Englanninpyörä

Aloittaja Pete, 15 syyskuu, 2020, 12:14

« edellinen - seuraava »

Rusty

Kyllä se tuli eilen haettua ja vähän vielä sählinkiä myyjän puolelta.. Oli sovittu (hänen ehdotus) että maksu käteisellä paikan päällä, soitin sitten puol tuntia ennen noutoa että olen kohta tulossa. No, sitten ei enää käteinen kelvannutkaan. Tuli lasku sähköpostiin. Eipähän tarvii tuosta puljusta enää toista kertaa ostaa mitään.  :pckahvi:
Ah, ahtaita aikoja.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 13 marraskuu, 2021, 10:46Kyllä se tuli eilen haettua ja vähän vielä sählinkiä myyjän puolelta.. Oli sovittu (hänen ehdotus) että maksu käteisellä paikan päällä, soitin sitten puol tuntia ennen noutoa että olen kohta tulossa. No, sitten ei enää käteinen kelvannutkaan. Tuli lasku sähköpostiin. Eipähän tarvii tuosta puljusta enää toista kertaa ostaa mitään.  :pckahvi:
Mitenkäs itse tuote?
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 13 marraskuu, 2021, 13:45Mitenkäs itse tuote?
Eikös tommoset paketit avata vasta jouluna.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Rusty

Joo ei oo vielä käyttöä ko. härvelille. Scottsdalen peltihommat jo tuli reeraan.
Ah, ahtaita aikoja.

pantera

Pjrjr sai enkkupyörän pukilta ja kohta on kuperia harjotuspellinpaloja jokapuolella  C:-)








Kaarne

Lainaus käyttäjältä: pantera - 25 joulukuu, 2021, 21:41Pjrjr sai enkkupyörän pukilta ja kohta on kuperia harjotuspellinpaloja jokapuolella  C:-)








onko minkävahvuista peltiä?

pantera


BBLate


Tuommonen DIY valmisteilla.