Syys miitti Somero 15 -17. 10. 2021

Aloittaja rb, 01 syyskuu, 2021, 09:46

« edellinen - seuraava »

Tulossa

Joo
17 (38.6%)
Mahdollisesti
14 (31.8%)
Virtuaalinenkin seuraaminen meinaa olla liikaa
13 (29.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 44

Äänestys päättynyt: 18 lokakuu, 2021, 12:57

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Chevytb02 - 21 lokakuu, 2021, 17:07Kyl ne lauantai saunan padan puut oli "jokseenkin" kosteita  :))
Ilmeisesti siellä ei kuitenkaan kukaan käyny pesulla, koska mulle ja Tevolle oli täys padallinen kuumaa vettä jäljellä. Ja oltiin kyl viimeset siellä.
En varmasti oo.

Musta78

V!tu ku uima.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 22 lokakuu, 2021, 03:38Ilmeisesti siellä ei kuitenkaan kukaan käyny pesulla, koska mulle ja Tevolle oli täys padallinen kuumaa vettä jäljellä. Ja oltiin kyl viimeset siellä.
Ei kai siellä sitten monikaan vettä käyttänyt.. ::)
Kyllä mä pari ämpärillistä käytin ihan peseytymiseenkin kuitenkin. :thinking: Olin tosin ihan ensimmäisten joukossa saunomassa lauantaina.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Chevytb02

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 22 lokakuu, 2021, 03:38Ilmeisesti siellä ei kuitenkaan kukaan käyny pesulla, koska mulle ja Tevolle oli täys padallinen kuumaa vettä jäljellä. Ja oltiin kyl viimeset siellä.
Khyyl vaa 3 vadillista kaatelin päälleni vai oliks ne ämpäreitä ja sitte täytin padan ja "parit" klapit pesään laitoin. Näin ainaskin muistaisin.
Musiikin anti-sankari

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Chevytb02 - 23 lokakuu, 2021, 19:55Khyyl vaa 3 vadillista kaatelin päälleni vai oliks ne ämpäreitä ja sitte täytin padan ja "parit" klapit pesään laitoin. Näin ainaskin muistaisin.
Ilmeisesti ne puut sit oli syttyny, kun vesi oli kuumaa... No, kateltiinhan me sinne vähän kuivempia sillon lauantaiksi.
En varmasti oo.

Kalu

Unehtunu laittaa tää juttu tänne ihan tyystin. Olikos ärpeellä jotkut urut mistä piti päästä eroon ja mihkäs ne ny sit pääty...

https://www.ess.fi/paikalliset/4338975

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 24 lokakuu, 2021, 01:33Unehtunu laittaa tää juttu tänne ihan tyystin. Olikos ärpeellä jotkut urut mistä piti päästä eroon ja mihkäs ne ny sit pääty...

https://www.ess.fi/paikalliset/4338975

Kyllä ne ärbeelle jäi, ainakin vielä siinä vaiheessa ku mä poistuin paikalta.  ;D

Mietittiin, että @sössö n ois pitäny tulla miittiin, ni ois voinu roudata ne urut himaansa.  ;D
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Rotteni78

Tänks Gary Grand,  kiertopalkinto ja miun laturi tuli suurzenoon!!
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Rotteni78

Tuohan muuten meni arvonnalla, kaks vai kolme nimimerkkiä oli samoilla äänimäärällä, mie kuka koskaan mitään voita, taas voitin! ;D  8)
Mielummin kuolen seisaaltaan, kuin eläisin polvillani!

Teesi

 :o Ollut kyllä niin salattu lippuäänestys kun ei mitään käryä milloin tällainen on tapahtunut...
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Teesi - 25 lokakuu, 2021, 16:10:o Ollut kyllä niin salattu lippuäänestys kun ei mitään käryä milloin tällainen on tapahtunut...


Me vissiin nukuttiin äänioikeutemme ohitse  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Gary Grand

Missähän te ootte piileskelly.. :o
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Tiukasti aisalinjalla.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 25 lokakuu, 2021, 17:02Missähän te ootte piileskelly.. :o


Kyl mä tietääkseni nukuin ihan siinä omalla patjallani  :o
GM only 😉
+Pihatraktori :D