Opel Astra G - ajonestosta

Aloittaja HendriXXX, 18 huhtikuu, 2021, 17:58

« edellinen - seuraava »

HendriXXX

ABS:n valo sammu 50m ajon jälkeen eikä sen koommin sitä ole näkyny vaikka toista tuntia ajelin hurua kylillä..

jariha

mulla teki edellisellä kerralla kun akku oli irti Volvo saman eli jätti palamaan abs:n valon? sammui kyllä kans ajonon lähtiessä mutta en muista onko aiemmin tehny? aika-ajoin kun seisoo pitkään jarrupolkimella esim. liikennevaloissa syttyy abs-valo palamaan joka kuittaantuu kuitenkin seuraavan käynnistyksen ja 20km/h ylityksen jälkeen... oisko polkimen anturi menossa mulla mutta samanlaista ei myy ainakaan aeromotorsi :-\
-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-96 Volvo V70 2.5Tdi paku
-07 Ford Mondeo 1.8 stw -05 Opel Combo 1.3 -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm -97 VW Transporter T4 caravelle

HendriXXX

Tuossa testiajolla ihmettelin ku kaupassa käydessä ei keskuslukot toiminu enää kaukoista. Ja toisella avaimella teki vielä sen parin sekan käynnistymisen jonka jälkeen sammu aina.

No kävin sitte hakee cr2032 pattereita pari tokmannilta ja kurkkasin eka sen juonittelevan kaukon sisään, no eihän siellä viddu ollu koko sirua enää olemassakaan.. Eipä ihmekkään jos ei haluu pelata sillä. :shitfan:

No uuden patterin sinne kuitenni laitoin ja piti patterin kiinnikkeet liimata siitä pikaliimalla kasaan ku joku oli ne aiemmin rikkonut.
Keskuslukon opetus oli helppo, virrat päälle ja painaa lukitusnappia kaukosta.. Jopas alko keskuslukot pelaa.

Übervarovasti aukasin sen ainoan toimivan kaukon ja sielläpä tokkiisa oli siruki sisällä ku kerta se pelasiki. Uus patteri sinnekki sisään ja lukkojen opetus perään, no jopas toimii taas seki.

Ooppelin myyjä soitteli mulle että löyty vielä obelixiin joku "punainen?" huoltoavain laatikoista. Annoin osotteen mihin lähetellä se..

Herääkin kymysys että onko tuo nyt semmonen avain jolla saa teetätettyä uusia avaimia? Vai onko se vaan semmonen ettei sillä pääse ku koppiin ja saa ajettua auton pukille..?