Jenkillä ajaneita suomalaisia kuuluisuuksia

Aloittaja 1purehell, 15 helmikuu, 2020, 23:03

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Eikös Mikällä ollut se SRT8 Ziippi myös? Ja varmaan monta muuta americaanoa.
Tiukasti aisalinjalla.

Zuinula

Heikki Silvennoinen on ainakin ajanut laturilla, en tiedä kenen

https://images.app.goo.gl/KfFbhfQfBFVxcfoH9

Kummeliporukka on muutoinkin autojen kanssa valveutuneita. Mainitaan nyt otsikossa pysyen Teppo Näsän ostattama Buick..

Zuinula



timant


Pande

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 15 helmikuu, 2020, 23:03-Kari Suomalaisen Moparit. (Darteja ja Aspeneita)
Olikohan hänellä niitä ennen Rambler? Tällainen mielikuva minulla on että hänellä olisi ollut Ambassador tai joku muu Americania isompi malli.

Mauno Koivistolla oli -63 Dodge Dart vuosina 1963-81.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

skyhigh


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: skyhigh - 18 helmikuu, 2020, 23:16Costello Hautamäellä ollut Duster.
ja kasari caprice stw muistaakseni, ajellut keikkamatkojakin sillä. Olen itekin nähnyt vaan en 100% enää 10v takaa merkkiä sano.
Sinä vain

Dart 67

Tapio Rautavaaran Dartit -67 ja -76

Taitaa olla mulla toi -67
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

nuc-64

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 17 helmikuu, 2020, 08:43Heikki Silvennoinen on ainakin ajanut laturilla, en tiedä kenen

https://images.app.goo.gl/KfFbhfQfBFVxcfoH9

Kummeliporukka on muutoinkin autojen kanssa valveutuneita. Mainitaan nyt otsikossa pysyen Teppo Näsän ostattama Buick..
Taitaa toi Chargeri olla paikallisen autokouluyrittäjän auto, jos oikein osaan yhdistää, aika paljon liikkeelläkin kesäisin.
Costellolla tosiaan ollut pitkäkatto, en itsekään merkkiä muista, mutta sellainen mielikuva on, että olisin Costellon pihatien varressa bongannut useammankin kuin yhden pitkäkaton, mutta on tuosta jo aikaa, eli ihan varma en kyllä enää asiasta ole  :-\

palontie

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 18 helmikuu, 2020, 23:24ja kasari caprice stw muistaakseni, ajellut keikkamatkojakin sillä. Olen itekin nähnyt vaan en 100% enää 10v takaa merkkiä sano.

Varmaan letukka.
Eniten vituttaa kaikki.

rane58

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

Tweety-81

Lainaus käyttäjältä: Rusty - 15 helmikuu, 2020, 23:34Irwinin Camaro ja Chevy van.

Olavi Virran Fairlane 55

Pate Mustajärven Buick 62

Jonne Aaronin Pontiac 56

Olalla tais olla myös 58 Bel Air.
Wolf Patrol

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Tweety-81 - 19 helmikuu, 2020, 09:47Olalla tais olla myös 58 Bel Air.

Noista Olan autoista ku on ollu vääntöä facen(kin) puolella, ni olen antanut itseni ymmärtää, että Ola tuolla ba:lla ajeli, mut auton omisti levy-yhtiö.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.