DIY ilmastointihuolto

Aloittaja dslcat, 16 kesäkuu, 2021, 23:50

« edellinen - seuraava »

palontie

Empä taida enää tohon kylmästöintiin koskea,no sen verran että irrotan virtapiuhan kompurasta.
Eniten vituttaa kaikki.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: palontie - 30 heinäkuu, 2021, 21:48Empä taida enää tohon kylmästöintiin koskea,no sen verran että irrotan virtapiuhan kompurasta.
Rupean ensviikolla touhuamaan, laitan tilannetiedotuksia ja ehkä kuvia..
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 30 heinäkuu, 2021, 21:44Luulen että sulla sama kuin mulla, joku aikaisempi tumpelo
vääntänyt kuivainta irroittaessaan sisäkennon putkituksen solmuun..
Pidetään yhteissessio ja puotetaan kummastakin koelaudat lattialle
ja vaihdetaan kennot. ;D
Tuskin ne sillä alkaa pitämään.
Tiukasti aisalinjalla.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 30 heinäkuu, 2021, 21:48Empä taida enää tohon kylmästöintiin koskea,no sen verran että irrotan virtapiuhan kompurasta.
Ens kesän helteillä alat taas remppaamaan.
Tiukasti aisalinjalla.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 heinäkuu, 2021, 23:40Tuskin ne sillä alkaa pitämään.
Höh, miksei pitäis?
Minä ja Palontie kun lyömme päät yhteen niin saamme varsin yllättävää aikaiseksi! :)
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 30 heinäkuu, 2021, 23:50Höh, miksei pitäis?
Minä ja Palontie kun lyömme päät yhteen niin saamme varsin yllättävää aikaiseksi! :)
Ai että sun vuotava kenno palontien autossa ei enää vuodakaan ja toistepäin?
Tiukasti aisalinjalla.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 30 heinäkuu, 2021, 21:48Empä taida enää tohon kylmästöintiin koskea,no sen verran että irrotan virtapiuhan kompurasta.
No eikö se nyt kannattas kuitenkin ettiä se vuoto, kun jotain jo oot panostanukin siihen?

Ei se maskin irrotus nyt niin iso homma ole. Pääsis suihkiin fairyvettä sinne lauhariinkin... Niillä uv-jutuilla se vuoto ei ikävä kyllä tuu löytymään.
En varmasti oo.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 30 heinäkuu, 2021, 23:55Ai että sun vuotava kenno palontien autossa ei enää vuodakaan ja toistepäin?
Sulla ei taas ajatus juokse, näinhän siinä tulisi käymään koska
minun epäonni ei voisi koskettaa Palontietä eikä hänen mun.. ;)
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Poju

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 31 heinäkuu, 2021, 00:07Sulla ei taas ajatus juokse, näinhän siinä tulisi käymään koska
minun epäonni ei voisi koskettaa Palontietä eikä hänen mun.. ;)

Jospa te oottekin Palontien kanssa sukua A-In eksän edellisen anopin veljentyttären kautta...
Silloin pitäisi ilmastointihuolto tehdä kunnolla.

Kyrpov

Onkos keltasilla ja vihreillä ilmastoinnin o-renkailla mitä eroa värin lisäksi?
Sinä vain

sössö

en tiedä mutta mustia noissa näyttää alunbperinkin olevan vaikkei muka sais...

palontie

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 01 elokuu, 2021, 19:32Onkos keltasilla ja vihreillä ilmastoinnin o-renkailla mitä eroa värin lisäksi?

Eikös vihreet ollut uudemalle kylmäaineelle,vai olikos juuri toisinpäin :D
Eniten vituttaa kaikki.

joonas

Potilas 90-luvun alun Audi, tullut tehtaalta R-12 -aineilla. Myöhemmin vaihdettu tilalle muistaakseni RS-24. Onnistuuko tuon teeseitse-täyttö propaanin ja butaanin seoksella? Kylmästöinti toimii vielä, mutta käyntijaksot lyhyitä. Mistä tilaan täyttösatsin, ja miten sitä käytetään? Mitataanko täytettäessä jotain painetta? Tai kennon lämpötilaa?

Edit:
Tilasin tommosen: https://www.scstyling.fi/universaldelar/ac-1/frostcool-12a-koldmedium-fc12a
Ja tommosen: https://www.scstyling.fi/universaldelar/bilvard/ac-pafyllnadslang-fchoze-1

Katotaan mitä tulee, ensimmäinen jänskätys että sopiiko liitin. Jossain ei suositeltu eri aineitten sekoittamista, mutta ajattelin kokeilla lisätä vaan tuota vanhojen sekaan.

sössö

Lainaus käyttäjältä: joonas - 23 syyskuu, 2021, 20:40Potilas 90-luvun alun Audi, tullut tehtaalta R-12 -aineilla. Myöhemmin vaihdettu tilalle muistaakseni RS-24. Onnistuuko tuon teeseitse-täyttö propaanin ja butaanin seoksella? Kylmästöinti toimii vielä, mutta käyntijaksot lyhyitä. Mistä tilaan täyttösatsin, ja miten sitä käytetään? Mitataanko täytettäessä jotain painetta? Tai kennon lämpötilaa?

Edit:
Tilasin tommosen: https://www.scstyling.fi/universaldelar/ac-1/frostcool-12a-koldmedium-fc12a
Ja tommosen: https://www.scstyling.fi/universaldelar/bilvard/ac-pafyllnadslang-fchoze-1

Katotaan mitä tulee, ensimmäinen jänskätys että sopiiko liitin. Jossain ei suositeltu eri aineitten sekoittamista, mutta ajattelin kokeilla lisätä vaan tuota vanhojen sekaan.
kyllä tuolla saat lisättyä ihan hyvin.

guru

kertoisko joku miten ilmastointi täytetään autosta toiseen?