Suojainvälineet

Aloittaja NonSenCe, 03 maaliskuu, 2020, 19:28

« edellinen - seuraava »

NonSenCe

doddii.. aattelinpa sitten että kun näyttää nuo maskit ja muut loppuvan oikeesti maailmasta.. ostampa tai tilaampa tuohon aiemmin ostamaani GVS puolinaamari maskiini varalle toisen suodattimenkin. ne ei olleet kauheen kalliitakaan 14e tms. silloin kun maskin ostin niin ei ollut rahaa mukana enempää niin en ostanut niitä. "hyvin kerkee myöhemminkin, onhan noita tossa 8 kpl hyllyssäkin vielä".

kappas.. nettikauppoja läpikäydessä onkin nekin näemmä ostettu loppuun.. sitten aloin surffaileen netissä, nyt noin kolme tuntia myöhemmin totean että ne ovat oikeastaan ihan kaikkialla myyty loppuun.. kävin eurooppalaisiakin firmoja läpi. ei saatavilla (joku lupasi että lähetetään lokakuun loppuun mennessä.. optimistit? vai realistit?) 

voi vithus.

 no ei hätä. katotaas entäs tuohon toiseen kalliimpaan GVS puolinasseen jonka ostin koska siinä oli ne abek suodattimetkin. saa maalaillakin jos haluaa. ja se siis myös käyttää kalliimpia suodattimiakin.. täh, ihanko totta? sama juttu perkelekkk. oikeesti.. järjestään tuntuvat olevan "väliaikaisesti loppu".

 brittiläisissä firmoissa useissa luki että ei myydä brittien ulkopuolelle.. osassa luki että hengityssuodattimia myydään vain sairaanhoitolaitoksille (nhs).

sitten löysin yhden sivuston jossa niitä oli vielä myynnissä suomessa. hyvä juttu. tilasin sitten kaksi kpl samantien varmuuden vuoksi. en enempää kun jos joku muukin tarvii. toivottavasti itsekään ei tarvi minkään corona-taudin takia.

nyt silti toivotaan että olivat oikeasti vielä myynnissä ja varastossa, eikä ole vain unohtunut päivittää nettimyymälän saldoa.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

palontie

Vieläköhän mistään saa suodatipatruunoita Silnar12 maskiin?
Eniten vituttaa kaikki.

Lerssinen

Se taitaa olla SILNER, mulla on kans sellainen keltainen kumimaski jolla on tehty vaikka ja mitä mutta suodattimia ei enää tosiaan saa.


palontie

Eniten vituttaa kaikki.

NonSenCe

saisikohan sellaseen tehtyä 3D printterilla adapterin?

mietin että sellasille adaptereille voisi olla nyt ihan tilausta. eri mallisten maskien ja suodattimien välisiä adaptereita.. joustavasta muovista tehtyjä että tiivistys pitäisi?
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Nikuzai

Ihan menny ohi, mut joo ilmeisesti ei vaan parissa mitä ny vilkasin tainnu olla saatavilla jossain oli 50kpl 10kpl paketteja et ehkä vähän liikaa hintaa, kuitenkin sen verran harvemmin tulee enää maalattua et pärjäis 10kpl paketillakin

palontie

Pitäis otta mitat tosta silnerin filsuista,vähän vastaavia on myynnissä niin vois kokeilla käviskö tohon,toi on muuten hyvä maski ja mielellään säilyttäis käytössä.

Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Varastosta löyty mun vanha scottin autoflow maskikin,mutten löytänyt akkua ja laturia >:D
Eniten vituttaa kaikki.

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: palontie - 13 huhtikuu, 2020, 18:21Varastosta löyty mun vanha scottin autoflow maskikin,mutten löytänyt akkua ja laturia >:D

Youtuubi auki ja kattelemaan miten ne on muuttanu noita esim. makitan, ryobin, jne akulle

palontie

Joskus kattelin mutten löytänyt.
Eniten vituttaa kaikki.

Mija

Tämä alkoi minuakin kiinnostamaan kun tuommonen härpäke tallin hyllyllä on.Vaan en minäkään yotubesta äkkiselleen mitään löytänyt.
Aina yhdet vielä kärsii ottaa

Camino79

Mä meinasin ostaa teuraaksi esim. Sen usb-adapterin makitan akulle ja modata siitä "rungon" akkukiinnikkeelle tai vastaavasti tehdä siihen vaan vyökiinnikkeen ja johdot scottiin.

Jakka joskus ehdin, mutta on mulla jonkunlainen visio jo olemassa  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Mija

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 26 huhtikuu, 2020, 19:32Mä meinasin ostaa teuraaksi esim. Sen usb-adapterin makitan akulle ja modata siitä "rungon" akkukiinnikkeelle tai vastaavasti tehdä siihen vaan vyökiinnikkeen ja johdot scottiin.

Jakka joskus ehdin, mutta on mulla jonkunlainen visio jo olemassa  :))
[/quote
Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 26 huhtikuu, 2020, 19:32Mä meinasin ostaa teuraaksi esim. Sen usb-adapterin makitan akulle ja modata siitä "rungon" akkukiinnikkeelle tai vastaavasti tehdä siihen vaan vyökiinnikkeen ja johdot scottiin.

Jakka joskus ehdin, mutta on mulla jonkunlainen visio jo olemassa  :))
Laitahan kuvatuksia kunhan joskus ehdit askartelemaan.
Aina yhdet vielä kärsii ottaa


palontie

Eniten vituttaa kaikki.