Ruma® Jeeppi

Aloittaja Gary Grand, 10 marraskuu, 2020, 18:49

« edellinen - seuraava »

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 marraskuu, 2020, 12:21Se on saattohoitoväri.. ::)
Paitsi:
On poikkeuksia jotka vahvistaa säännön ja tää Jeepula saattaa jopa olla eka mun auto joka saa sen päälleen vaikkei Kuusakoskelle ole menossakaan..

Tai sitten otan loputkin maalit pois.. ainakin näkyvistä pinnoista. 8)
Puhallus ja ajoon..

Ja mattalakka päälle? Vai antaako muuttua "Antiikin Ruskeaksi"...
All work and no play makes Jack a dull boy.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 13 marraskuu, 2020, 12:23Ja mattalakka päälle? Vai antaako muuttua "Antiikin Ruskeaksi"...
Mitään lakkaa..
Antin (tuisku) ruskeaksi vaan.. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

manha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 marraskuu, 2020, 12:21Se on saattohoitoväri.. ::)
Paitsi:
On poikkeuksia jotka vahvistaa säännön ja tää Jeepula saattaa jopa olla eka mun auto joka saa sen päälleen vaikkei Kuusakoskelle ole menossakaan..

Tai sitten otan loputkin maalit pois.. ainakin näkyvistä pinnoista. 8)
Puhallus ja ajoon..
Aikoinaan ruiskutin yhden kikkareen mattaan,vaikkei sen taival säilykepurkeiksi ollut viellä aluillaankaan...



...ja olipa joskus laite,joka oli maalattu loppua enteilevästi.

Ajettavaksihan ne on tehty !!

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: manha - 13 marraskuu, 2020, 13:53Aikoinaan ruiskutin yhden kikkareen mattaan,vaikkei sen taival säilykepurkeiksi ollut viellä aluillaankaan...



...ja olipa joskus laite,joka oli maalattu loppua enteilevästi.



Tää Ascohan on kaunis! :o  :mosh:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

ramman

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 marraskuu, 2020, 08:48@juhapih  tuolla AMCCF:n foorumilla jo linkkasikin tän:

Jostain syystä kyseinen laite on jäänyt multa täysin näkemättä/huomaamatta missään medioissa. :o

Joka tapauksessa jotain samaa noissa tulee olemaan kun samanlaisesta kopasta on liikkeelle lähdetty. ..ja paljon ihan muuta. Alustan korkeus näyttää jo oikein hyvältä. Tossa tosin ilmakassit, niin voi nousta ajoasennossa jonkun verran.

Muutosta takavetoiseksi en oikein ymmärrä, kun mun mielikuvissa neliveto on SE juttu joka erottaa rakennelman kaikista muista vastaavista madalletuista käkkylöistä.  >:D

Tuo väkisin "patinoitu" pinta ei sovi omaan silmään ollenkaan.  ???  Mieluummin vaikka saattohoitovärillä..
Isot, kiiltävät vanteetkaan ei mun mielestä tuohon koslaan sovi. Nekin voisi olla isot, mutta kopan kanssa samaan kuosiin hierotut peltivanteet..  >:D
Vielä parempi, jos ei olisi turhan isot, mutta kumia olisi tien ja vanteen välissä enemmän.. :P
Katon jättäminen orkkiskorkeuteen tuntuu vaivaavan kaikkia "slammed" Jeeppi-rakennelmia. Ei sovi mun silmään..

Mutta hyvä on, että näistäkin rakennetaan oikeasti erilaisia!  8)
Makuja on monia ja mulla on paras!  8)

..minulle..  >:D

Hienolta kuulostaa suunnitelmat  :+1:

Jos sen noin tonttiin laskee niin vaatii kyllä jo isoa vannetta alle tai voi näyttää muuten aika hassulta.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: ramman - 13 marraskuu, 2020, 13:59Hienolta kuulostaa suunnitelmat  :+1:

Jos sen noin tonttiin laskee niin vaatii kyllä jo isoa vannetta alle tai voi näyttää muuten aika hassulta.

It´s not for looks, just for kicks!  8)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vuokralainen

Riittää että rakentelijan mielestä on mieleinen. Muitten mielestä saapi olla vaikka miten hassun näkönen.
?

Kalu

Teinipoikana 90luvul mietin tollast matalaa jeeppiä. Silloin, nykyään tuttu heppu, rakens '65 letukan kopan wagoneerin alustalle. Mietin et ois aika pähee myös se wagoneeri sillä impalan alustallakin tontitettuna...

manha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 marraskuu, 2020, 13:56Tää Ascohan on kaunis! :o 

Ja oli tartuttanut "ruosteensa" jopa muoviosiinkin...

Ajettavaksihan ne on tehty !!

kuutio

Lainaus käyttäjältä: manha - 13 marraskuu, 2020, 14:21Ja oli tartuttanut "ruosteensa" jopa muoviosiinkin...



Tänäpänä noi huorarappuset taitaa olla haluttua tyyningiä
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Siinä ois sulle hyvä rojekti,tekniikaakin sulla taitais tähän olla.

https://www.nettiauto.com/dodge/polara/11760404
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 15 marraskuu, 2020, 17:13Siinä ois sulle hyvä rojekti,tekniikaakin sulla taitais tähän olla.

https://www.nettiauto.com/dodge/polara/11760404
Ei saa kiusata! :-[
 :iwantit:  :iwantit:  :iwantit:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Piti ettiä netistä joku paska koppa kun oli se sun mersun kone mielessä
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 15 marraskuu, 2020, 17:18Piti ettiä netistä joku paska koppa kun oli se sun mersun kone mielessä
:o  :banghead:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Ei vaan,hyvä auto olis,mulla ollut -72
Eniten vituttaa kaikki.