Prätkien tekniikasta

Aloittaja palontie, 05 joulukuu, 2020, 14:37

« edellinen - seuraava »

palontie

Kyllä noissa kaikissa kawoissa noin toi kytjentä on,siinä strtin releen hässäkässä on siten myös päävirtasulake.
Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 syyskuu, 2022, 04:15Kyllä noissa kaikissa kawoissa noin toi kytjentä on,siinä strtin releen hässäkässä on siten myös päävirtasulake.
No ei se noin voi olla, ihan turha väitellä.

Sitä starttirelettä ei mikään voi vetää päälle, jos virtalukolle ei mene akulta johtoa. Ja tossa ei mene.
En varmasti oo.

palontie

Akun plussaan on kaikissa kolmessa zzr:ssä joita mulla on ollut tulee yksi piuha,ja napista ne lähtee käyntiin,rele on tälläinen.

Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 syyskuu, 2022, 04:23Akun plussaan on kaikissa kolmessa zzr:ssä joita mulla on ollut tulee yksi piuha,ja napista ne lähtee käyntiin,rele on tälläinen.


Ei toi nyt liity mitenkään siihen kytkentäkaavioon, joka ei voi olla oikein.
Korostan vielä, jos et tajunnu. EI VOI OLLA OIKEIN.
En varmasti oo.

palontie

Tässä tehtaan manskusta.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Tosta asiasta en vänkää kun siihen akkuun tulee yksi johto,en sitten tiedä miten se johtosarjan sisällä on tehty..mutta kysymys oli että kuuluiskohan sinne laturin piuhan liitoksessa olla jatkuva virta?
Eniten vituttaa kaikki.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 syyskuu, 2022, 04:47Tässä tehtaan manskusta.

Tökkää mua huomenna, nyt en saa enää selvää tosta, alkaa nukuttaan.
En varmasti oo.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 syyskuu, 2022, 04:56Tosta asiasta en vänkää kun siihen akkuun tulee yksi johto,en sitten tiedä miten se johtosarjan sisällä on tehty..mutta kysymys oli että kuuluiskohan sinne laturin piuhan liitoksessa olla jatkuva virta?
Varmaan kuuluu, niin se on autoissakin.
En varmasti oo.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 16 syyskuu, 2022, 04:57Tökkää mua huomenna, nyt en saa enää selvää tosta, alkaa nukuttaan.

Ok.
Eniten vituttaa kaikki.

Musta78

Kyllä mun mielestä tuossa kaaviossa starttireleeltä menee johto virtalukolle.
V!tu ku uima.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 16 syyskuu, 2022, 06:38Kyllä mun mielestä tuossa kaaviossa starttireleeltä menee johto virtalukolle.
Menee siinä, mutta onpahan himmeä.. :o
Siis se johto tossa kaaviossa mun silmille. ;D

Mutta onko se maaohjaus? :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

rb

Lainaus käyttäjältä: palontie - 16 syyskuu, 2022, 04:47Tässä tehtaan manskusta.

Vähemmin sähkö ihmisenä vihaan noita.  :pullinghair:
No onhan siinä vähän väreillä koodattu, mut silti ihan helvetti setviä mikä menee ja minne.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 syyskuu, 2022, 10:10Menee siinä, mutta onpahan himmeä.. :o
Siis se johto tossa kaaviossa mun silmille. ;D

Mutta onko se maaohjaus? :o
Siinä ekan linkin kuvassa ei kyllä mee. Tai menee, mutta väärästä päästä relettä. Ei se virtalukko voi startin puolella relettä olla...
En varmasti oo.

palontie

Mutta noin ne menee että plusnapaan ei tule kuin strttireleelle menevä piuha.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 16 syyskuu, 2022, 11:58Vähemmin sähkö ihmisenä vihaan noita.  :pullinghair:
No onhan siinä vähän väreillä koodattu, mut silti ihan helvetti setviä mikä menee ja minne.

Mutta vähemmän sähköihmisenä noi on kumminkin avuksi,karseita noistakin on selvittää..
Eniten vituttaa kaikki.