Coronet -58

Aloittaja Chevy59, 23 joulukuu, 2021, 22:30

« edellinen - seuraava »

Chevy59

Tähän on tekniikkaan uusittu Amerikan maalla pirusti uutta osaa. Ja esim. verhoiltu ja kromattu puskurit ym.  :)

Chevy59

Samassa hantissa on edelleen. Motivaatiota odotellessa. Useammankymmenenvuoden metallithötaust on vienyt innon peltitöihin.  :D

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Chevy59 - 26 helmikuu, 2024, 19:32Samassa hantissa on edelleen. Motivaatiota odotellessa. Useammankymmenenvuoden metallithötaust on vienyt innon peltitöihin.  :D
Vaiha melkein timmiin SVXään niin minä voin jatkaa sen Moparin tekemättömyyttä. :)
TV. Toinen vittuuntunut metallimies.
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Chevy59 - 26 helmikuu, 2024, 19:32Samassa hantissa on edelleen. Motivaatiota odotellessa. Useammankymmenenvuoden metallithötaust on vienyt innon peltitöihin.  :D
No se on sulla nyt yli kaksi vuotta odotellut :) Jokohan tuo alkaisi olla aika tehdä päätös joko
a) aloittaa hommat
b) myydä jollekin
c) hullunrohkeasti palkata joku tekemään pahimmat peltihommat?

Tämä mitenkään viisastelematta, minusta vaan on harmi kun noin jumalattoman hieno auto vaan seisoo ja paikat jumittuu lisää
Diesel on puhtaampi

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 27 helmikuu, 2024, 07:47No se on sulla nyt yli kaksi vuotta odotellut :) Jokohan tuo alkaisi olla aika tehdä päätös joko
a) aloittaa hommat
b) myydä jollekin
c) hullunrohkeasti palkata joku tekemään pahimmat peltihommat?

Tämä mitenkään viisastelematta, minusta vaan on harmi kun noin jumalattoman hieno auto vaan seisoo ja paikat jumittuu lisää
Kaks vuotta ole mithään! :coolsmoke:

Impi on ollu mulla kolme vuotta oottelemassa taas vuoroaan.. :fakjuu:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Janne-Pekka

Mulla Blazer 20v
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.

Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 helmikuu, 2024, 08:04Kaks vuotta ole mithään! :coolsmoke:

Impi on ollu mulla kolme vuotta oottelemassa taas vuoroaan.. :fakjuu:
No se sun Impi on vähän rujompi tapaus alunperinkin  :)) Dodge näyttää melko orggissiistiltä ja "Tähän on tekniikkaan uusittu Amerikan maalla pirusti uutta osaa. Ja esim. verhoiltu ja kromattu puskurit ym". Jokaisella tietysti tulee harrastukseen niitä luovia taukoja, ne ei vaan tee autoille oikein hyvää. Mikäli ymmärsin oikein, niin tämä Dodge oli jo seissyt viisi vuotta ennen sitä ensimmäistä postausta joulukuussa 2021. Varsinkin jos joutuu ulkosäilytykseen niin äkkiä menee tekniikka jumiin, verhoilut homeeseen, ja puskurit ruosteeseen. No joo, suottapa minä itsestään selviä asioita harrastajafoorumilla kirjoittelen
Diesel on puhtaampi

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: Chevy59 - 26 helmikuu, 2024, 19:32Useammankymmenenvuoden metallithötaust on vienyt innon peltitöihin. 

Tota en tiedä miten ottais ;)  Kovalla kokemuksella homma sujuu nopeaan tai ainakin nopeammin kun mäkin parsana junnannut oman kaa useamman vuoden... ettei olisi vaan kevättä rinnassa ja myynti mielessä  ;)

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 27 helmikuu, 2024, 08:07Mulla Blazer 20v

Caprice kustom telakalla, tosin onneksi katon alla, 18 v odottamassa inspistä ja resursseja eli aikaa ja tallia jossa suab hitsata. Eihän siinä ois paljoa, katon vaihtoa ja muuta täysin välttämätöntä omalle silmälle.

signet

Mulla on ollut odottelemassa aikaa:
-Amazon,jäi kesken kesällä-90 kun lähdin inttiin
-Signet ei edes aloitettu, leimassa viimeiksi -04,tarroilla ajettu-07
-Fury-67(muijjan) odottanut inspiraatiota vuodesta -08
ja muutama muu myyty vuosien varrella,Swinger ja  Monaco liikkuu, jos vaan ehtii joskus ajella.
Et joku pari vuotta ei ole mitään...
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Chevy59

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 27 helmikuu, 2024, 07:47No se on sulla nyt yli kaksi vuotta odotellut :) Jokohan tuo alkaisi olla aika tehdä päätös joko
a) aloittaa hommat
b) myydä jollekin
c) hullunrohkeasti palkata joku tekemään pahimmat peltihommat?

Tämä mitenkään viisastelematta, minusta vaan on harmi kun noin jumalattoman hieno auto vaan seisoo ja paikat jumittuu lisää
Kyllä sitä käytellään ja jonkin verran liikutellaan. Ja kaippa perikunta joskus hoitaa myyntipuolen. Jolleivät itse tarvitse noitten muitten lisäksi.