Keskustelua uusista/uudehkoista amerikkalaisista autoista

Aloittaja redneck1, 15 heinäkuu, 2020, 08:02

« edellinen - seuraava »

pantera

Aika  :+1: tuo hammöör iivii , haluaa  :driving:  :hiphopcar:
Ne saa varmaan noita myytyäkin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 21 lokakuu, 2020, 09:19Nyt se vihdoin tapahtui. Uusi sähköhummeri GMC Hummer EV julkaistiin eilen. Julkistaminen piti tapahtua jo toukokuussa, mutta coronan takia se venyi.

https://www.gmc.com/electric-truck/hummer-ev



Siitä sitten ostamaan. Ei enää pysty pitämään suurta bensankulutusta tekosyynä. ;D

Oma mielipiteeni auton ulkonäöstä on se että sen tunnistaa kyllä hummeriksi, mutta miksi kaikkien sähköautojen pitää aina noudattaa samaa linjaa. Sisusta on hirveän kulmikas ja joku hirveä älynäyttö kojetaulussa. Ulkonäkökin noudattelee aika paljon samaa linjaa. Tulee liian sähköautomainen fiilis esim. ajovaloista ja auton muotoilusta. :D

Keulassa samaa kuin Rangessa ja ehkä FJ-tojotassa. :shitfan:
Jos olisin vain kuvan nähnyt niin pitäisin Rangena. Yhtään en erota Hummeria tuosta kyllä.. No, ehkä nuo vanteet. :rotfl:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 lokakuu, 2020, 10:05Keulassa samaa kuin Rangessa ja ehkä FJ-tojotassa. :shitfan:
Jos olisin vain kuvan nähnyt niin pitäisin Rangena. Yhtään en erota Hummeria tuosta kyllä.. No, ehkä nuo vanteet. :rotfl:
No jaa, minusta tuo näytti "uudelta" ja "aika jännältä". Ei kylläkään Hummerilta! En löytänyt Rangea ulkonäöstä, tosin en ole ihan uusia malleja tarkkaan seurannut
Diesel on puhtaampi

sössö


Springer

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 15 heinäkuu, 2020, 18:16Typeriä verokäytäntöjä Suomessa. Välillä ei ole päätä eikä häntää. Ei ole kyllä koskaan osattu Suomessa mitään tehdä, että ei sen puoleen että olisi hirveästi huonontunut.
Oliko yllätys, tätähän se on ollut aina.

tevo

AIIVVANN paskoja kaikki 80luvun jäläkeen kötöstetyt amerikkalaiset koslat. Mä tiijän , ennoo kyll ikinä ajanukkaan moisilla.. kokemusta on..
Born for Winter

sössö

H1 jälkee hummerista mun mielestäni häipy se juttu, no h2 vielä ehkä. Tosta uudesta tulee mun mielestäni chevrolet avalance mieleen.

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

Toyopet

Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 23 lokakuu, 2020, 20:12H1 jälkee hummerista mun mielestäni häipy se juttu, no h2 vielä ehkä. Tosta uudesta tulee mun mielestäni chevrolet avalance mieleen.
Kyllä.
Ainoa oikea Hummer on H1. Muut mallit on vaan jotain SUVeja.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Gary Grand

Noista H1:stä tulikin imuriin..
Vegasista lähtiessä ajettiin, semmosen aitauksen ohi.
Parkissa siellä oli satoja H1:siä.  :P
Oisin voinu vaihtaa sen vuokraamon 300M:n heti yhteen.. 8)  :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

jusssi

Uusi Corvette on kyllä ehdottomasti (mun mielestä) parasta mitä on jenkkiautoteollisuudesta vähään aikaan tullut. Toinen, minkä hankkisin, jos olisin rikas, on Tesla Cybertruck, kyllä, siinä on asennetta ja röyhkeyttä. Ensin olin että mitä vittua, mutta hetken aikaa kuvia katseltuani hoksasin, että täähän on ihan saatanan hieno!  :iwantit:
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

sämpy

Jälkimmäisestä olen jotenkin samaa mieltä, mutta mitä se yleistusinasportti enää Corvetteen liittyy? Näyttääkin joltain Mazdalta ja teknisesti tommosia autoja on kymmenittäin markkinoilla. Korkeintaan hinta houkuttelee, mutta jos haluaisin joukkoon hukkuvaa keskimoottorisporttia niin valittisin ihan muun. Tosin en halua sellaista, mun mielestä tylsä konsepti kun niitä samannäköisiä sukkuloita tehdään ihan liikaa ettei erota toisistaan. Jokin aiempi Corvette kyllä kiinnostaisi.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

jusssi

::) Joo 6.2 litrasella 500hv veekasilla on kyllä ihan kyllästymiseen asti noita sportteja...  :P  En kyllä ihan ymmärrä miten moottorin sijoittaminen urheiluautolle parempaan paikkaan pilaa urheiluauton.? Eikös Zora Arkus-Duntov halunnut keskimoottorin, mutta GM ei.
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

sämpy

Niin, mikä pilaa asioita? Yleensä se, että syy sen hankkimiseksi puuttuu. Esimerkiksi se, ettei se erotu massasta, mikä on tunnepuolen asia. Tai ettei se anna ominaisuuksia joita haluaa.

C8 ei ole erityisen nopea kuitenkaan, häviää radalla tavan porsseille ja nissaneille. Näyttää samalle kuin kaikki muut tällä hetkellä myytävät keskimoottoriset, koska konsepti tuntuu pakottavan kaikki samaan muottiin. Jotain Bugattia lukuunottamatta.

Ihmettelen autotoimittajien ja muotoiluopiskelijoiden innostusta tällaisiin, kun erot on joissan pikku yksityiskohdissa. Joku Renault Twingo on muotoilullisesti innostavampi tutkia kuin sportin diffuusorien välilevyjen määrä tai ajovalojen led-rivien suunta asteen tarkkuudella.

Perinteinen voimalinja oli omanlaisensa "statement" joka erotti auton muista urheuiuautoista ja teki siitä kiinnostavan. Vähän kuin 911 ja sen vaarallisiksi mainostetut ominaisuudet.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.