Oldsmobile laatikot ja taka-akselit

Aloittaja -Skeletor-, 27 elokuu, 2025, 09:36

« edellinen - seuraava »

-Skeletor-

Terve,

Ostin -76 Cutlass Coupen. Tekniikkana vanha väsynyt 455 + th400, taka-akselista ei varmuutta mutta todennäköisesti alkuperäinen.

Ajatuksena vaihtaa koko voimalinja -80 Deltasta. 350 + TH200-R4 + 10bolt

Kone ja laatikko nyt on aikalailla Bolt on mutta minkähän verran taka-akseleissa on eroja? TH400 jos on lyhyellä hännällä niin taisi olla aikalailla saman mittainen kuin 200? Nopealla googlettelulla Deltan akseliväli on ~7" pidempi niin kardaanin joutuu varmaan ainakin hommaamaan.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: -Skeletor- - 27 elokuu, 2025, 09:36Terve,

. Tekniikkana vanha väsynyt 455 + th400,

Itse kysymykseen en osaa vastata mutta paljonko pyytäisit vanhalla j väsyneellä 455:lla?
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astrod V8

-Skeletor-

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 27 elokuu, 2025, 09:54Itse kysymykseen en osaa vastata mutta paljonko pyytäisit vanhalla j väsyneellä 455:lla?

Taidan säästää ja rempata ajan kanssa omaan käyttöön   O0

Gary Grand

Eikös tuo Cutlasskin A-body ole?
Mulla on A-body Caminossa alla Deltan taka-akseli..
Hulluus on hieno laji..

Tuntematon filosofi

-Skeletor-

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 elokuu, 2025, 07:58Eikös tuo Cutlasskin A-body ole?
Mulla on A-body Caminossa alla Deltan taka-akseli..

A koppainenhan tuo minun ymmärtääkseni on. Jossain oli juttua että ylätukivarsien kiinnityspisteet olisi eri kohdissa mutta siihen on säädettäviä muutossarjoja ja kyllähän niitä paikkoja tarvittaessa myös siirtää.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: -Skeletor- - 28 elokuu, 2025, 10:56A koppainenhan tuo minun ymmärtääkseni on. Jossain oli juttua että ylätukivarsien kiinnityspisteet olisi eri kohdissa mutta siihen on säädettäviä muutossarjoja ja kyllähän niitä paikkoja tarvittaessa myös siirtää.
Eihän se kiinnityspisteiden ero koske tuoreempaa ja pienempää a/g-koppaa?
Niissä on selkeä ero.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astrod V8

-Skeletor-

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 28 elokuu, 2025, 11:46Eihän se kiinnityspisteiden ero koske tuoreempaa ja pienempää a/g-koppaa?
Niissä on selkeä ero.

Voi olla. Pitää tutkia heti kun on aikaa.