S10 ihmettelyä

Aloittaja Lassi, 02 lokakuu, 2021, 09:53

« edellinen - seuraava »

Caprice305

No hintaa tässä utelenkin ::) 4500e näkemättä tai tietämättä kuntoa tai 4wd/rwd? on aika kova hinta

E: tarttis siis ottaa oma auto työn alle, ja tarttis siks aikaa käyttistä
All lives matters.
Let's go Brandon

Lassi

Takaveto on ja ulkoisesti melko elähtänyt, jos se nyt jotain kiinnostaa.
Kulutus on ollut vähän kympin päällä kokoajan. Nyt lambdan vaihdon jälkeen näyttää bensamittarin viisari laskeutuvan hitaammin.
Tilasin rockautosta halvimman tps, vaihdan sen vielä ja katon muuttuuko vielä joksikin.

Tänään töihin ajellessa ei vikavaloa syttynyt

Caprice305

Ei se maalipinta 2000e autossa ole suurin huolenaihe. ;D
All lives matters.
Let's go Brandon

Lassi

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 04 lokakuu, 2021, 16:14Ei se maalipinta 2000e autossa ole suurin huolenaihe. ;D
Vaan mitä sen alla on. Suoritin jo katsastushitsaukset valmiiksi kesällä

rb

Jännityksellä odotan, että kuinka monen sivun jälkeen pääsette kauppoihin...

Lassi

Minä odotin 5sivun pituista lambda-keskustelua.

Kyrpov

Sivulla 8 hinta on jo 5000e joten ei parane vielä lopettaa
Sinä vain

Caprice305

On pohdinta päällänsä, vaan herttua ei mun silmissä korkealla nouse.  Olishan se jollain tapaa perverssiä kyllä kehua kavereille et osti neloskoneen  :iwantit: ja sit nimikin pitäis muuttaa Earliksi :thinking:
All lives matters.
Let's go Brandon

Lassi

TPS:n vaihdon jälkeen ei ole enää arponut lämpimänä että pitäskö sammua, käydä tyhjäkäyntiä vai käydä reilummilla kierroksilla.
Nyt se varmaan toimii niin hyvin kun vaan voi, ilman jokaisen anturin ja alipaineletkun tutkimista.
Kiitoksia auttaneille!

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Caprice305 - 06 lokakuu, 2021, 18:32On pohdinta päällänsä, vaan herttua ei mun silmissä korkealla nouse.  Olishan se jollain tapaa perverssiä kyllä kehua kavereille et osti neloskoneen  :iwantit: ja sit nimikin pitäis muuttaa Earliksi :thinking:
Caprisen Jaarli.
Tiukasti aisalinjalla.