Suzuki PV

Aloittaja 1purehell, 19 syyskuu, 2020, 20:11

« edellinen - seuraava »

1purehell

Pitäs löytää pojalle mopo. Realistisen kuntoinen kunnostusaihio, mihin on, tai mihin varmasti saa paperit. Tai kelpaa raadompikin paperillinen, jos hinta on kohdallaan.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

1purehell

Vielä olis Pahalle Virheelle tarvetta.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

rb

On noi kyllä, kun nettimoton halvin ritsa:

https://www.nettimoto.com/suzuki/pv/2618665

1 520 €
Suzuki PV


Vuosituhannen vaihteessa noi ois kaikki pitänyt kerätä talteen,  niin nyt niillä tekis parempaa nousua,  kun Nokian osakkeella...




sössö

mulla on joku oletettavasti PV:n runko, en tiedä historiaa, ei papereita...runkonumeron voin kattoa jos kiinnostaa ja jos siinä sellanen on :D . Hinta=halpa.

Mulla olisi kanssa jonkun krossipyörän runko, oletettavasti joku 80 luvun rm125, mainittakoon nyt sekin vaikkei kysytty.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 helmikuu, 2021, 19:24mulla on joku oletettavasti PV:n runko, en tiedä historiaa, ei papereita...runkonumeron voin kattoa jos kiinnostaa ja jos siinä sellanen on :D . Hinta=halpa.

Mulla olisi kanssa jonkun krossipyörän runko, oletettavasti joku 80 luvun rm125, mainittakoon nyt sekin vaikkei kysytty.
Nää on taas vähän semmosia..
Mitähän sulla on?

Toiselle runko on runko ja ehkä takahaarukka siinä kiinni. Toiselle runko on mopo tai mp, josta puuttuu kone ja ehkä jotain muuta pientä. ::)

Jos joku mopoharrastaja tarjoaa runkoa satasella, niin todennäkösesti se on todellakin pelkkä (vääntynyt) runko jossa on vielä jalkatappi kiinni..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

rb

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 helmikuu, 2021, 07:39Toiselle runko on runko ja ehkä takahaarukka siinä kiinni. Toiselle runko on mopo tai mp, josta puuttuu kone ja ehkä jotain muuta pientä.
Joo...
Paras (minun kannalta) oli aikoinaan,  kun keltaisessa pörssissä myyjä kaupitteli piikki jammun "iskaria sun muuta osaa" ja hinta oli kymppejä.

Ajattelin et soitan ja kyselen vähän tarkemmin että mitä kaikkea osaa löytyisi,  niin siinä jutellessa selvisi että kaupan olikin ihan kokonainen pyörä.



sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 helmikuu, 2021, 07:39Nää on taas vähän semmosia..
Mitähän sulla on?

Toiselle runko on runko ja ehkä takahaarukka siinä kiinni. Toiselle runko on mopo tai mp, josta puuttuu kone ja ehkä jotain muuta pientä. ::)

Jos joku mopoharrastaja tarjoaa runkoa satasella, niin todennäkösesti se on todellakin pelkkä (vääntynyt) runko jossa on vielä jalkatappi kiinni..
runkolla kai tarkotetaan runkoa, tossa nyt on se mysteerikrossari(?)n runko


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 05 helmikuu, 2021, 15:52runkolla kai tarkotetaan runkoa, tossa nyt on se mysteerikrossari(?)n runko


Jep.. ::)
Susukihan se..

Mä ostin ysärin lopulla Hondan CR480:n rungon, josta puuttui suurin osa moottorista.. 8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 helmikuu, 2021, 16:11Jep.. ::)
Susukihan se..

Mä ostin ysärin lopulla Hondan CR480:n rungon, josta puuttui suurin osa moottorista.. 8)
muistatko yhtään minkä kokosesta mahtaisi olla. En minä tuollakaan mitään tee niin voisi koittaa myydä sitäkin poies jos tietäisi mitä on myymässä :'(

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 maaliskuu, 2021, 23:09muistatko yhtään minkä kokosesta mahtaisi olla. En minä tuollakaan mitään tee niin voisi koittaa myydä sitäkin poies jos tietäisi mitä on myymässä :'(
Pelkästä kuvasta vaikeampi sanoa. Melko varmaan 125 tai 250cc, mutta runkonumerolla se selviää..
Noissakin se on ainakin ollut emäputkeen meistettynä. Jos olisi luettavissa?
-1982-1983 väliltä kuitenkin. -84 tuli jo sininen runko, mutta voihan tuokin olla maalattu. 1985 oli viimeinen tuon mallinen runko.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement