O: 1970 T-koodin 440 osaa + muuta '70 Imperial osaa

Aloittaja Pertti K, 04 joulukuu, 2022, 10:17

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 tammikuu, 2023, 12:03Oih, tommosen NOSin haluaisin! Tosin pitäisi olla kromattu. Katotaan onko Jussilla kommenttia aiheeseen, jompi kumpi herroista ehkä joutuu mulle tuon ehjäämään - vaikka sainhan mää sen ilmatoinnin kytkinpanelinkin melkein toimimaan ihan ite!

Tommonen löytyi, että Corveten katkaisija voisi toimia myös: https://www.forcbodiesonly.com/mopar-forum/threads/parts-that-you-can-make-work.73227/
Eipä tohon oikeen kommentoimaan... Varmaan pojun olis ollu helpompi aihio. Mutta ehjä väärän värinen vielä parempi.
En varmasti oo.

Jarde440

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 joulukuu, 2022, 10:171970 Imperialin moottoriremppaa menossa ja osia tarvis. Onkohan jollain jäänyt uutta / uudenveroista kampetta pyllyyn h... hyllyyn pyörimään? 440 T-koodin moottori siis.

- P4349217 sininen moottorimaali
Kun etsin tuohon omaan 440 maalia, niin mulla oli kaikki mahdolliset maalikoodit mukana maalikaupassa, mitkä olin löytänyt netistä. Eli tuo P4349217, Chryslerin, PPG:n, Dupontin koodit ja maalin värin nimi (Paint Cross Reference)

Muistaakseni siellä ei löytynyt noilla suoraan mitään, vaikka niilläkin myytin PPG:n maalia, mutta jostain se kuitenkin onki oikean värin.
Tänään kävin tallilla, niin otin kuvan maalipurkista ja kuitista, mutta kun koitin googlata niillä numeroilla, niin mä en kuitenkaan löytänyt niillä oikein mitään. Mutta jos meet maalikauppaan, niin siellä ehkä tunnistetaan nuo koodit, ja saat ne kuvat jos tarviit.

Mutta sitten tuosta maalista, sulla on -70 440, niin löysin kahta eri tietoa minkä värinen se on alunperin ollut. Eli tuo P4349217 sininen tai P4120752 turkoosi.
C bodies only sininen ja turkoosi
Mopar engine colors turkoosi
Engine colors turkoosi
My Mopar sininen
MotorTrend sininen
Että sellaisia vaihtoehtoja  ;D ja pahoittelut jos mutkistin asioita

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jarde440 - 14 tammikuu, 2023, 23:09Kun etsin tuohon omaan 440 maalia, niin mulla oli kaikki mahdolliset maalikoodit mukana maalikaupassa, mitkä olin löytänyt netistä. Eli tuo P4349217, Chryslerin, PPG:n, Dupontin koodit ja maalin värin nimi (Paint Cross Reference)

Muistaakseni siellä ei löytynyt noilla suoraan mitään, vaikka niilläkin myytin PPG:n maalia, mutta jostain se kuitenkin onki oikean värin.
Tänään kävin tallilla, niin otin kuvan maalipurkista ja kuitista, mutta kun koitin googlata niillä numeroilla, niin mä en kuitenkaan löytänyt niillä oikein mitään. Mutta jos meet maalikauppaan, niin siellä ehkä tunnistetaan nuo koodit, ja saat ne kuvat jos tarviit.

Mutta sitten tuosta maalista, sulla on -70 440, niin löysin kahta eri tietoa minkä värinen se on alunperin ollut. Eli tuo P4349217 sininen tai P4120752 turkoosi.
C bodies only sininen ja turkoosi
Mopar engine colors turkoosi
Engine colors turkoosi
My Mopar sininen
MotorTrend sininen
Että sellaisia vaihtoehtoja  ;D ja pahoittelut jos mutkistin asioita
Juu kerran jo maalikaupassa kävin, aika laihoin tuloksin. Kyllä se ennemmin sininen on tuo moottori kuin turkoosi.

Foto olis kiva!
Tiukasti aisalinjalla.

Jarde440

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 tammikuu, 2023, 23:16Juu kerran jo maalikaupassa kävin, aika laihoin tuloksin. Kyllä se ennemmin sininen on tuo moottori kuin turkoosi.

Foto olis kiva!
Sinisellä mennään, laitan kuvat Wassapilla