Rele ?

Aloittaja manha, 24 toukokuu, 2021, 21:01

« edellinen - seuraava »

sämpy

Juu hiukan loikkii jo niityn puolella.

Jos minä olisin edullinen reletehtailija, niin pistäisin kaikkiin 30A releisiin tasan samat kärjet ja kelan sitten käämisin ohjausjännitteen mukaan.

Eli 30A on 30A, tuskin sitä on millekään tietylle jännitteelle optimoitu katkaisuominaisuuksiltaan, kunhan pysytään pienoisjännitteessä. Joihin eristysväleihin Jussi viittasikin, että ei mitään verkkovirtoja näihin.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Kalu

Lisempää ooteeta. Ei koko vehkeen muuttaminen 12v oo käyny mielessä? Kun sä kuitenkin myyt sen kohta, niin ei ainakaan tuo hybridi jännittellisyys pelottas ehdokkaita...

manha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 toukokuu, 2021, 07:39Nyt nää jutut saattoi lähteä vähän laukalle.. :))
manha voi laittaa sen 6V/30A releen. Pitäisi toimia oikein nätisti 12V kuormalla.

Tämä tieto riittää.
Taisin tuolla sivutakkin jo ymmärtämättömyyteni näihin sähkötouhuihin,joten tuo Henkan kirjoitus olisi saanut olla vaikka Serbiaksi,niin apua siitä olisi ollut aivan yhtä paljon ;) ...
Ajettavaksihan ne on tehty !!

manha

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 27 toukokuu, 2021, 12:44Lisempää ooteeta. Ei koko vehkeen muuttaminen 12v oo käyny mielessä? Kun sä kuitenkin myyt sen kohta, niin ei ainakaan tuo hybridi jännittellisyys pelottas ehdokkaita...
Oletko ostamassa..?
En ensimmäisenä ole kokonaan viellä muuttamassa sitä 12V:lle.Toisaalta ei sitä ollut jostain syystä muuttanut aiempi rakentelijakaan...
Ajettavaksihan ne on tehty !!

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: manha - 27 toukokuu, 2021, 13:37Oletko ostamassa..?
En ensimmäisenä ole kokonaan viellä muuttamassa sitä 12V:lle.Toisaalta ei sitä ollut jostain syystä muuttanut aiempi rakentelijakaan...
Minä en ole ostamassa mutta mikäs laite se nyt on?
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

manha

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 27 toukokuu, 2021, 19:13Minä en ole ostamassa mutta mikäs laite se nyt on?

Ajettavaksihan ne on tehty !!

Toyopet

Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39