ACS 2023

Aloittaja Marklin, 25 tammikuu, 2023, 20:57

« edellinen - seuraava »

Marklin


Jussi

Häiritsee silmää, kun just ollu acs752-100 käsittelyssä.
En varmasti oo.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 08 huhtikuu, 2023, 21:53Kuvatuksia: https://makejalava.kuvat.fi/kuvat/ACS+2023/
Kiitos, hyviä kuvia. Pitänee taas avata Nettiauton Edsel osasto

Edit. No olipas nopeasti tutkittu, 0 kpl myynnissä
Diesel on puhtaampi

Pertti K

Mun tarttee avata Nettiauto -54-56 ja -4x Cadillaccien ja -34 Voorttien kohdalta. Pickup-Kupla oli hieno kanssa mutta en mää semmosta tartte.
Tiukasti aisalinjalla.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 10 huhtikuu, 2023, 11:22Mun tarttee avata Nettiauto -54-56 ja -4x Cadillaccien ja -34 Voorttien kohdalta. Pickup-Kupla oli hieno kanssa mutta en mää semmosta tartte.
[/quote
Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 10 huhtikuu, 2023, 11:22Mun tarttee avata Nettiauto -54-56 ja -4x Cadillaccien ja -34 Voorttien kohdalta. Pickup-Kupla oli hieno kanssa mutta en mää semmosta tartte.
Ne käkkylät ovat tosi hienoja. Lapsena naapurustossa oli yksi 50-luvun puolenvälin Cadillac, siitä piti monesti ajaa polkupyörällä ohi ja ällistellä
Diesel on puhtaampi

Gary Grand

Jäänytkin tänne kirjottelematta ACS reissun menomatkan kohokohta.. :thinking:
Furyukolle sitä jo ehdin selostaa.

Leivonmäellä, siinä @Camino79 kääntyvän risteyksen pysäkillä huitoi semmonen riutuneen/resuisen oloinen hujoppi autoja pysähtymään, mutta ohihan ne ajoi. Mä siihen kurvasin, kun aattelin että kyytiähän se on vailla..
Sitähän se..
No, kyllä mulle juttuseura kelpaisi, niin otin kyytiin.


venäläisittäin murtaen selosti "Joutsa, Joutsa, skälämpädämolomolo.."
No, hyppää kyytiin! Eiköhön tässä samaan autoon mahduta parikymmentä kilometriä. ::)

Ei meiltä kovin montaa sanaa yhteistä kieltä löytynyt, mutta kaveri tulkkas puhelimella selostamisiaan.

"Ukraini! Molomolo."
Aaah!? ;)  Olikin Ukri. :+1:

Heitti mulle täyden marlboroaskin kojetaululle ja puhelimen kanssa selitti:
 Puoli vuotta Suomi. Suomi on hieno maa!
Minä kolme kuukautta Venäjä sotavankina, huhtikuu. Sitten kotiin vaihdossa!
Pahoin hakkasi venäjällä.
 Näytti poskea ja näkyi sen puolen hampaat puuttuvan edelleen. >:(
Jotain selosti kyljestään ja vammoista kanssa.. :-\

Oli tainnut jo jonkun aikaa kyytiä kärkkyä kun oli niin tyytyväinen. ;D
Sitten selitti:
Minä ei voi ajaa, eilen juotiin.

Jepjep. Sitä sattuu.. :+1:

Joutsassa hyppäsi sitten pysäkille ja kiitteli kovasti.
Minä sille:
Slava Ukraini!

Ai saameri että kirkastu kaverilla ilme vielä lisää! :o  :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Hupeli

Oiskohan toi edellämainittu jättänyt vahinkossa juotavansa tohon Abc Vaajakoski nurkille?
Koiralenkillä havaitsin vaan sellaisen törröttävän penkan päällä. Korkkaamattomana..luulisin :P

Oli vaan sen verran äkäisen näköinen pullo jossa vielä tosi erikoista kirjoitusta joten vellihousuna päätin jättää koskematta. Tai maistamatta O:-)

1320

Hauska oli käydä taas näyttelyssä katselemassa autoja ja tapaamassa tuttuja. Kokoaikaranneke kun oli kädessä niin tuli joka päivä käytyä, perjantaina kiertelin näyttelyn ja lauantai-sunnuntai tuli sit enemmän hortoiltua ympäriinsä ja nähtyä tuttuja.

Hienoa kalustoa oli saatu paikalle, mutta varsinaisia näyttelyautoja olisin kaivannut lisää. Ei ollut pahemmin huippukuntoisia '50 luvun siipiklassikoita tai muitakaan ns "näyttelyautoja" (Veikkaan että Tampereella näitä on enemmän), Rodejakin olisi voinut olla hieman lisääkin.


Mutta hauskaahan se oli taas käydä paikanpäällä ja hienoa kalustoa oli esillä. Kyllä siellä koko päivä meni helposti näyttelyä kiertäessä ja tuttuja moikatessa. Harrasteparkki toimi aika hienosti ja sielläkin riitti katseltavaa koko viikonlopun.


Tuossa kasa kuvia sisältä ja parkkikselta. FHRA American Car Show 2023

Mun mielestä näyttelyn hienoin laite oli tämä Ruotsalainen '32 Roadster.


Tradition Never Goes Out of Style!