanninkielen taidottomalta..
No katottiin yhessä mitä Rockauto tarjoaa, vain akseleita eri mittaisia tai sarjaa akseleineen ja laakereineen joilla hintaa rutkasti, mitään mittoja tahi koodeja laakereihin ei.
Nyt mun käsissä olevissa laakerin kappaleissa on koodit MRN, RW607-BR jotka löytyivät pölyhuulesta, laakereiden metallikappaleista ei löydy mitään.
@Jussi tahi joku muu minua tietävämpi voisi miestä mäessä auttaa..
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban  6.5 Td -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato ja Chrysler 300 C Touring HEMI

Jarona

Koska olen huomannut että kaveri varsin mukava, eikä taida juoda edes viinaa niin rohkenin kertoa Kellarista jossa kaikki ovat rehtejä, avuliaita ja raittiita. :)
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban  6.5 Td -96
Kolmosnuhuvi -61

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 15 elokuu, 2025, 18:05Kaveri tuosta kylältä omistaa moisen vempeleen, kävi just kylässä ja tuskaili että mistä hän sais uuden taka-akselin laakerin?
On jokseenkin englanninkielen taidoton ja tuli kysymään apua jokseenkin englanninkielen taidottomalta..
No katottiin yhessä mitä Rockauto tarjoaa, vain akseleita eri mittaisia tai sarjaa akseleineen ja laakereineen joilla hintaa rutkasti, mitään mittoja tahi koodeja laakereihin ei.
Nyt mun käsissä olevissa laakerin kappaleissa on koodit MRN, RW607-BR jotka löytyivät pölyhuulesta, laakereiden metallikappaleista ei löydy mitään.
@Jussi tahi joku muu minua tietävämpi voisi miestä mäessä auttaa..
Onko siinä alkuperäinen taka-akseli? Ja pyöränlaakerista siis kyse?
Mulla se on ainakin melko leveä stefallinen laakeri, jossa vielä urat o-renkaalle ulkokoolissa. Ton näkönen:
En varmasti oo.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 15 elokuu, 2025, 18:49Onko siinä alkuperäinen taka-akseli? Ja pyöränlaakerista siis kyse?
Mulla se on ainakin melko leveä stefallinen laakeri, jossa vielä urat o-renkaalle ulkokoolissa. Ton näkönen:

Juuri tollainen.
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban  6.5 Td -96
Kolmosnuhuvi -61

Gary Grand

China.. :))
No, vaikea saada muutakaan.. :-\
Hulluus on hieno laji..

Tuntematon filosofi

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 elokuu, 2025, 19:41China.. :))
No, vaikea saada muutakaan.. :-\
Näky niitä saavan ihan National bearinginakin ja jossain vilahti SKF, mutta laitoin kaverille tiedon että Ihan US-Parts myy moisia BCA-merkillä.
Haluaisi lähteä sillä Chevyllä Rautaa rajalle tapahtumaan mutta nyt kyseenalaista, tarjosin Subua tilalle jos saan Hempukan luotettavaksi.
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban  6.5 Td -96
Kolmosnuhuvi -61

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 15 elokuu, 2025, 19:15Juuri tollainen.
Tuota ainakin näky olevan rokkiautossa, ei tosin halpa sielläkään.

Jos lähtee vaihtohommaan, niin sit kannattaa ottaa oikea tiiviste siihen tukilevyyn samalla. Ja oikoa se tukilevy kunnolla, sekä putsata jarrukilpi niiden reikien osalta alkuperäiseen malliin. Vanhoista on aikas usein sotkettu silikonilla ja murjomisella kaikki alkuperäisen rakenteen toimivuudet. Siinä tukilevyssä on muoto, joka ohjaa mahdollisen öljyn tihkuvuodon jarrukilven ulkopuolelle kilvessä olevasta reiästä. Levyn pitää vaan olla suora ja tiiviste kunnossa. Voi siihen silikoniakin laitella maltilla, mutta ei saa tukkia sitä vuotoreikää.
En varmasti oo.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 16 elokuu, 2025, 00:06Tuota ainakin näky olevan rokkiautossa, ei tosin halpa sielläkään.

Jos lähtee vaihtohommaan, niin sit kannattaa ottaa oikea tiiviste siihen tukilevyyn samalla. Ja oikoa se tukilevy kunnolla, sekä putsata jarrukilpi niiden reikien osalta alkuperäiseen malliin. Vanhoista on aikas usein sotkettu silikonilla ja murjomisella kaikki alkuperäisen rakenteen toimivuudet. Siinä tukilevyssä on muoto, joka ohjaa mahdollisen öljyn tihkuvuodon jarrukilven ulkopuolelle kilvessä olevasta reiästä. Levyn pitää vaan olla suora ja tiiviste kunnossa. Voi siihen silikoniakin laitella maltilla, mutta ei saa tukkia sitä vuotoreikää.

Kun ne kerran Us-partsista löytyi tiivisteineen niin osoitteen annoin, toivon että komean Impalansa kuntoon saa. :)
Kiitos kun autoit!
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban  6.5 Td -96
Kolmosnuhuvi -61