TH350C

Aloittaja Toyopet, 28 toukokuu, 2023, 20:34

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 20 heinäkuu, 2023, 00:18Tuossa kun muutenkin tuli könyttyä auton alla, niin ihan varmuudeksi piti öljypohjan kiinnityspulttien määrä laskea ja oli se 13kpl.
Tuon auton myynti-ilmoituksessa kun aikanaan oli, että th200c...
Onhan se viistekin aika paljon pienempi kolmeviiskympissä.
En varmasti oo.

Mudracer

400 kirstussakin on 13 boolt ;D .
X

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 21 heinäkuu, 2023, 22:17400 kirstussakin on 13 boolt ;D .
Piti vaan vielä varmistaa, ettei se ole se th200c.

 :)
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Toyopet

Jaahas, mikähän se tuon lootan, siis tämä em. TH350C, lukkoturbiinia voisi vaivata.
Loppusyksystä/alkutalvesta se lopetti toiminnan. Ilmiö osui yksiin sen kanssa, kun jotain räpläsin ja päättelin, että siinä muun touhun lomassa olin saattanut katkaista lootalle menevän piuhan.
Koska liukkailla keleillä tuo on vähän turvallisempi ajella, kun lootassa on vähän luistoa, niin en hätäillyt sen ongelman tutkimisen kanssa. No tässä joku aika sitten kävin auton alla yleismittarin kanssa omatekemäni katkaisijaviritys oli kyllä ihan toimiva, lootan kylkeen töpseliin tulee virta ja myös se maadoituspiuha on kunnossa. Eli siihen asti on siis ihan ok. Koska tässä ei mitään muuta ulkoista vaikutetta lootaan ole, kuin se ohjausvirta, niin nyt kai ongelma on joko siinä töpselissä, ettei virta mene siitä jatkuvasti eteenpäin tai joku lootan sisäinen ongelma.

Nyt kun se sattuu olemaan jollain lailla toimintapäällä, niin toiminta on vähän takaperoista: kun vaihde vaihtuu kolmoselle ja vedättää vähän, ei siis pienellä kevyellä kaasulla vaan kohtalaisella vedätyksellä mutta ei kuitenkaan niin, että vaihtaa kakkoselle, lukko kytkeytyy, noin 35mph vauhdista. Ja irtoaa sitten 50mph jälkeen. Eikä kytkeydy (tämänpäivän kylällä käynnin yhteydessä vaan testattu eli vähänlaisesti) enää ennenkuin vauhti tipahtaa alle sen 35mph, minkä jälkeen taas vedättäessä kytkeytyy.
Viime viikolla torstaina olin havaitsevinani semmoista, että jyrkkään ylämäkeen vedättäessä on pienen pientä nyhtämistä, ikäänkuin lukko yrittäisi päälle.
Mutta ei siis silloin kun pitäisi.
 :o
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Camino79

Voiskos ihan vaan solkku vittuilla?
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Hupeli

Ihan vain aihetta lainaten tuli mieleen kannattaisiko tällaista laatikkoa asentaa Ford Fe n taakse jollain adapterilevyllä?

Mudracer

Ota solkku irki ja putsaa se kunnolla brakekliinerillä ja paineilmalla. Tääkin toimii silleen että päästää öölin läpi koko ajan ja kun kuvernöörilinjassa oleva anturi maadottaa solkun niin tukkii vuodon ja lukko menee päälle.
X