Autojen isku- ja mainoslauseet yms.

Aloittaja redneck1, 17 marraskuu, 2020, 08:08

« edellinen - seuraava »

signet

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 05 joulukuu, 2020, 17:32Taitaa olla typerin mitä olen ikinä kuullut  :-X
Saahan sitä olla mielipiteitä.Ei se englantilaisten "laatu" varmaan kaikkia miellytä...
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

isalmela

Lainaus käyttäjältä: signet - 05 joulukuu, 2020, 19:53Saahan sitä olla mielipiteitä.Ei se englantilaisten "laatu" varmaan kaikkia miellytä...
No enhän minä siihen laatuun ottanutkaan kantaa  ;D Rangen ajo-ominaisuudet ovat hyvin kohdallaan. Kyllä paljon mieluummin kävisin ajamassa Rangella lenkin, kuin söisin matoja  O0
Diesel on puhtaampi

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 05 joulukuu, 2020, 17:32Taitaa olla typerin mitä olen ikinä kuullut  :-X
tosi jenkkimiehen slogan O0
Sinä vain

Marklin

Tässähän nyt ei suoranaisesti mainosteta mitään tiettyä merkkiä, mutta Finnish Jeep Driversin osastolla ACS19 kuvattu:

Marklin


Marklin


Marklin


WBBC

Naapuri kertoi muutama vuosi sitten että hauskan näköinen tapaus oli, kun ruosteisessa Mitsubishi Galantissa oli alkuperäinen mainostarra takalasissa. "Timantit ovat ikuisia"
Autoa ohjasti vanha mustalaisnainen.

Kimi-oz

Selailin illalla omia vanhoja tarroja yms, joista muistui mieleen kysymys tännekin: mikä merkki oli aikoinaan Valttia?  :)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Kimi-oz - 19 heinäkuu, 2022, 01:53Selailin illalla omia vanhoja tarroja yms, joista muistui mieleen kysymys tännekin: mikä merkki oli aikoinaan Valttia?  :)
Haluisin sanoa, että Variaattori on Valttia! Mutta taitaa olla Vauxhall on Valtti!
Vielä on eilinen jossain.

leivonharri

Se on aisasta kii - Majava peräkärryt
Vielä on eilinen jossain.

Kimi-oz

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 19 heinäkuu, 2022, 08:06Haluisin sanoa, että Variaattori on Valttia! Mutta taitaa olla Vauxhall on Valtti!

Vauxhallia ajoin takaa. Opel on Pop oli keltaisessa puhekuplassa, ja Vauxhall on Valtti oli punaisessa puhekuplassa.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 07 joulukuu, 2020, 16:36Tässähän nyt ei suoranaisesti mainosteta mitään tiettyä merkkiä, mutta Finnish Jeep Driversin osastolla ACS19 kuvattu:

Opiskeluaikaisessa työpaikassa olivat yhdelle mersuhenkilölle hommanneet paidan missä luki selässä "Maailma tarvitsee esikuvia, minä en".
Tiukasti aisalinjalla.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 19 heinäkuu, 2022, 11:54Opiskeluaikaisessa työpaikassa olivat yhdelle mersuhenkilölle hommanneet paidan missä luki selässä "Maailma tarvitsee esikuvia, minä en".
joskus yhden kiven kovan väyrysmersuilijan takalasiin lätkästiin "Väyrynen tarvitsee esikuvia."- tarra missä mersumerkin tilalla oli kuva W124 mersusta. 8)

Pande

Tällaista slogania en muistanut ollenkaan ennenkuin eilen tämän näin. "Ajattelen PetroLoogisesti". Näyttää fontin ja rapistuneisuuden perusteella kyllä ihan alkuperäiseltä tarralta.



Ja autokin kyllä näyttää aidolta petromallilta kun on ylimääräinen polttoainekorkki kilven vieressä.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.