Henkilöautoja missä istutaan korkealla?

Aloittaja Kyrpov, 22 marraskuu, 2020, 14:06

« edellinen - seuraava »

jusssi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 marraskuu, 2020, 17:54ei sekään nyt täysin poissuljettu ole, voyager vaan mun mielestä hakkaa sen luotettavuudessa eikä kulutuksessakaan lie iso ero vaikka oiskin manuaalia? Vai saiko 2.4 manuaalina paitsi gt? 2.0 pahviviat vähän läsnä turhan isolla riskillä
PT      tuossa ainski 2.4 manuaalilla
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

timant

eikös jotain ford c-maxia sais tonnilla.. käsittääkseni hieman korkeampi malli focuksesta?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: timant - 22 marraskuu, 2020, 21:16eikös jotain ford c-maxia sais tonnilla.. käsittääkseni hieman korkeampi malli focuksesta?
huonosti istuu budjettiin
Sinä vain

signet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 marraskuu, 2020, 14:55mites noissa bensakoneet kestää?
Jakoketjut hajoilee.Ja sit niissä on mystisiä laturinjalkavikoja.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

signet

Lainaus käyttäjältä: signet - 22 marraskuu, 2020, 22:39Jakoketjut hajoilee.Ja sit niissä on mystisiä laturinjalkavikoja.
ja mulla ei ole yhtään ollut,paitsi purkaamolla.Nää viat on vaan kohdattu hinausautoillessa.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...


Kyrpov

Oon kyllä itseasiassa smartissa istunut jopa ajanut. Ei ollut oma juttu vaikka tilava kokoisekseen  ;D
Sinä vain

Pro

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 marraskuu, 2020, 17:542.0 pahviviat vähän läsnä turhan isolla riskillä
Itsellä ollut ajossa kaksi -03 2.0 yksilöä, eikä kansipahvi ollut ongelma kummassakaan. Kaikenlaista muuta pientä kivaa oli kyllä.

NonSenCe

tonnin auto. en kauheesti huolestuisi pitkästä kestämisestä ja jostain ketjuvioista jne jos ei kuitenkaan esim dieselille ole tarvetta vähien kilometrien takia.

 eli jos tulee vain muutamia tuhansia vuodessa ajoa niin vikaherkälläkin tai usein korjaamolla viettävän maineella olevalla pärjää kyllä useamman vuoden. pitää huolta ainoostaan että on ostettaessa ehjän tuntuinen.

 siksikin juuri joku c4 tai c5 citikat yms ovat ihan mahdollinen optio. ostaa sitten toisen tonnin auton jos eka hajoo liian totaalisesti tai kalliisti.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

Huuto-Olli

Jokerina vain vähän smarttia suurempi Suki-suki Ignis. Taitaa olla jo tonnin hintaluokassa hiljalleen ja muuten kriteeristö täyttyy.

Oli semmonen ~10v sitten ja vanhemmalle herrasmiehelle meni juuri helpon autoon nousemisen takia - eikä sinne tarvi kiivetä.

Meni pienillä bensoilla (1.3 vvti) myös maantiellä.

Mutta on susuki.
Koska bensaa saa vielä

Jussi

Oliks tossa alotuksen vaatimuslistassa vähän liikaa kohtia tonnin hintaluokkaan? Vai tuntuko minusta vaan siltä...
En varmasti oo.

sössö


Jussi

En varmasti oo.

sössö

hakee täältä auton ja korjaa lopulla budjetilla ::)

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: NonSenCe - 23 marraskuu, 2020, 20:57tonnin auto. en kauheesti huolestuisi pitkästä kestämisestä ja jostain ketjuvioista jne jos ei kuitenkaan esim dieselille ole tarvetta vähien kilometrien takia.

 eli jos tulee vain muutamia tuhansia vuodessa ajoa niin vikaherkälläkin tai usein korjaamolla viettävän maineella olevalla pärjää kyllä useamman vuoden. pitää huolta ainoostaan että on ostettaessa ehjän tuntuinen.

 siksikin juuri joku c4 tai c5 citikat yms ovat ihan mahdollinen optio. ostaa sitten toisen tonnin auton jos eka hajoo liian totaalisesti tai kalliisti.

Niin oon minäkin monesti luullut. Mikään ei vituta niin kuin se, että vähän ajavan autoa saa kokoajan sepittää  ;D
Sinä vain