Uudet retroautot.

Aloittaja WBBC, 05 heinäkuu, 2021, 17:46

« edellinen - seuraava »

WBBC

Näitä uusintapainoksia on nyt kohta 20 vuotta tehty, enemmän tai vähemmän onnistuneesti. Kupla, Mini, Fiat, Challenger, Mustang jne.
Tässä taitaa olla uusin yritys.
Ei pahan näköinen modaus "Hannu Mikkola" -quattrosta mielestäni?
Mä tunnistin heti sen B-ryhmän kasariquattron ulkomuodon.

Pertti K

Joo jossain sanoinkin että keulaa lukuunottamatta (jotka melkein poikkeuksetta pitää vissiin sähköautoissa olla kauheen rumia että kaikki huomaa kyseessä olevan sähköauto) tuo Audi on aika onnistunut. Fiat 500 omasta mielestä onnistunein. No ja onhan Plymouth Prowlerkin aika cool.





Mutta jos itelle jonkun laittaisi niin pitää hintaakin miettiä, todennäköisimmin Mini farkku tai PT GT.



Tiukasti aisalinjalla.

Jussi

En varmasti oo.

Gary Grand

G-Mersu :))
On retro, vaikkei olekaan retro..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 heinäkuu, 2021, 00:59Camaro.
Totta, ei tule aina edes ajateltua Camaroa,Mussea tai Mopareita retroina. Camaro on niistä kyllä minustakin paras, vaikka hyviä on muutkin. Noin niinku ulkonäöllisesti, muuten en pysty kommentoimaan.
Tiukasti aisalinjalla.

pantera

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 heinäkuu, 2021, 17:56Joo jossain sanoinkin että keulaa lukuunottamatta (jotka melkein poikkeuksetta pitää vissiin sähköautoissa olla kauheen rumia että kaikki huomaa kyseessä olevan sähköauto) tuo Audi on aika onnistunut. Fiat 500 omasta mielestä onnistunein. No ja onhan Plymouth Prowlerkin aika cool.




Mutta jos itelle jonkun laittaisi niin pitää hintaakin miettiä, todennäköisimmin Mini farkku tai PT GT.

Käytiin frau P kans ajelemassa uuskoppasella Fiat 500 sähkiksellä. Ei meille semmosta tule

Gary Grand

Sähkö-500:sta en tiedä, mutta se kippana millä Italiassa suhasin 5 vuotta sitten oli ihan ajettava laite..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

pantera

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 heinäkuu, 2021, 08:30Sähkö-500:sta en tiedä, mutta se kippana millä Italiassa suhasin 5 vuotta sitten oli ihan ajettava laite..
Ihan ajettava se on toi sähkiskin mutta se ny ei oo vaan frau Pn mieleinen, Honda seuraavaks

Pande

Lainaus käyttäjältä: pantera - 06 heinäkuu, 2021, 08:48Honda seuraavaks
Jonkun verran näitä vilahtelee täälläpäin liikenteessä. Kuuluu mun mielestä tähän ketjuun sillä tää on ihan kivan näköinen ja vähän N360/N600-Hondien henkeä tavoiteltu ulkoasussa. Oliko @Teesi vai kuka palstalainen jolla oli jo ajokokemustakin? Itse olen vain päällisin puolin tarkastellut.





Aika kallis kokoisekseen eikä ole tarkoitettukaan pitkän matkan tekoon vaan kaupunkiautoksi.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Pertti K

Kattelin kanssa noita 500 Abartheja, niin olipa niillekin keksitty hintaa!
Tiukasti aisalinjalla.

Teesi

Lainaus käyttäjältä: Pande - 06 heinäkuu, 2021, 08:54Jonkun verran näitä vilahtelee täälläpäin liikenteessä. Kuuluu mun mielestä tähän ketjuun sillä tää on ihan kivan näköinen ja vähän N360/N600-Hondien henkeä tavoiteltu ulkoasussa. Oliko @Teesi vai kuka palstalainen jolla oli jo ajokokemustakin? Itse olen vain päällisin puolin tarkastellut.





Aika kallis kokoisekseen eikä ole tarkoitettukaan pitkän matkan tekoon vaan kaupunkiautoksi.
Juu,tuollaisella päristellyt jokusen kerran,ihan ok pieneksi sähkikseksi. Liikkuukin tarpeeksi kaupunkikäyttöön.
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

Pertti K

Ai tuo Honda on sähköauto? Mukavaa vaihtelua semmoinen joka ei alleviivaa sitä että on sähkis.
Tiukasti aisalinjalla.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 heinäkuu, 2021, 07:26Totta, ei tule aina edes ajateltua Camaroa,Mussea tai Mopareita retroina. Camaro on niistä kyllä minustakin paras, vaikka hyviä on muutkin. Noin niinku ulkonäöllisesti, muuten en pysty kommentoimaan.






Kaksi kesää sitten pääsin polkaisemaan tuommoista silloin vuoden vanhaa Camaroa.
Hyvät kyydit antoi; 6,2 litrainen 450 heppainen.

Lakeuden el Loco

Kyllä näistä retroista eniten ostohaluja on aiheuttanut Hellcat ja sitten Camaro, mut lompakkoon kurkistettuani päätimme rouvan kanssa tyytyä Miniin...  :))
Korjasitko sä sen rikki?

jusssi

Kyllä toi 500 fiude on myös mun mielestä oikein onnistunut, ehkä paras. Aikoinaan tuomitsin minin ja new beetlen, mutta ei ne nyt niin /seestä olis, vois kyllä kelvata käyttöautoksi, varsinkin ne aikaisemmat versiot. PT ruisereita on itelläkin pari kappaletta ollut ja kyllä, ihan jees pelejä olivat.
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.