Syys miitti Somero 15 -17. 10. 2021

Aloittaja rb, 01 syyskuu, 2021, 09:46

« edellinen - seuraava »

Tulossa

Joo
17 (38.6%)
Mahdollisesti
14 (31.8%)
Virtuaalinenkin seuraaminen meinaa olla liikaa
13 (29.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 44

Äänestys päättynyt: 18 lokakuu, 2021, 12:57

Rotteni78

Sunnuntaina aamupäivästä tai päivällä oli lippuäänestys
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Rotteni78

Vähä sama ku mie kaks kertaa miitissä missannut paistit  ;D
Pieksämäki ja Somero
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Rotteni78

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 25 lokakuu, 2021, 17:06Kyl mä tietääkseni nukuin ihan siinä omalla patjallani  :o
Patjallahan sitä miehet kättä vääntää :P  :))
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Rotteni78

https://youtu.be/o_l4Ab5FRwM

Onks täs @Teesi

Tätä yritin  humalassa päin ettii huonoin tuloksin miitti viikonloppuna
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Teesi

Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

Therealsamppa

Pulling out is always the hardest one, isn't it?

Teesi

Noh,on mulle entressen alkon myyjä sanonut että kuulemma Lamb of Godin rumpalin näköinen,tosin hiukset oli silloin puoli metriä pitemmät...
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

Gary Grand

Tupari"lahjan" tarina. Siunaus, vai kirous? ::)

Kateltiin @rb lle tuparilahjaa, mutta ne kaupoissa olevat oli vaan niin persoonattomia. Täällä kun kaikille on jo tainnu muodostua tunnistettava persoona, niin @Camino79 ehdotteli josko tehtäiskin jotain omaa. :rolleyes:
..ja siitähän se mopo lähti keulimaan.. :custombike:

Mopo-tarjoilukärry-apupyörät-viinaa- :iwantit: ...fläp-fläp-fläp- :panic: -Ajatukset otti siivet alleen samantien!

Äkkiä watsappi-ryhmään kyselyä löytyiskö jotain sopivaa kalikkaa.. :o

Mullahan oli parikin kiinancrossin runkoa.. No, tuo emäputki onkin Mankista ja runko on maitokärryistä :rotfl:
Juli toimittaisi lokasuojaa, vetolevyä(tarjoilupöytä) ja tuon pulloteline-viinahanan.
Wililtä löytyis tankki ja stonga ja lisänä tuli vielä oikeinkin asialliset maalaukset niihin! 8)
@palontie ltä saatiin viinalaatikko. :P

Runko valmistui sitten yhdessä päivässä Jeeppihommien sivussa, kun päästi luovuuden valloilleen ja toisena sitten apupyörät, tarjoilupöydän kannake, iskarit, jne.

Lokasuojan mallausta.
Rungon yläputki on muuten Yökötin down-pipe.. :)) 



Takahaarukkaa



Satulaa, sivuposkia ja viinahanaa..
Crossin satula istui oikeen nätisti, kun heitti sen takaperin rungolle! :))
Taka"siivet".. On crossin tankin ilmanohjaimet. :thinking: Kokeilin istuisko ne tuohon, ja loksahtivat samantien jumiin satulan alle! :rotfl:
Jimmystä saatiin kaasuiskarit tähän.



Laitos kaunistui kovasti kun saatiin Wilin ja palontien toimittamat kikkareet paikalleen! 8)



Muoks.
Meinas jo unohtua! :o
@Musta78 toi mukanaan hitsausvehkeet Somerolle,jos ei osat tarttuisikaan toivotulla tavalla mun kötöstelemään runkoon!
Onneksi niitä ei sitten tarvittukaan.. :)) Saatiin poraruuveilla loput osat kiinni. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Tosiaan kuten @Gary Grand  tossa hyvin selittikin tapahtumien kulun niin kerronpa omalta osaltani lähinnä noiden omien "panosten" tarinan  :))

Elikkäs tosiaan tuo viinakaruselli löyty hyllystä pölyyntymästä (kun ei itellä kestä pullot niin pitkään että kannattas moiseen ripustaa  :)) ) ja vetolevyhän on Sitsueisonin Mörön vanha kun siihen hommasin sen sfi-hyväksytyn limpun  :D

Lokkari-idea tuli oikeastaan kun aiemminhan tein jo isäukon kanssa sen prätkään kokeilumielessä suorasta pellistä (huomattavasti viimeistellymmän toki) etulokarin ja sit tuli mieleen että jos sikkailis vielä tommosen brittimallisen "rekisterikilven" siihen  :D

Tosiaan tää tuli tehtyä @Jooli :n edellisessä miitissä jakamista pelleistä eli hyvinkin KELLARI-painotteinen tuotos materiaaleista lähtien  :))

Kilpeen meinasin ensin rb:n nickiä ja syntymävuotta jne. mutta jotenkin tuo KELLARI 2021 tuntu tilanteen huomioonottaen luontevammalta  ;D

Lisäys jonka emännys keksi ja jota miittiläisetkään ei saanu tietää kuin vasta paikanpäällä niin nuo tekstit ja kehyshän hohtaa pimeässä  8)

Pirun hauskaa oli "kötöstellä" sekä osat että loppukasaus Somerolla pienenpienessä kohmelossa siinä samalla kun otti jo korjaussarjaa  :))

Eikä tainnu @rb :kään hirveästi mieltään pahoittaa lahjuksesta  ::)  :P



Tässä vielä kuva (koska niistähän kaikki tykkää) loksun kehittymisestä  :))

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Wilburi

Ja eipähän siinä mitää tankin lunastin joku aika takaperin
@Sleepercoolerilta ja stonga on tullu alunperin rbltä itseltään  :rotfl:
Viina laukku tuli @palontie kokoelmasta

Eli todella  inside kellari kamaa kaikki vahvalla käsityön leimalla


Ilo olla mukana tollasessa nuinki hienolle äijälle ku rb on
Vtu tää hymyily sattuu

rb


Camino79

Lainaus käyttäjältä: rb - 26 lokakuu, 2021, 19:15Kiitos pojat.

Olen liikuttunut.


Hyvällä ja/vai pahalla tavalla?  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 26 lokakuu, 2021, 19:15Kiitos pojat.

Olen liikuttunut.
Minä kun en mitään osaa tehdä eikä ole ylimääräisiä mopedinosia kertynyt nurkkiin niin minun lahjasta voit ottaa pultit. Onnea "uuteen" "kotiin" rakas rb <3
Tiukasti aisalinjalla.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Eiku eihän sillä voi lähettää,kuin tekstarin max100merkkiä..
Eniten vituttaa kaikki.