Logistiikkaketju

Aloittaja Gary Grand, 02 maaliskuu, 2020, 12:40

« edellinen - seuraava »

Lassi

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 24 elokuu, 2021, 19:53@Jooli
Sen verran apuja on löytynyt että kaveri voi hakea sen omaan talliin, että voin joskus talvella sen hakea.
Mutta eihän tuo haittaisi jos se tulisi suoraan tänne ilman ylimääräisiä mutkia..

Jooli

Kait mä sen moottorin kuskaan kunhan tästä joudan.
Mutta kuka kävis Kotkasta ostamas lasten vaaleenpunasia poni leluja ja lähettäis ne mulle kun tori.fi myyjä ei suostu postittamaan  ;D
ja ei, ne lelut ei oo tulossa mun leikkeihin

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 25 elokuu, 2021, 22:33Kait mä sen moottorin kuskaan kunhan tästä joudan.
Mutta kuka kävis Kotkasta ostamas lasten vaaleenpunasia poni leluja ja lähettäis ne mulle kun tori.fi myyjä ei suostu postittamaan  ;D
ja ei, ne lelut ei oo tulossa mun leikkeihin

   Kattos vauvafoorumilta olisko transport osiota.

Jooli

Lainaus käyttäjältä: cdi - 25 elokuu, 2021, 22:41Kattos vauvafoorumilta olisko transport osiota.
niijoo sinnehän mulla olikin jo tunnukset valmiina ::)

manha

Tulin hommanneeksi tuollaiset,vanhan mopsin kuoret ja nyt ne pitäis saada kulkeutumaan välillä Konginkangas -> Toivakka...


Ajettavaksihan ne on tehty !!

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: manha - 28 elokuu, 2021, 09:36Tulin hommanneeksi tuollaiset,vanhan mopsin kuoret ja nyt ne pitäis saada kulkeutumaan välillä Konginkangas -> Toivakka...



Jos ei harrastepohjalta kuskaajaa löydy, niin F-350 hinaus kuljetti minun Moparin hylsyä ihan kohtuuhinnalla. No oli siinä vähän muutakin, mm. pyörät.

Eiku taitaahan tuossakin pyörät olla kun ottaa silmän käteen ja katsoo.
Tiukasti aisalinjalla.

Mikaa7146

Huomenna, lauantaina Lappeenrannasta ajelen tyhjällä umpikuorkilla Hesan suuntaan. Jos jollakin kuljetustarpeita, yv:llä tavoittaa.

Autossa perälautanosturi, kopin pituus 5,5m sisältä.

Jussi

Eihän kukaan oo kuljeskelemassa Naantali-Jyväskylä väliä lähiaikoina? Pitäs Mudikselle saada vähän tavaraa täältä keskeltä meneen. Ei isoja, mutta painaa jonkun verran.
En varmasti oo.

Pertti K

Pitäisi saada paketti Hämeenlinnasta Jyväskylään / Laukaaseen. Anyone?

E. Taitaa ollakin 2 pakettia.
Tiukasti aisalinjalla.

palontie

Pitäis saada trukkipiikki(1kpl)Vantaalta Kajaaniin.
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 03 joulukuu, 2021, 16:40Pitäis saada trukkipiikki(1kpl)Vantaalta Kajaaniin.
ootko ostanut ykspiikkisen trukin?  ;D
Sinä vain

palontie

Ostan osan kerrallaan,kyllä siitä vielä trukki tulee.
Eniten vituttaa kaikki.

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: palontie - 03 joulukuu, 2021, 16:54Ostan osan kerrallaan,kyllä siitä vielä trukki tulee.
Osta multa trukkilava, saat halvalla. ehehehe

palontie

Niitähän ei mulla ookkaan enkä saa töipaikalta :rolleyes:
Eniten vituttaa kaikki.

Kyrpov

Sinä vain