5.3l osaa

Aloittaja Caprice305, 21 helmikuu, 2022, 10:39

« edellinen - seuraava »

Caprice305

Tarvetta olis

Öljypumpun imuputki
Apulaitteiden tukiraudat
Trailblazer ss imusarja suuttimineen
Johtosarja + ecu



Muutakin saa ehdottaa jos eroon haluaa.
All lives matters.
Let's go Brandon

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 helmikuu, 2022, 10:39Tarvetta olis

Öljypumpun imuputki
Apulaitteiden tukiraudat
Trailblazer ss imusarja suuttimineen
Johtosarja + ecu



Muutakin saa ehdottaa jos eroon haluaa.
Ei oo ylimääräsiä, mutta tuo pick up-putkihan on sitten erilainen eri öljypohjien kanssa.. ::)

Johtosarjankin saa Alilta evukkaasti. ;D
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 helmikuu, 2022, 10:42Ei oo ylimääräsiä, mutta tuo pick up-putkihan on sitten erilainen eri öljypohjien kanssa.. ::)

Johtosarjankin saa Alilta evukkaasti. ;D
juu niin on, sitä yritinkin mallailla muistista, mut tarkennan vasta kun pääsen taas pohjan viereen.

Ja just yritin sitä nokkaa alista ja ei suostu myymään ni  ;D

E: plus mun hakutuloksilla se tarjoo varmaan barbie nukkeja
All lives matters.
Let's go Brandon

Stige

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 helmikuu, 2022, 10:49juu niin on, sitä yritinkin mallailla muistista, mut tarkennan vasta kun pääsen taas pohjan viereen.

Ja just yritin sitä nokkaa alista ja ei suostu myymään ni  ;D

E: plus mun hakutuloksilla se tarjoo varmaan barbie nukkeja

Ja todnäk ehkä haluat siihem matalemman pohjan enivei? Eli taas eri pickup, siinä varmaa turkki öpohja paikallaa nyt.

Mä varmaan löytäsin noi kaikki sulle siihen, tbss imarit vähä kiven alla, yks recport tbss mulla on mut ei siitä sulle oo iloo

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Stige - 21 helmikuu, 2022, 11:55Ja todnäk ehkä haluat siihem matalemman pohjan enivei? Eli taas eri pickup, siinä varmaa turkki öpohja paikallaa nyt.

Mä varmaan löytäsin noi kaikki sulle siihen, tbss imarit vähä kiven alla, yks recport tbss mulla on mut ei siitä sulle oo iloo
no toi on vähän kun en ole mallaillu sitä et miten istuu 89' c1500 pickuppiin. Jos sulta löytyy noita niin laita ihmeessä tietoa ja hintoja. Ja mielellään jos löytys kaapelilla se tb, ni jäis se sähkönen poljin pois. Ja joo katedraalit.
All lives matters.
Let's go Brandon

Stige

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 helmikuu, 2022, 12:09no toi on vähän kun en ole mallaillu sitä et miten istuu 89' c1500 pickuppiin. Jos sulta löytyy noita niin laita ihmeessä tietoa ja hintoja. Ja mielellään jos löytys kaapelilla se tb, ni jäis se sähkönen poljin pois. Ja joo katedraalit.

Sit menee se trukkipohjaki iha hyvi varmaa jos ei tontissa oleva pikkis tjsp

Mut kerron ku tiiän, mulle varattu kaverilla kasa noita apulaiterautoja, imusarjoja yms.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 helmikuu, 2022, 12:09no toi on vähän kun en ole mallaillu sitä et miten istuu 89' c1500 pickuppiin. Jos sulta löytyy noita niin laita ihmeessä tietoa ja hintoja. Ja mielellään jos löytys kaapelilla se tb, ni jäis se sähkönen poljin pois. Ja joo katedraalit.
Onko sulla sähköpoljin romppeita jäämässä yli? TAC,poljin,johdot?
Mulla kun on vain sähkökaasulle käypänen ECM, ni pitää nuokin hommata toiseen koneeseen..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 helmikuu, 2022, 12:19Onko sulla sähköpoljin romppeita jäämässä yli? TAC,poljin,johdot?
Mulla kun on vain sähkökaasulle käypänen ECM, ni pitää nuokin hommata toiseen koneeseen..
ei ole, kasaan tyhjästä, mut haluan että noi jääkin pois, meinaten jos nyt laitan sen th700 ni helpompi saada se kickdown paikoilleen.
All lives matters.
Let's go Brandon

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 helmikuu, 2022, 12:22ei ole, kasaan tyhjästä, mut haluan että noi jääkin pois, meinaten jos nyt laitan sen th700 ni helpompi saada se kickdown paikoilleen.
Ok.
Pidä sitten huoli että saat sekä sähkö-, että vaijerikaasulle käypäsen ECM:n.. :+1:
Mun boksin piti olla vaijerikasulle sopiva, mutta eipä ollukaan.. Eikä myyjälle enää tule noita gen 3 koneita/bokseja, ni teenpähän sähkökaasullisen sitten.

Nuo polkimen osat enää haussa, kaasuläppäkotelon ja johdot jo ostin kiinasta. ;D 

Jos haluat vielä sähköjä näperrellä, ni multa joutaa se lähes valmis vaijerikaasullisen johtosarja.
Puuttuu enää lambdojen johdotus jos oikein muistan.. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 helmikuu, 2022, 12:28Ok.
Pidä sitten huoli että saat sekä sähkö-, että vaijerikaasulle käypäsen ECM:n.. :+1:
Mun boksin piti olla vaijerikasulle sopiva, mutta eipä ollukaan.. Eikä myyjälle enää tule noita gen 3 koneita/bokseja, ni teenpähän sähkökaasullisen sitten.

Nuo polkimen osat enää haussa, kaasuläppäkotelon ja johdot jo ostin kiinasta. ;D 

Jos haluat vielä sähköjä näperrellä, ni multa joutaa se lähes valmis vaijerikaasullisen johtosarja.
Puuttuu enää lambdojen johdotus jos oikein muistan.. :thinking:
paljonko tommosella 10e sarjalla on hintaa  ;D ja löytyyköhän jostain kaaviota niille lambaadoille? Vai tuleeko nämä @Stige pakettina, johdot+ecm?
All lives matters.
Let's go Brandon

Stige

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 helmikuu, 2022, 12:33paljonko tommosella 10e sarjalla on hintaa  ;D ja löytyyköhän jostain kaaviota niille lambaadoille? Vai tuleeko nämä @Stige pakettina, johdot+ecm?

Ostitko sä gen 3 vai gen 4 sen motin?

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Stige - 21 helmikuu, 2022, 12:33Ostitko sä gen 3 vai gen 4 sen motin?
gen 3. Laakereiden perusteella late 03 lm4
All lives matters.
Let's go Brandon

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 helmikuu, 2022, 12:33paljonko tommosella 10e sarjalla on hintaa  ;D ja löytyyköhän jostain kaaviota niille lambaadoille? Vai tuleeko nämä @Stige pakettina, johdot+ecm?
Jos ei tuu valmista sarjaa, ni hierotaan kauppaa.. ::) Ei tuo kallis ole.
Joudut kuitenkin johtosarjaa muokkaamaan kun tuollaseen kivikautiseen lootaan ei ole johdotusta noissa valmiina. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Stige

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 21 helmikuu, 2022, 12:37gen 3. Laakereiden perusteella late 03 lm4

Mulla ois tos yks gen 3 ecu+johtosarja tos periaattees joutilas ehkä, ostin tos varalle mut atm nii köyhät päivät et en tiiä onko varaa sitä pyöritellä nurkis tos useempaa kk atm

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Stige - 21 helmikuu, 2022, 13:09Mulla ois tos yks gen 3 ecu+johtosarja tos periaattees joutilas ehkä, ostin tos varalle mut atm nii köyhät päivät et en tiiä onko varaa sitä pyöritellä nurkis tos useempaa kk atm
jos vapautuu, niin keksi joku hinta sille ni mä lasken omaa budjettia.
All lives matters.
Let's go Brandon