Squarebody takakyljet

Aloittaja Zuinula, 26 huhtikuu, 2023, 10:14

« edellinen - seuraava »

Zuinula

Siitä laatikkoon ehjää takakylkeä:

https://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/3086902

Aika tilarosvoja ovat. Säilytetty liiterissä suojassa sateelta, ilmoituksen kuvat räpsitty viime syksynä.

Zuinula

Ihan ovat jouten edelleen:



Löytyy siis vasen ja oikea, olkoon vaikka 300e/kpl

nollaneljänolla581528neljä

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 27 syyskuu, 2023, 19:47Ihan ovat jouten edelleen:



Löytyy siis vasen ja oikea, olkoon vaikka 300e/kpl

nollaneljänolla581528neljä
Noihan on siis Platserista... Nyt tulee kovin vahva dejavu tuosta näöstä, ihan kun noi olis multa lähtösin... Vai ootko leikkonu ne ite irti jostain hylsystä?
En varmasti oo.

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 28 syyskuu, 2023, 01:57Noihan on siis Platserista... Nyt tulee kovin vahva dejavu tuosta näöstä, ihan kun noi olis multa lähtösin... Vai ootko leikkonu ne ite irti jostain hylsystä?


Pieni on maailma, lienevät kulkeneet korjauspaloina Jyppäkyläläiseltä kuljetusalan ihmiseltä jonkin mutkan kautta mulle. En siis ole niitä mistään purkanut.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 28 syyskuu, 2023, 08:57Pieni on maailma, lienevät kulkeneet korjauspaloina Jyppäkyläläiseltä kuljetusalan ihmiseltä jonkin mutkan kautta mulle. En siis ole niitä mistään purkanut.
;D No sit ne on ne. Ovat siis -82 Blazerista, josta oli lattiat mattojen alta hävinny liki kokonaan. Noi ulkoiset osat on varsin hyvässä kunnossa. Tai ainakin oli.
En varmasti oo.

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 28 syyskuu, 2023, 15:03;D No sit ne on ne. Ovat siis -82 Blazerista, josta oli lattiat mattojen alta hävinny liki kokonaan. Noi ulkoiset osat on varsin hyvässä kunnossa. Tai ainakin oli.

No kappas ;D
Kyllä nuo vieläkin lujassa kunnossa ovat. Jostain liiteristä ne kyytiin nostettiin ja liiterissä ne mullakin ovat säilössä.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 28 syyskuu, 2023, 15:40No kappas ;D
Kyllä nuo vieläkin lujassa kunnossa ovat. Jostain liiteristä ne kyytiin nostettiin ja liiterissä ne mullakin ovat säilössä.
Mulla olivat tallin seinää vasten pressun alla varmaan yli 10v ja on siitä jo ainakin sama kun möin ne. Pitkään ovat huilailleet.
En varmasti oo.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 28 syyskuu, 2023, 15:44Mulla olivat tallin seinää vasten pressun alla varmaan yli 10v ja on siitä jo ainakin sama kun möin ne. Pitkään ovat huilailleet.

Silläpä ne ei olekaan maatunut vielä. :rotfl:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement