Tf727

Aloittaja Sleepercooler, 02 heinäkuu, 2022, 20:29

« edellinen - seuraava »

Sleepercooler

TcI:n"Katutaistelija" 727 laatikko vaihtoi vittumaisesti nytkähtäen vaihteet, laskin öljyt pois, jotka eivät olleet mitenkään paskaiset ja tyhjennyspropussa, kuinka ollakaan oli ns.partasuti 3li metallihilettä. Öljyä laskin pois n.10L

Uudet öljyt ja suti sisään. Nyt 1 ja 2 vaihtaa nätisti mutta 3:n hävis mutta Pakki kuitenkin toimii??

Ottiko nokkiinsa öljyn vaihdosta, vai mikä??
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Mudracer

Ei uusi öljy mitään riko mutta olisko kolosen vaihtoventtiili jumissa ton metallimujun takia. Joku päittäislaakeri on taatusti rikki ja siitä se muju.
X

Sleepercooler

Ok, tätä vähän pelkäsinkin, et remonttia oli edessä, kun tota metallimujua  oli tossa propussa ja ö-pohjassa.
 
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Mudracer

En halua masentaa mutta nää tci:n katutaistelijat on ollut laadultaan ihan paskaa "aina" . Aihioina yleensä ihan hyviä.
X

Sleepercooler

Näin olen myös kuullut, täytyy jumppaa aski pois, ja laittaa rempattu 904 tilalle!

Saakos tosta tci:n laatikosta si tehty hyvää ja kestävää??
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Mudracer

Saa, olen noita avannut muutamankymmentä ennen kuin ne on tällätty paikalleen ::) .
X

Janne-Pekka

Mulla 727 viivyttelee pakkia, mistähän johtunee? En ole kyllä öljyjä enkä sutia aikoihin vaihtanut.  :-[
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Sleepercooler

Meneekö 904 aski 727 tilalle heittämällä, vai pitääkö ruveta kardaanin kanssa kikkailemaan?
Kaikki on maksettu, niillä mennään....

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Sleepercooler - 04 heinäkuu, 2022, 09:28Meneekö 904 aski 727 tilalle heittämällä, vai pitääkö ruveta kardaanin kanssa kikkailemaan?
Ei mene heittämällä..


TF904 vs 727
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Mudracer

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 04 heinäkuu, 2022, 07:19Mulla 727 viivyttelee pakkia, mistähän johtunee? En ole kyllä öljyjä enkä sutia aikoihin vaihtanut.  :-[

Sisäinen vuoto tekee tollasta, tiivistekumit korppuuntuneet.
X

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 04 heinäkuu, 2022, 14:43Sisäinen vuoto tekee tollasta, tiivistekumit korppuuntuneet.
Kiitos tiedosta.  :+1:
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.