Valiant -71 osia

Aloittaja Dart 67, 11 tammikuu, 2020, 18:57

« edellinen - seuraava »

Dart 67

Ostetaan Valiant -71 osia tai mahdollisesti koko auto/raato, saa olla mätä/kolaroitu tai jotain...

Välttämättä en tarvii mottii, lootaa, pikkuperää mutta voi olla jos järkevän hintainen

Mulla siis on -71 4d kori joka hitsattu ja kokoonpano alkamassa

kiinnostusta erityisesti olis:

-mahdollisimman täydellinen paketti tehostetun ohjauksen osia+rattiputki

-68-72 kutosen etupalkki

-perä 8 1/4 tai 8 3/4

-kardaani sit sen mukaan kun tietää mitä tarvii

-etupään pellit ja puskuri tai sit jos laitan siihen Dartin keulan niin hyvät 67-69 konepelti ja puskuri (huonot löytyy jo itseltä)

Tarvitsija Lohjalla p. 040 5541168
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Gary Grand

Haluatko ehdottomasti Moparin perän?
Mulla olis tuossa yksi rumpujarrullinen Fordin 8.8 ja siihen lukkomurikka irrallaan.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Dart 67

Ei se tarvi ehdottomasti Mopar perä olla, mutta jos ei ole valmiiksi sopivan levyinen, niin se vaikuttaa asiaan...eli kuinka leveä tuo 8.8 perä on?

Mulle on tarjottu 8 3/4 banjoa, mikä pitäis kaventaa ja sen pystyn itse tekemään, eli jos ei sopivaa koko perää löydy lähiaikoina, niin otan sen.
Laitetaan siihen kuplan kaasari!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Dart 67 - 11 tammikuu, 2020, 20:27Ei se tarvi ehdottomasti Mopar perä olla, mutta jos ei ole valmiiksi sopivan levyinen, niin se vaikuttaa asiaan...eli kuinka leveä tuo 8.8 perä on?

Mulle on tarjottu 8 3/4 banjoa, mikä pitäis kaventaa ja sen pystyn itse tekemään, eli jos ei sopivaa koko perää löydy lähiaikoina, niin otan sen.
Kavennettava tuotakin varmaan olis. :o On -88 LTD:n alta.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Dart 67

Tämän projektin osatarpeet olis nyt ajankohtaisia...
Laitetaan siihen kuplan kaasari!