Yleismittari

Aloittaja Camino79, 01 marraskuu, 2020, 22:14

« edellinen - seuraava »

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Kaarne - 02 marraskuu, 2020, 17:48Minulla on kaverin antama fluke 345, olen sillä joskus startatessa mitannut onko puristukset tasaiset ja vähän lataus jännitettä tutkinut onko säätämisen paikka.


Monestiko se sai sua laittaa hanuriin että "antoi" tommosen 345sen?  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 02 marraskuu, 2020, 18:51Monestiko se sai sua laittaa hanuriin että "antoi" tommosen 345sen?  :))
eipä mitään kun ei se tehnyt sillä mitään, esittely malli oli.

NonSenCe

juu parin tonnin mittarilla mitään kukaan tee annetaan ilmakseksi pois vaan..
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 02 marraskuu, 2020, 19:47juu parin tonnin mittarilla mitään kukaan tee annetaan ilmakseksi pois vaan..
fluken edustaja tuskin maksaa mittaristaan mitään. Sillä voi mitata myös harmonisia yliaaltoja kuulemma, mitähän nekin on?

HendriXXX

Mulla on ollu pääasiallisessa käytössä about vuonna -93 amiksen sähköpuolella saamani yleismittari. Merkkiä en muista, mut on ollu pätevä ja kestävä..

Sitte autoissa reissuilla kulkee mukana kiinan halpismittari, jossa myös dwell-mittaus. Sekin on 8€:n hintaansa nähden hyvä peli, kunhan vaan nakkasi heti ekana ne sen mukana tulleet mittapäät roskikseen ja kävi hakemassa sp-elektroniikasta kunnolliset tilalle.

TS

Lainaus käyttäjältä: Kaarne - 02 marraskuu, 2020, 17:48Minulla on kaverin antama fluke 345, olen sillä joskus startatessa mitannut onko puristukset tasaiset ja vähän lataus jännitettä tutkinut onko säätämisen paikka.
Ihan loistava peli paikkaansa, yleismittarina surkea.
"saatanan tunarit"

Kaarne

Lainaus käyttäjältä: TS - 24 marraskuu, 2020, 22:50Ihan loistava peli paikkaansa, yleismittarina surkea.
aivan, siinä ei taida olla edes ohmi aluetta. Mutta voi mitata loistehoja ja yliaaltoja.

Kyrpov

Mikähän tolle uni-t:lle tullut, kaapelit varmaan sököt kun volttiasteikkokin vaeltaa heti kun mittarin laittaa päälle. Kaapelit kun irrottaa niin tasaantuu. No tämä selkee vaan pihtiampeerimittauksessakin outoja tuloksia tuli  :'(


Jaa varapiuhoillakin vaeltaa
Sinä vain

sössö

mittari on varmaan paskana. jotenkaan ei luotto ole kovin korkeella 30e pihtivirtamittariin :D

Kyrpov

Paljon noita kehuttiin ja kestäviä olleet monella, on se mullakin pari vuotta ollut mutta ei kovin isossa käytössä
Sinä vain

sössö

tarkkuus enemmänkin pihdissä huolenaiheena kuin kestävyys.

Kyrpov

Mulle riittäis tarkkuuskin, en oo vielä keksinyt syytä miksi satasien mittaria tarvisin
Sinä vain

sössö

en ole itte keksiny mihin tartten epätarkkaa pihtimittaria, kun ne amppeerit voi mitata tarkemmin laittamalla mittarin kytkennän väliin.

Hyviäkin pihtejä on mutta ne on kanssa kalliita.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 19 joulukuu, 2020, 19:08en ole itte keksiny mihin tartten epätarkkaa pihtimittaria, kun ne amppeerit voi mitata tarkemmin laittamalla mittarin kytkennän väliin.

Hyviäkin pihtejä on mutta ne on kanssa kalliita.
joka kytkentää ei viitti purkaa minkä se väliin laitto vaatii. Jos 0.jotain amperiaa heittää uni t niin se on ihan sama kun en mitään minimalistiseja ampeerimääriä mittaile.



Ei tule äkkiseltään perus autohommissa näiden vanhojen kanssa sellasta mieleen?
Sinä vain

Kaarne

Kyöritsu avo pihti ampeerimittari on hyvä eikä ole pahan hintainen.