Mopar A-body 67-71 x 6

Aloittaja Dart 67, 26 heinäkuu, 2021, 00:58

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Springer - 06 helmikuu, 2022, 15:16En minä ole maalauttanut, ehkä aikaisempi omistaja?

Eikös tuo ole karkkilassa rakennettu, ja veekasissakin esitelty?

Hieno on kyllä.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Springer

On se V8:ssa ollut. Itse olen siihen tehnyt täyden konerempan, ohjaussimpukan ja paljon muutakin korjannut/siistinyt.

juhapih

"En minä ole maalauttanut, ehkä aikaisempi omistaja?"

Kari B:llä oli vaan kerran pohjavärissä oleva samanmoinen Wallu jokunen vuosi sitten...
Väri ei paljastunut teippausten alta...
sillä tuumailin..

Kalu

Kenestäköhän tässä puhutaan...

LainaaHyvillä kuvilla ja asiallisella tekstillä varmasti vaikutusta ostajan kiinnostuksen heräämiseen. Meidän kylällä on yks persoonallinen harrastaja ja omistaa eniten mopareita koko kylän ukoista. Sillä on välillä aika sekavia myynti ilmoituksia ja kuvat joka kerta perunalla kuvattuja. Kai sillä se kalusto vaihtaa omistajaakin kohtalaisesti, yhden aspenin vinkkasin harrasteauto ostoilmoitukseen Tanperelaiselle harrastajalle kun kerroin ettei se aspeni niin paska oo ku myyjä väittää ilmoituksessa, siitäkin kauppa syntyi kiemuroiden jälkeen.

Hetki sitten sillä oli 2d sporttikoppa vallu veekasilla ja just leimattuna sopivaan rahaan, oiskohan ollu tasan 6000€ hintalappu. Kuvat taas perunan ja nauriin väliltä ja ilmoituksessa ei muutakun haukuttu sitä kulkinetta kaikenmaailman lausekkeilla. Kyseessä kuitenkin just leimattu liikkuva ja toimiva V8 2d A-body... No persoona ku on ja ajatusmaailmaa ei voi muuttaa ni tiedän et jatkossakin ilmoitukset eivät tule olemaan kovin myyviä. Eipä tietysti ostajalla oo varaa valittaa vioista ku ilmoituksissa haukutaan kaikki ihan paskaksi ja tottahan se on.

Dart 67

Ei kyllä mitään tietoa? No joo mutta en mä viitti kehua paskaa kullaksi, kun se vaan ei oo totta. Jos romut ei käy kaupaksi, niin pidetään sit itellä.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

manha

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 17 helmikuu, 2022, 15:13Ei kyllä mitään tietoa? No joo mutta en mä viitti kehua paskaa kullaksi, kun se vaan ei oo totta. Jos romut ei käy kaupaksi, niin pidetään sit itellä.

Itse toimin pääosin myös näin.Puhelimessa kun tarpeeksi olen romujani haukkunut,niin normikommentti vastapelurilta on,että "mikäs siinä sitten toimii"..?
 Tosin,paikalle vaivaantuneet kyllä yleensä ovat sitten kuitenkin,kulkineen kaupanteon arvoiseksi hyväksyneet...
Ajettavaksihan ne on tehty !!

Dart 67

No nyt on valipentissä slottivanteet alla, kovin vaan pikkuset noi nastakummit...laitan nettiautoon taas ilmon kun lumet vähän sulaa.

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 helmikuu, 2022, 06:47Hintahan sen ratkaisee.. ::)
On tuo A-raato vaan sopusuhtainen auto. :coolsmoke:

Paras koppa k.o automallista.
Eniten vituttaa kaikki.

Dart 67

Vanneostoksia: Kiiltävää kiinanpaskaa ja sit kotimaista tuotantoa nuo pellivanteet. Tarkoitus sovittaa tohon grillissä olevaan -67 2d valluun noi mustat...

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Dart 67

Voi vittu ku kyrsii...nyt tuli sit tilatut 15x10 Centelinet jotka piti olla makeella offsetilla ja sit ne on tollaset.

You cannot view this attachment.

Laitoin ton 2d -67 vallun taas nettiautoon erittäin myyvällä tekstillä, nyt sit pukkaa viestejä joissa pyydetään kertomaan ettei se olis paska. Ja soittaahan ei voi ja kysellä autosta, eihän vaan sehän olis ihan tyhmää.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 26 lokakuu, 2021, 18:13Tollanen on se pienempi tehostin, tais olla 10 tuumaa halkaisijaltaan, kunnosta ei ole tietoa. Moparin pääsylkky sopi tuohon kun koitin...sit löyty yks Aspenin tehostin, mut en sitä myy vielä niin kauan kun mulla on Aspeni.

You cannot view this attachment.You cannot view this attachment.

Muokkailin tuon paikoilleen tänään. Ei vedä poljinta lattiaan muttei myöskään tehosta.

Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Dart 67

Ikävää ettei toiminu...omat hommat ei oo paljon edistynyt. Laatikon palkkeja sain aikaiseksi ruveta duunaamaan.

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 07 toukokuu, 2022, 17:24Ikävää ettei toiminu...omat hommat ei oo paljon edistynyt. Laatikon palkkeja sain aikaiseksi ruveta duunaamaan.

You cannot view this attachment.
Joo ei siinä mitään, pitää aukaista joskus ja kahtoa sisälle.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Dart 67

Pitkästä aikaa taas isolohko Dartin noukalla!

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Dart 67

Laitoin Dartin nettiautoon myyntiin, vaikka en sitä haluaisikaan myydä. Mut pakko yrittää harventaa kalustoa, kun vielä 10 jäljellä.
Aika hyvin työntää tuo motti vaikkei siinä oikeen mitään viritysosiakaan ole...

You cannot view this attachment.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!