Vanhat isot Opelit

Aloittaja 1purehell, 30 tammikuu, 2021, 14:17

« edellinen - seuraava »

1purehell

Noi vanhat isot Ooppelit on hienoja, eli Kapitänit, Admiralit ja Diplomatit. Ei ole ikinä sellaista ollut, mutta jos joskus tulis vaikkapa vaihdokkina eteen, niin pitäs kovasti harkita. En tiennyt tämmöistäkään mallia tehdyn.  :o


Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 30 tammikuu, 2021, 14:17Noi vanhat isot Ooppelit on hienoja, eli Kapitänit, Admiralit ja Dipolomatit. Ei ole ikinä sellaista ollut, mutta jos joskus tulis vaikkapa vaihdokkina eteen, niin pitäs kovasti harkita. En tiennyt tämmöistäkään mallia tehdyn.  :o



Tuo sivuikkunoiden reunojen mustaus pelastaa paljon.. :))
On vähän hölmöt nuo sedanin ovenkarmien linjat farkkuun. :-\

Savon prikaatissa oli jollain kantapeikolla Admiral ysärin alussa.. Melko kauhtuneessa kunnossa, mutta toimiva. 8) Kivaa röhnötystä piti
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

sössö

amiksessa oli joskus jollain opel senator

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 30 tammikuu, 2021, 15:05amiksessa oli joskus jollain opel senator
mullekin teki junnuna lähtemättömän vaikutuksen kun sain suht tuoreeseen istahtaa autoliikkeessä ja se uudehkon premium auton tuoksu  O0  ja myyjä pisti virrat ja digimittarit välähti päälle wtf omg ois varmaan tullu siemensyöksy jos ois kassit olleet laskeutuneena silloin.
Sinä vain

Musta78

V!tu ku uima.

Asmo

Ei noita Admiral Caravaneja oo tehty kuin 1 kpl.  Rekord D:n takaluukku ja -valot näyttää olevan.

Esmi

Toi vaaleanmethohtosininen+musta vinyylikatto, Commodore coupen? Katolla varustettu on tyylikäs, liekö jonkun itse rakentama, jos niin ois pitäny olla myös tehtaalta lähtien!,siis tuo BO TM 512H Saksan kivissä oleva!.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 30 tammikuu, 2021, 19:10Toi vaaleanmethohtosininen+musta vinyylikatto, Commodore coupen? Katolla varustettu on tyylikäs, liekö jonkun itse rakentama, jos niin ois pitäny olla myös tehtaalta lähtien!,siis tuo BO TM 512H Saksan kivissä oleva!.

Omatekemä. Jaguarin V12 konehuoneessa.

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 30 tammikuu, 2021, 20:28Omatekemä. Jaguarin V12 konehuoneessa.

Olishan sinne saanu oikean moottorinkin.  :-\  Kori on kyllä onnistunut.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 tammikuu, 2021, 16:04mullekin teki junnuna lähtemättömän vaikutuksen kun sain suht tuoreeseen istahtaa autoliikkeessä ja se uudehkon premium auton tuoksu  O0  ja myyjä pisti virrat ja digimittarit välähti päälle wtf omg ois varmaan tullu siemensyöksy jos ois kassit olleet laskeutuneena silloin.
mun mielestä opelit haisi tunkkasilta, V6 passatti oli sellanen siemensyöksy kun koeajettiin ja isä anto pikatiellä jenkaa rajottimelle saakka. Muistan vieläkin ne äänet :o ja tilanteen.

sössö

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 30 tammikuu, 2021, 21:17Olishan sinne saanu oikean moottorinkin.  :-\  Kori on kyllä onnistunut.
estoon

Viimeisin lähetys IP-osoitteestasi tapahtui alle 15 sekuntia sitten. Yritä myöhemmin uudestaan.

estoon x2

1purehell

Lainaus käyttäjältä: sössö - 30 tammikuu, 2021, 21:19estoon

Viimeisin lähetys IP-osoitteestasi tapahtui alle 15 sekuntia sitten. Yritä myöhemmin uudestaan.

estoon x2

Mitä, eiks GM:n pikkulohko olis ollu parempi vaihtoehto?  ;D
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 30 tammikuu, 2021, 21:19mun mielestä opelit haisi tunkkasilta, V6 passatti oli sellanen siemensyöksy kun koeajettiin ja isä anto pikatiellä jenkaa rajottimelle saakka. Muistan vieläkin ne äänet :o
jaa, alat olla todellakin jumala mulle kun tollasta paljastuu. Harmi kun en äiteem veekutosella sua kerennyt kestimään. @DX kerkes kyydissä olla
Sinä vain

sössö

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 30 tammikuu, 2021, 21:22Mitä, eiks GM:n pikkulohko olis ollu parempi vaihtoehto?  ;D
hyvä sekin mutta kyllä se V12 vaan jotenkin kiehtoo

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 tammikuu, 2021, 21:24jaa, alat olla todellakin jumala mulle kun tollasta paljastuu. Harmi kun en äiteem veekutosella sua kerennyt kestimään. @DX kerkes kyydissä olla
varmaan nostalgiafilmi olis menny silmien edessä. Sen kanssa olisi ehdottomasti pitäny mennä johonkin jenkki cruisinkiin tai mobilisti tapaamiseen.

Onliko siinä se kolmiohuutomerkki symbooli mikä rupes vilkkumaan kun anto varvia kunnolla, vai sekotanko volvoon?