`87 Chevrolet C30 Crew Cab dually Cummins 5.9 TD

Aloittaja 1purehell, 19 syyskuu, 2020, 18:53

« edellinen - seuraava »

1purehell



Juhannusyön tunnelmakuvia. Sain nätin blondin kuskiksi ja hän oli sitte käynyt näppäämässä tuon sillä aikaa kun mä istuin pubissa. :+1:


Sisäkattohan tipahti katsastusaamuna ja revin sen kiireessä huut helkkariin mattopuukon avustuksella. Onhan muuten kiva pestä ksyleenillä noita liiman jämiä pois tuosta pellistä.  :pullinghair:



Liimailen nyt tuota uutta ruutuvinyyliä 110 astetta kestävällä liimalla. Huomattavasti miellyttävämmän tuntuista, kuin se aikaisempi katossa ollut musta keinonahka, missä oli 10 millinen vaahtomuovi. Kattoon tulevat systeemit peittää sitten noi saumat, mutta niistä kuva sitten ajallaan.

Muuten ei mitään valittamista. Vesipumppu kitisee ja termostaatti on ilmeisesti jumissa auki -asennossa,  kun ei meinaa nostaa lämpöjä. Rockauton paketti on tulossa, niin pitää vaihtaa sitten kummatkin. Liki main uusia noi paikallaankin olevat on, mutta taisivat tykätä huonoa pitkästä seisonnasta...
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

1purehell



En saanutkaan niitä pitkiä EU-kilpiä, mutta tämmöiset oli tulleet konttorille.  ;D  Ilman reikiä, niin sai pistää tehtaan reikiin puskurissa.  :+1:
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

A.Naali

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 04 heinäkuu, 2023, 23:24

En saanutkaan niitä pitkiä EU-kilpiä, mutta tämmöiset oli tulleet konttorille.  ;D  Ilman reikiä, niin sai pistää tehtaan reikiin puskurissa.  :+1:

Mä oon laittanut 3m dual lockilla, niin ei tarvi tehdä reikiä...

1purehell



Chevy pääsi raksapakuksi, mutta siihen käyttöön se on ihan sopiva.  ;D

Sisäkatto on nyt tuollainen, pitää vielä kytkeä noi sisävalot ja hommata radio...



Häikäisysuojien kans meinasi mennä hermot. Alkuperäiset oli niin surkeassa kunnossa, eikä niistä maalaamalla tullu juuri sen kummemmat. Pistin paikoilleen Transitin mustaksi maalatut lipat. Ei ole häävit, mutta menettelee toistaiseksi.

Jostain apulaitteista, moottorin etupäästä kuuluu tosi ärsyttävä "kviik kviik kviik" -ääni. Vesipumpun vaihdoin, turhaan. Kaikki apulaitteet pyörii kädellä ihan hyvin, mutta jostain sieltä päin se kuuluu.  >:( 

Kulutusta olen vähän mittaillut. 11-12 litraa menee sekalaisessa.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

1purehell

Chevy pelaa hienosti. Loota puskee jostain välistä öljyä aika reippaasti, mutta saatoin mokata sen huohotuksen kanssa, että sinne sisälle kehittyy ylipainetta. Korjasin huohottimen ja nyt pitää seurata tilannetta.

Vedin lavan pohjaan Raptorin. Hiomisessa oli ihan kiitettävä homma.  :P






Taakse vois vaihtaa oikeat turvavyöt noiden tarvikkeiden tilalle. Olisko kenelläkään lyhythyttisen harmaita vöitä ylimääräisenä?

Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

1purehell

Maileja on tullut jo ihan mukavasti. Viikonloppuna haettiin kaverille kotitalliin sen viime talvena ostama projekti. Ihan paras peli tuohon kärryn vetoon tää mun möhkö. :driving:



Kaverilla puri hotrod-kärpänen ihan huolella muutama vuosi sitten. Perjantaina sai LS-Vanin katsastettua ja meinasi pitää taukoa tallista. No kestihän se tauko puoli vuorokautta.  :))

Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.