Nettikoneesta yms bongattua

Aloittaja Poweri, 07 helmikuu, 2024, 18:24

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Markok - 21 huhtikuu, 2024, 12:29Ei oikeen voi majuriin verrata, niitä joka toisella nurkalla ja manneja ei ole useasti myynnissä.
Maltillisesti hinnoiteltu!
Sen verran harvinaisia nuo Mannet on Suomessa, että en muista koskaan nähneeni aikanaan aktiivisessa työkäytössä. Ainoat mitkä olen nähnyt, ovat olleet harrastetapahtumissa näytillä.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Lerssinen

https://beta.nettiauto.com/plymouth/-/13755216

Tämä vaivaa mua edelleen, tunsiko tuon joku ja onko vehkeestä mitään tietoa kellään  :P

Pande

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 21 huhtikuu, 2024, 13:14https://beta.nettiauto.com/plymouth/-/13755216

Tämä vaivaa mua edelleen, tunsiko tuon joku ja onko vehkeestä mitään tietoa kellään  :P
Viestisi oli varmaan tarkoitettu nettiauto-ketjuun, mutta taisi olla siten että @isalmela tunsi tai ainakin tiesi myyjän, joka kai oli jonkinlainen paikallinen vanhempi erikoishahmo.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

LPR

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: Pande - 21 huhtikuu, 2024, 15:08Viestisi oli varmaan tarkoitettu nettiauto-ketjuun, mutta taisi olla siten että @isalmela tunsi tai ainakin tiesi myyjän, joka kai oli jonkinlainen paikallinen vanhempi erikoishahmo.

Itseasiassa olikin mutta pysyypähän täällä jemmassa  :P

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pande - 21 huhtikuu, 2024, 15:08Viestisi oli varmaan tarkoitettu nettiauto-ketjuun, mutta taisi olla siten että @isalmela tunsi tai ainakin tiesi myyjän, joka kai oli jonkinlainen paikallinen vanhempi erikoishahmo.
Se oli Panu hyvin muistettu! Myyjä on erikoinen, mutta on omistanut pitkään jenkkejä. Tämä on ollut ympärivuotisena käyttöautona. Viimeksi kun kaupungilla näin ei savunnut eikä haissut öljyltä. Muuten kunto mulla syynäämättä. Tuutko @Lerssinen syynäämään vai haluatko että käyn joskus alustavasti kurkkaamassa?
Diesel on puhtaampi

Lerssinen

Pitäs oikeasti saada soitetuksi sille, sekö on liikenteessä vieläki vaikka ilmon mukaan leimaamatta ?

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 22 huhtikuu, 2024, 14:45Ei saa sanoa kylähulluksi ettei tuu paha mieli.
Mä olisin hyvinkin otettu kyseisestä arvonimestä. Mutta kun hetken miettii lähiseudun väestöä, helpoin tapa päästä edes pistesijoille olis muuttaa johonkin lähemmäs sivistystä :rotfl:  (Joo, en kuitenkaan ole muuttamassa.)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 22 huhtikuu, 2024, 18:11Mä olisin hyvinkin otettu kyseisestä arvonimestä. Mutta kun hetken miettii lähiseudun väestöä, helpoin tapa päästä edes pistesijoille olis muuttaa johonkin lähemmäs sivistystä :rotfl:  (Joo, en kuitenkaan ole muuttamassa.)
Tämä! :rotfl:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 21 huhtikuu, 2024, 20:46Pitäs oikeasti saada soitetuksi sille, sekö on liikenteessä vieläki vaikka ilmon mukaan leimaamatta ?
No en oo nyt ihan just sitä nähnyt mutta tälle talvelle kuitenkin
Diesel on puhtaampi

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 21 huhtikuu, 2024, 13:14https://beta.nettiauto.com/plymouth/-/13755216

Tämä vaivaa mua edelleen, tunsiko tuon joku ja onko vehkeestä mitään tietoa kellään  :P

Ainakin päällisin puolin asiallisen näkönen! Jos sisusta on tosi siisti ja kromit äkkiseltään siistit, oiskohan museorekkariin ehostettavissa? Tuppaa arvo nousemaan jos sinne sais.

AR:ssa oli esittelyssä yks Oululainen Chevy jota oli yritetty museokatsastaa Oulussa. Juttu antoi katsastajista hyvin ikävän kuvan. Suorastaan nuivaa porukkaa jutun perusteella. Ehkä ne on suopeampia kuutos-koneista neliovista kohtaan.

Muok. Piti oikein netistä tutkia, onko takaveto ja legentaarisella Moparin suoralla kutosella. On se Kanadassa ollu takaveto, Usan puolella tehty etuvetomallia.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 23 huhtikuu, 2024, 10:38Ainakin päällisin puolin asiallisen näkönen! Jos sisusta on tosi siisti ja kromit äkkiseltään siistit, oiskohan museorekkariin ehostettavissa? Tuppaa arvo nousemaan jos sinne sais.

AR:ssa oli esittelyssä yks Oululainen Chevy jota oli yritetty museokatsastaa Oulussa. Juttu antoi katsastajista hyvin ikävän kuvan. Suorastaan nuivaa porukkaa jutun perusteella. Ehkä ne on suopeampia kuutos-koneista neliovista kohtaan.

Muok. Piti oikein netistä tutkia, onko takaveto ja legentaarisella Moparin suoralla kutosella. On se Kanadassa ollu takaveto, Usan puolella tehty etuvetomallia.
Tuollaisella olen ajanutkin, ysärin alussa Kanadassa, en muista oliko Dodge Diplomat vai Plymouth Caravelle. Nestekaasukäyttöinen oli, entinen Toronton taksi.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton