Squarebody Chevyn tulipellin johtosarjan liitin

Aloittaja 1purehell, 21 lokakuu, 2022, 00:00

« edellinen - seuraava »

1purehell

Onko kenelläkään tuota pickupin konehuoneen johtosarjan 3-osaista liitintä ylimääräiseksi? Tarvisin vain pelkät muoviosat.

Eli tän vastakappale.

Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Jussi

On ainakin ollu. Mitenköhän perhana muistasin kohta tonkasta lootia ku meen tallin kautta hakeen saunatarpeet...
En varmasti oo.

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 21 lokakuu, 2022, 00:19On ainakin ollu. Mitenköhän perhana muistasin kohta tonkasta lootia ku meen tallin kautta hakeen saunatarpeet...
Ei tälle yölle tartte, mutta kunhan löytyis, niin olis hyvä.  :D
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 21 lokakuu, 2022, 01:42Ei tälle yölle tartte, mutta kunhan löytyis, niin olis hyvä.  :D
Nii vaa sujuvasti kävelin varasto-osion läpi muistamatta koko juttua. Fittu.
En varmasti oo.

Jussi

Toi Naaras runkoliitin löyty ja sisäpuolen sulakerasia, ei tietenkään töpseliosaa...
En varmasti oo.

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 21 lokakuu, 2022, 15:44Toi Naaras runkoliitin löyty ja sisäpuolen sulakerasia, ei tietenkään töpseliosaa...

Joo, mulla on niitä 3.  :))  Ja niihin olis uudet liittimet. Piilofarkun töpseleitä olis kaks, vaan niihin ei saa liittimiä...  ::)
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 21 lokakuu, 2022, 16:13Joo, mulla on niitä 3.  :))  Ja niihin olis uudet liittimet. Piilofarkun töpseleitä olis kaks, vaan niihin ei saa liittimiä...  ::)
Eli tarviisit pelkät liittimen muovirungot?
Supikassa on niin raiskatut johdot, ettei niillä mitään tee, mutta liitinrungot pitäis olla ihan ok.. :thinking:
Jimmyn johtosarjoilla sen kuitenkin meinasin kasata, niin joutavat.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 lokakuu, 2022, 17:41Eli tarviisit pelkät liittimen muovirungot?
Supikassa on niin raiskatut johdot, ettei niillä mitään tee, mutta liitinrungot pitäis olla ihan ok.. :thinking:
Jimmyn johtosarjoilla sen kuitenkin meinasin kasata, niin joutavat.
Joo, ihan vain ne muovit.  :+1: Löysin jostain niihin ne uudet metalliset uros ja naaras liittimet, mutta kun GM on kaikessa viisaudessaan käyttäny joka mallissa vähän erillaisia, niin mä en voi kunnostaa noita (muuten samanlaisia) STW:n töpseleitä...  ::)  Ja kaikki mun pickupin töpselit on käytössä.

Mä laitan sulle YV:tä.
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Kustom STW

Mulla saattais jäädä tuollainen ylimääräiseksi.

1purehell

Onko vanissa sama liitin? V*ttu kun vanien liittimistä ei löydy edes kuvia mistään.  >:(
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 21 lokakuu, 2022, 21:21Joo, ihan vain ne muovit.  :+1: Löysin jostain niihin ne uudet metalliset uros ja naaras liittimet, mutta kun GM on kaikessa viisaudessaan käyttäny joka mallissa vähän erillaisia, niin mä en voi kunnostaa noita (muuten samanlaisia) STW:n töpseleitä...  ::)  Ja kaikki mun pickupin töpselit on käytössä.

Mä laitan sulle YV:tä.
Joo..
Siis mulla olis tosiaan ollu joutilaana nuo Supikan liittimet ja irrottelinkin ne jo lähettämistä varten, mutta nuo -80 mallisen liittimet onkin erilaisilla pinneillä/liittimillä kuin vanhemmat! >:(  ..ja ilmeisesti myös erilaiset kuin uudemmissa..

Ne perinteiset GM:n käyttämät itselukittuvat pinnit ei tuohon liitinrunkoon käy.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

1purehell

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 lokakuu, 2022, 21:16Joo..
Siis mulla olis tosiaan ollu joutilaana nuo Supikan liittimet ja irrottelinkin ne jo lähettämistä varten, mutta nuo -80 mallisen liittimet onkin erilaisilla pinneillä/liittimillä kuin vanhemmat! >:(  ..ja ilmeisesti myös erilaiset kuin uudemmissa..

Ne perinteiset GM:n käyttämät itselukittuvat pinnit ei tuohon liitinrunkoon käy.

Juu ei mitään. Eihän näistä piruista tiedä millä logiikalla GM on niitä autoihin laittanut.  :)) Kyllä mä ne bisset tarjoan joka tapauksessa jos satutaan samaan baariin.  ;D
Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.