mietteitä caddyn HT-4100 4,5 4,9 koneista

Aloittaja juhapih, 13 helmikuu, 2021, 00:01

« edellinen - seuraava »

juhapih

Onko tuommoisesta "välimallin" HT-sarjan koneista mihinkään?

pantera


Kyrpov

Sinä vain

juhapih

Ei kai ne, maineestaan huolimatta, nyt ihan sysipaskoja olleet... eivät moottoreista sitä terävintä kärkeä...ilmeisesti. Aattelin vaan kysästä...

sössö

kokeilemalla selviää, kaikki noita haukkuu mutta haukkuu porukka V6 koneitakin ja olds 307kaakin.

Kyrpov

Niissä sentään on jakajasytystä tehtaalta ym
Sinä vain

juhapih

Saakohan noita toimimaan jos purkaa pois noita sähköhimmeleitä... Ajonestoja ja muita "turhia"... Karsisi johtojen määrät vainc välttämättömiin. Ohjeitakin varmaan on saatavilla piuhojen selvittämiseen ja vain tarpeellisien kytkentöihin...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: juhapih - 13 helmikuu, 2021, 19:27Saakohan noita toimimaan jos purkaa pois noita sähköhimmeleitä... Ajonestoja ja muita "turhia"... Karsisi johtojen määrät vainc välttämättömiin. Ohjeitakin varmaan on saatavilla piuhojen selvittämiseen ja vain tarpeellisien kytkentöihin...
kuinka  uutta meinaat? Sts käkkylän? Eikai noissa kasarin puolella kaikissa ajonestoa ollut


Ja kun jakajaa on tehtaaltakin saanut  niin mahdollistaa jatkojalostuksen
Sinä vain

juhapih

Hmm... taitaa olla joku 90-luvun seville

Carpenter

Hyvin tuo kasinelonen 4.1 käkkylä on toiminut, kaikki letkut ja putket paikoillaan, ollut mulla vuodesta 1996...

Pyörist ei tartte sanoo sitten yhtään mitään..

Laittaisin isommat ku nuo 22" mut ei mahdu, ku mä olen madaltanut tota jo kaks tuumaa... ;) ;D

ps... alkuperäiset pinnakapselit on tallin seinällä.  :)
-never give up-

Carpenter

Tiiä vaik joskus muokkaisin totakin et saisin sen alemmas ja siihen isommat pyörät noiden pikkuisten tilalle...
-never give up-

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Carpenter - 14 helmikuu, 2021, 00:26Hyvin tuo kasinelonen 4.1 käkkylä on toiminut, kaikki letkut ja putket paikoillaan, ollut mulla vuodesta 1996...

Pyörist ei tartte sanoo sitten yhtään mitään..

Laittaisin isommat ku nuo 22" mut ei mahdu, ku mä olen madaltanut tota jo kaks tuumaa... ;) ;D

ps... alkuperäiset pinnakapselit on tallin seinällä.  :)
No en sit sano. :banghead:
En varmasti oo.

Carpenter

Ei muut ku pyöränkoteloitten kimppuun... käkkylä lähemmäs MAATA ja isompaa pyörää alle. :))
-never give up-

jusssi

4.9 kuullostaisi kyllä mielenkiintoiselta vaikka Oldsin pellin alle, mutta pitäis saada naitettua tuon laatikon kanssa jotenkin, kun on tuo "metrinen" jako siinä koneessa... Edit:  Vähän nettiä myllättyäni löytyi adapteri,kun tuossa toosassa on universaali jako... nyt taas mietitään asioita...  ;D
Vihervasemmisto on vihollinen ja kuollut ryssä on hyvä ryssä.

juhapih

Jos tuommoista alkais ostamaan, niin mitähän kannattaisi maksaa? Satasia vai kymppejä?