Kardaanin mitta th700 caprice stw

Aloittaja Camino79, 28 maaliskuu, 2023, 14:54

« edellinen - seuraava »

Camino79

Noniin, elikkäs kardaanille mitta otsikon mukaisella kokoonpanolla?

Sain tuohon th200r4sen kanssa olevalle kardaanille mitan 146,5cm ristikon keskeltä ristikon keskelle ja jos siitä ottaa sen 7,5cm(?) pois th700selle niin 139cm ois mitta?

Ja vähän ois kiirekin tiedolle kun huomenna meinasin viedä kardaanin koneistamoon  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Camino79

Löytyykö esim. @Mudracer vertailukappaletta tai muuten varmaa tietoa että menikö mun mittailut sinne seinällekään?
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Mudracer

Lähden just tallille, koitan muistaa mitata irtotoosista.
X

Mudracer

Koneesta akselin päähän 700 aski 810mm.
200är koneesta akselin päähän 740mm. Molemmat mitattu chevy"kulmasta".
X

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 28 maaliskuu, 2023, 15:55Koneesta akselin päähän 700 aski 810mm.
200är koneesta akselin päähän 740mm. Molemmat mitattu chevy"kulmasta".


Eli kyllä se 75mm lyhennystä mikä netistä löyty pitää aikalailla kutinsa. Nyt kun tietäis varmaks vielä vaikka jostain 305/th700r4 lankusta mitan ni uskaltais luottaa omiin mittauksiin  :))

Kun uus kardaani tehdään vanin kardaanista niin ei oo niin yksknkertasta että veis vaan vanhan ja käskis lyhentämään 75mm  :rolleyes:

Kun vanhaan oon uusinu ristikot ja kaikki ni se saa jäädä jemmaan jos joskus vielä tarvii laittaa 350/200r4 tms. Paikalleen  ::)
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Stige

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 28 maaliskuu, 2023, 16:49Eli kyllä se 75mm lyhennystä mikä netistä löyty pitää aikalailla kutinsa. Nyt kun tietäis varmaks vielä vaikka jostain 305/th700r4 lankusta mitan ni uskaltais luottaa omiin mittauksiin  :))

Kun uus kardaani tehdään vanin kardaanista niin ei oo niin yksknkertasta että veis vaan vanhan ja käskis lyhentämään 75mm  :rolleyes:

Kun vanhaan oon uusinu ristikot ja kaikki ni se saa jäädä jemmaan jos joskus vielä tarvii laittaa 350/200r4 tms. Paikalleen  ::)

Mut onhan se niin yksinkertasta jos sulla on mitta jo tuol alotukses heti?

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Stige - 28 maaliskuu, 2023, 16:56Mut onhan se niin yksinkertasta jos sulla on mitta jo tuol alotukses heti?


Joo mutta yksinään auton alla rullamitalla mitaten haluais jonkun varmistuksen  :))
GM only 😉
+Pihatraktori :D